![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Circe hoeft juist niets, ze wijst er zeer terecht op dat wat Suqar beweert onjuist is aangezien dit wel degelijk in de koran staat, en of u nu veel benul heeft over wat moslims wel of niet denken mag gerust met een pak zout genomen worden! En wat is dat nu over " criteria"??? Iemand is moslim wanneer hij zichzelf zo noemt, tenzij dit in Kortrijk anders is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja Filo, maar ik vreesde dat ze haar post nog twintig keer ging herhalen. En zie: het heeft gewerkt! ineens kon ze iets anders schrijven.
en dan vraagt ze MIJ of ik blok zat!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat iedere moslim alles wat in de Koran staat letterlijk neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Sommigen zien het licht; dat zijn dan geen moslims meer, maar afvalligen en ex-moslims. Natuurlijk zit de vrees er voor uit te komen nog dik in. Aan die fase zijn ze nog niet toe. De moslimgemeenschap kan nog steeds niet overweg met openlijke afvalligheid. Dat wreekt zich altijd in terreur : van uitsluiting en verstoting tot fysiek geweld. Precies volgens het boekske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen aanraken= seksen. Heeft niks te maken met de onreinheid van een individu. Discussiëren met een domfiguur heeft geen zin.
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() ![]() Ongelofelijk hoe sexueel geobsedeerd die bedekte schaamvrouwen toch zijn. In alles zien ze sex. In alles. Hun competitie in seutigheid (wie draagt het meest aantal lappen), is omgekeerd evenredig met hun sexuele obsessie. Wat erg voor die moslimkindjes die al op zesde leren dat ze wilde sexbommen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
|
![]() Citaat:
Verder, quote in het vervolg mijn volledige reactie.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 november 2010 om 16:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als jij de hand schudt van een man, ben jij aan het sexen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en vrouwen zetten een schaamhaardoek op hun hoofd tegen verkrachting! Niet moeilijk dat die zich allemaal zoveel mogelijk bedekken: die zijn verdorie verkeerd in mekaar gezet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij ermee doet is jouw zaak. Ik vind het duidelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
LOL. Nagel met een kop.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaarlijks richten zij een spaghetti avond in voor de hele buurt. Voor de moslims wordt er halalvlees aangekocht bij een turkse slager. Toch komt er niet één moslim naar deze buurtavond. Tijdens een bijeenkomst met de stad en de diverse bevolkingsgroepen, wordt aan één van de turken gevraagd waarom zij niet deelnemen ondanks het halalvlees. Het antwoord was vrij kort: " Jullie vrouwen hebben met hun onreine handen aan dit vlees geraakt".
![]() |
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, om inhoudelijk te reageren, als ik dan mijn moeder aanraak ben ik ermee aan het sexen? Het is een concept waar ik wat moeite mee heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
|
![]() Citaat:
Nee, als u uw moeder aanraakt dan bent u niet met haar aan het seksen. Het is natuurlijk gemakkelijk om alles letterlijk over te nemen uit een boek als de koran en de bijbel maar zelf eens beginnen denken of de transcriptie erbij nemen is al vele moeilijker.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is dit een cultuur die hier niet thuishoort.