![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus: * Holebi's mogen niet trouwen. * Holebi's die toch trouwen zullen in de problemen komen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hier ben je dan in strijd met de UVRM
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Ik stel geenszins dat ze hetzelfde statuut niet krijgen omdat ze homoseksueel zijn, maar slechts dat het niet passen in dat statuut omdat hun relatie homoseksueel is. Niet hun individu is van tel in deze, maar de afwijkende relatie. En dan geldt: andere situatie, andere bepalingen. Geen discriminatie dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je van , althans naar mijn mening, het objectieve criterium gelijkheid ( of beter gelijkwaardigheid ) van ieder ? Een goed begin ? Kunnen we natuurlijk daar weer een boom over bijeen spannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u dat eens omzetten naar begrijpbaar Nederlands? Wat u hierboven schrijft, is regelrechte wartaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Andere situatie, andere bepalingen" kunnen wel ook perfect toe passen op geloof, hé. Zo kunnen we de vereniging die de UVRM na streeft (de vrijzinnigen) alle subsidies geven en niets aan de andere geloofsgemeenschappen ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 15 december 2010 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom begon jij over de uvrm in 'twijfel te rekken' die men hier enkel bovenhaalde om slechts te duiden dat daar uitdrukkelijk hetero's en holebi's net dezelfde rechten ( huwelijk, gezinsvorming ) worden toegedeeld ? Volgens mij deed je dat toch omdat je er niet mee akkoord bent... althans op dat punt Of niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik herhaal : je legt je niet neer bij die uvrm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Dergelijk kinderlijk gedoe ("Nenene, ik heb gelijk gekregen van de meester...") maakt niet onmiddellijk indruk op me en zal me ook niet doen besluiten dat dit een correcte invulling is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde een vraag over de legitimeit ervan, een die nog steeds niet beantwoord werd. En staat daar uitdrukkelijk in dat het huwelijk moet worden opengesteld voor homoseksuelen zoals u beweert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door die mallemolen zijn we al eens geweest.... ik heb je het toen ook al eens gezegd... probeer daar maar eens de rechter mee te overtuigen.... maar ja, Jan zal wel beter op de hoogte zijn inzake de wetgeving Maar zovér hoeft het helemaal niet eens te komen. Het ging hier over de uvrm en de daaruit vloeiende gelijke rechten en discriminatie op grond van seksuele geaardheid zoals dat wettelijk is vastgelegd. Jouw uitleg dat ze niet zouden passen in dat statuut pakt dus helemaal geen verf daar dat statuut daar helemaal geen gewag van maakt. Zo ja dan moet je dat maar eens duidelijk stellen waar er precies wordt geëist of verwacht binnen de wet ( dus niet in jouw achterhoofd ) dat het om een heteroseksuele relatie dient te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eentje die jou duidelijk niet zint. Wat wil je zien veranderen ( desnoods alles ) en wat zijn dan jouw objectieve argumenten. dank U bij voorbaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de derde keer schrijft u niet als dat de UVRM mij niet zint. Kunt u echter eens aangeven waarom u dat denkt? Ik merk immers dat u geen argumenten, laat staan bewijzen aandraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pppfffff
1) met 'je er niet bij neerleggen' bedoel ik dat ge niet akkoord bent ... niet dat ge in overtreding zou zijn 2) Dát ge niet akkoord bent is duidelijk daar de uvrm duidelijk stelt dat ook holebi's best het recht hebben te huwen en een gezin te stichten en dat jij keer op keer zegt : rot op Wat is daar precies niet duidelijk aan ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. In welk artikel staat er in de UVRM dat het huwelijk moet opengesteld worden voor homoesksuelen en dat adoptie voor hen mogelijk moet zijn? Graag citaat uit de UVRM! Bewijs nu eens concreet wat u hier staat te vertellen! |
|
![]() |
![]() |