Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2011, 21:18   #201
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Laat dan zo'n onnozele schrijfsels achterwege als
Ik weet 't sjok, ik wéét dat jij te ongeduldig bent en daarom toch oh zo graag 'n handje wil meehelpen.
als je niet kan uitleggen waaraan ik een handje wil helpen; laat staan dat jij je op iets baseert.

Dit is toch een discussieforum.
Ben je niet in staat om te discussiëren?

Dat is niet nodig.
Klik op de link, dan heb je de post. Klik dan op "quote". De rest ken je wel.
Het is niet mijn schuld dat jij soms dingen niet begrijpt of w�*l begrijpen, ik ga ervan uit dat je 'n beetje intelligentie bezit en begrijpt wat mensen bedoelen zonder oeverloos in details te moeten treden, nuja, �*k begrijp zulke dingen toch en ga niet op elk woord of halve zin zitten mierenneuken.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2011, 21:31   #202
Cetnik
Vreemdeling

Cetnik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
http://sr.wikipedia.org/sr/13._%D0%B...9F%D0%B0%D1%80

voor Nederlandstaligen
Oud 26 januari 2011, 21:34   #203
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het is niet mijn schuld dat jij soms dingen niet begrijpt of w�*l begrijpen, ik ga ervan uit dat je 'n beetje intelligentie bezit en begrijpt wat mensen bedoelen zonder oeverloos in details te moeten treden, nuja, �*k begrijp zulke dingen toch en ga niet op elk woord of halve zin zitten mierenneuken.
Dit is nu toch vré poverkes.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2011, 21:40   #204
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is nu toch vré poverkes.
Niet iedereen heeft zo'n bovengemiddelde intelligentie om op elk detail, elk woord oeverloos in te gaan, ik schets je het hele plaatje, geen gemierenneuk, geen; 'over 'n woord of zinnetje' vallen.

Snap je 't hele plaatje niet, da's dan jammer voor jou.

Maar, ik wéét dat je 't best wel snapt, je wil gewoon iedereen aan 't lijntje houden en denkt dan dat je 'n superieur debater of opponent bent, mierenneuken sjok, da's alles waar je goed in bent + oeverloos, oneindig, zinloos herhalen!
Oud 26 januari 2011, 21:47   #205
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je vergeet de jarenlange, walgelijke smeerlapperijen te vermelden die hieraan vooraf gegaan zijn...moedwillig?

Langzaam kelen doorsnijden van Servische soldaten, ook Servische officieren, met die smerige glimlach op hun gemene smoelen, het hoofd achteraf op hun romp plaatsend, in bloed gedrenkt...

Jij zal dat soort filmpjes wel nooit gezien hebben ofwel knijp je je ogen & oren stijf dicht, jongens die hun land dienden en genadeloos de keel werd overgezaagd, langzaam, tergend, brutaal, mensonterend, jongens die huilden, om hun moeder riepen, hun maaginhoud die door de opening naar buiten kwam overgevend, stikkend in eigen bloed, allahuakbar brullende monsters genietend van hun bloeddorstigheid!

Zelfs 'n genadige dood werd deze jongens niet gegund!

Laatst gewijzigd door SDX : 26 januari 2011 om 21:53.
Oud 26 januari 2011, 21:55   #206
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet iedereen heeft zo'n bovengemiddelde intelligentie om op elk detail, elk woord oeverloos in te gaan, ik schets je het hele plaatje, geen gemierenneuk, geen; 'over 'n woord of zinnetje' vallen.

Snap je 't hele plaatje niet, da's dan jammer voor jou.
Dat jij het hele plaatje schetst durf ik te betwijfelen.
Maar ik snap jouw plaatje wel.

Citaat:
Maar, ik wéét dat je 't best wel snapt, je wil gewoon iedereen aan 't lijntje houden en denkt dan dat je 'n superieur debater of opponent bent, mierenneuken sjok, da's alles waar je goed in bent + oeverloos, oneindig, zinloos herhalen!
Enkele posts geleden schreef jij:
Citaat:
ik wéét dat jij te ongeduldig bent en daarom toch oh zo graag 'n handje wil meehelpen.
Jij denkt veel te weten.

Het is steevast het zelfde liedje.
Als je geen bal meer kan raken, speel je op de man.
Oud 26 januari 2011, 22:22   #207
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat jij het hele plaatje schetst durf ik te betwijfelen.
Maar ik snap jouw plaatje wel.

Enkele posts geleden schreef jij:

Jij denkt veel te weten.

Het is steevast het zelfde liedje.
Als je geen bal meer kan raken, speel je op de man.
Je hebt 't steeds over ballen sjok, je bent nog nóóit aan de bal geweest.
Weet niet eens w�*�*r de bal is al schoppen ze hem in je gezicht.

Als jij niet begrijpt wat dat 'handje helpen' betekent zal ik je effe op weg helpen; je zit hier niet anders te doen dan de meest intolerante, totalitaire, bloeddorstige, gewelddadige, vrouwonvriendelijke, discriminerende, criminele ideologie te verdedigen en 't er telkens voor op te nemen van; "ze zijn niet allem�*�*l zo", ik heb je al zo vaak uit je lijden verlost; ze hebben wel allemáál 'tzelfde boekske, waar 'tzelfde instaat, jouw; "je kan die verzen op 101 manieren interpreteren" slaat geen bal, want ik vroeg jou HOE je dan die verzen interpreteert waar gesproken wordt over 't doden van joden, christenen, ongelovigen, HOE interpreteer je die, plus ook dat 'ze de joden, christenen, ongelovigen niet tot vriend mogen maken', HOE interpreteer jij dat ? 'n Beetje dood maken, 'n beetje half vriendje zijn?

Alles waar jij meent voor te ijveren, vrijheden, rechten, moraal, tolerantie, gelijkwaardigheid vd vrouw, vrede etc etc...d�*t alles vindt je NIET in dat oorlogspamflet van de oorlogszuchtige profeet.

Als je vóór al die dingen staat k�*n 'n normaal mens niet anders dan de ieslaam, koraan & Cº verwerpen!

Denk dr 's over na, snap je 't wel?
Oud 27 januari 2011, 06:13   #208
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Als jij niet begrijpt wat dat 'handje helpen' betekent zal ik je effe op weg helpen; je zit hier niet anders te doen dan de meest intolerante, totalitaire, bloeddorstige, gewelddadige, vrouwonvriendelijke, discriminerende, criminele ideologie te verdedigen en 't er telkens voor op te nemen van; "ze zijn niet allem�*�*l zo", ik heb je al zo vaak uit je lijden verlost; ze hebben wel allemáál 'tzelfde boekske, waar 'tzelfde instaat, jouw; "je kan die verzen op 101 manieren interpreteren" slaat geen bal, want ik vroeg jou HOE je dan die verzen interpreteert waar gesproken wordt over 't doden van joden, christenen, ongelovigen, HOE interpreteer je die, plus ook dat 'ze de joden, christenen, ongelovigen niet tot vriend mogen maken', HOE interpreteer jij dat ? 'n Beetje dood maken, 'n beetje half vriendje zijn?

Alles waar jij meent voor te ijveren, vrijheden, rechten, moraal, tolerantie, gelijkwaardigheid vd vrouw, vrede etc etc...d�*t alles vindt je NIET in dat oorlogspamflet van de oorlogszuchtige profeet.

Als je vóór al die dingen staat k�*n 'n normaal mens niet anders dan de ieslaam, koraan & Cº verwerpen!

Neen, ik verdedig geen "intolerante, totalitaire, bloeddorstige, gewelddadige, vrouwonvriendelijke, discriminerende, criminele ideologie"

Ik heb vrienden die moslim zijn. Wat onmogelijk is volgens jou.
Ze hebben me nog niet dood gemaakt, zelfs geen klein beetje.

Zoals ieder heilig boek, kan je de Koran ook op 101 manieren interpreteren.
En dat gebeurt ook.

Jij mag gerust de islam, de Koran en co verwerpen. Maar het is racistisch om een vrouw te beoordelen op haar religie; en haar kind gebroed te noemen.

In je haat tegenover de islam, neem je net over, wat je hen verwijt.
Je verwijt hen haatzaaien, minachten, beledigen, schofferen,....
Oud 27 januari 2011, 07:28   #209
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik verdedig geen "intolerante, totalitaire, bloeddorstige, gewelddadige, vrouwonvriendelijke, discriminerende, criminele ideologie"

En dat gebeurt ook.

Jij mag gerust de islam, de Koran en co verwerpen. Maar het is racistisch om een vrouw te beoordelen op haar religie; en haar kind gebroed te noemen.

Ik heb vandaag mooie verhalen gehoord op de radio.
Via gezinshereniging komt vrouw naar België.
Vrouw wordt uitgehuwelijkt.
Vrouw moet boerka dragen.
Vrouw mag niet in het openbaar ....
Vrouw wordt meermaals verkracht door man.
Man heeft een eigen kamer in huis met TV, internet, ....
Vrouw mag niet TV kijken, mag niet internetten, mag niet ...
Na 17 jaar en 5 kinderen wil vrouw scheiden.
Uiteindelijk is dit gelukt, niet nadat de man haar een papier laat ondertekenen dat ze afziet van alimentatie.
Man moet huis verlaten en onderhoudsgeld betalen.
Man blijft gewoon wonen in "zijn" huis.
Man betaald geen onderhoudsgeld.
Vrouw is totaal niet geïntegreerd in onze maatschappij daar ze nooit contacten mocht hebben met andere mensen.
Hierdoor spreekt de vrouw onze taal niet.
Hierdoor is deze vrouw waardeloos voor onze arbeidsmarkt.
Hierdoor kan de maatschappij opdraaien voor haar onderhoud.
Oud 27 januari 2011, 07:38   #210
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Dit gaat te ver en is nutteloos. Het zou beter zijn dat men immigratie streng beperkt en zo het moslimgehalte in Europa beperkt tot de huidige schade. Maatregelen zoals afnemen van kindergeld bij een misdaad gepleegd door zoonlief(kindergeld eigenlijk algemeen beperken tot 2 kinderen), geen gezinsherenigingen meer, enkel financiele steun aan mensen met de Belgische nationaliteit, geen religieuze uitzonderingen maken op school, werk, dagelijks leven, zoals halal fret, dierenmishandelingswetten, free speech...
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 08:11   #211
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is onnozel, mensen dragen in hun privéleven wat ze willen, zie niet in waarom je op basis hiervan bezoekers van openbare gebouwen en vervoer moet discrimineren.
Ik vind dat ze een doek mogen dragen als bezoekers maar het gaat wel niet over priveleven. Je mag nm ook in je prive leven roken maar niet in openbare gebouwen. Het zijn hier 2 verschillende dingen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 11:50   #212
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als jij niet begrijpt wat dat 'handje helpen' betekent zal ik je effe op weg helpen; je zit hier niet anders te doen dan de meest intolerante, totalitaire, bloeddorstige, gewelddadige, vrouwonvriendelijke, discriminerende, criminele ideologie te verdedigen en 't er telkens voor op te nemen van; "ze zijn niet allem�*�*l zo", ik heb je al zo vaak uit je lijden verlost; ze hebben wel allemáál 'tzelfde boekske, waar 'tzelfde instaat, jouw; "je kan die verzen op 101 manieren interpreteren" slaat geen bal, want ik vroeg jou HOE je dan die verzen interpreteert waar gesproken wordt over 't doden van joden, christenen, ongelovigen, HOE interpreteer je die, plus ook dat 'ze de joden, christenen, ongelovigen niet tot vriend mogen maken', HOE interpreteer jij dat ? 'n Beetje dood maken, 'n beetje half vriendje zijn?Alles waar jij meent voor te ijveren, vrijheden, rechten, moraal, tolerantie, gelijkwaardigheid vd vrouw, vrede etc etc...d�*t alles vindt je NIET in dat oorlogspamflet van de oorlogszuchtige profeet.

"HOE je dan die verzen interpreteert waar gesproken wordt over 't doden van joden, christenen, ongelovigen, HOE interpreteer je die, plus ook dat 'ze de joden, christenen, ongelovigen niet tot vriend mogen maken', HOE interpreteer jij dat ? 'n Beetje dood maken, 'n beetje half vriendje zijn?"
Interessante vragen.
Als die verzen bestaan, hoe kunnen ze dan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden?
Als Allah via Mohammed zegt dat ongelovigen gedood moeten worden, dan begrijp ik toch ook niet dat daar meer dan één nuance in te vinden is.
Dood is dood, dacht ik zo.
Oud 27 januari 2011, 11:51   #213
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Dit gaat te ver en is nutteloos. Het zou beter zijn dat men immigratie streng beperkt en zo het moslimgehalte in Europa beperkt tot de huidige schade. Maatregelen zoals afnemen van kindergeld bij een misdaad gepleegd door zoonlief(kindergeld eigenlijk algemeen beperken tot 2 kinderen), geen gezinsherenigingen meer, enkel financiele steun aan mensen met de Belgische nationaliteit, geen religieuze uitzonderingen maken op school, werk, dagelijks leven, zoals halal fret, dierenmishandelingswetten, free speech...
2
Oud 27 januari 2011, 11:59   #214
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik vind dat ze een doek mogen dragen als bezoekers maar het gaat wel niet over priveleven. Je mag nm ook in je prive leven roken maar niet in openbare gebouwen. Het zijn hier 2 verschillende dingen.
Dat klopt wat je zegt maar het rookverbod geldt voor alle bezoekers, evengoed geldt voor alle vrouwen dat ze in hun privéleven dragen wat ze willen, ook de guillotine van vrouwenrechten valt daaronder!Laat het een ander voorbeeld zijn; je kunt in jogging gerust naar een openbaar gebouw zoals de bib, maar daarom nog niet op school ermee rondlopen buiten de sportles of ermee naar het werk gaan!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 12:10   #215
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dag Alice!
Efkes goeiedag zeggen want ik ga nu uitloggen om middag te eten en anders zeggen kwatongen weer dat het is omdat u on-line bent
Dada!
Oud 27 januari 2011, 12:14   #216
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dag Alice!
Efkes goeiedag zeggen want ik ga nu uitloggen om middag te eten en anders zeggen kwatongen weer dat het is omdat u on-line bent
Dada!
Dag Marie!
Eet smakelijk he, trek je van die achterbakse houding van sommigen niets aan meiske!
Oud 27 januari 2011, 14:18   #217
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht

Roken is schadelijk voor de omgeving (andere pers.) , een hoofddoek , kruisje en andere religieuze symbolen niet .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 14:23   #218
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Roken is schadelijk voor de omgeving (andere pers.) , een hoofddoek , kruisje en andere religieuze symbolen niet .
Het gedachtengoed van een hoofddoekdraagster is anders behoorlijk schadelijk voor niet hoofddoekdraagsters hoor, of ga je zeggen dat de vele getuigenissen van vrouwen die te maken krijgen met allerlei vormen van agressie omdat ze dit niet dragen maar gewoon gekleed gaan er niet toe doen?
Oud 27 januari 2011, 14:33   #219
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amai nog nie, je hele oeuvre straalt 't gewoon uit, je verdedigt zelfs het 'recht' op 't dragen van 'n 'kopvod' onder 't mom van 'godsdienstvrijheid, alsof niemand zn 'godsdienst' kan belijden zonder kopvod.
Bovendien �*s ieslaam géén godsdienst/religie, maar 'n totalitair discriminerend, crimineel systeem dat 't leven vd onderworpenen regelt vanaf de wieg tot de dood.
Citaat:
Niet volgens mij sjok, ik heb dat oorlogspamflet, dat weerzinwekkende schotschrift niet uit mijn zieke brein laten ontspruiten.
Bovendien is er geen reden om jou dood te maken, zelfs niet 'n klein beetje, je bent hun perfecte dhimmie, de nuttige idioot die nog gebruikt kan worden.
Citaat:
En dat gebeurt ook.
Toch niet sjok, toch niet, de koraan is 'n duidelijk boek, waarin staat:

Citaat:
1.1 Dit is een boek waarvan de verzen onherroepelijk zijn gemaakt.
2.85 Gelooft gij dan slechts in een gedeelte van het Boek en verwerpt gij een ander gedeelte? Er is geen beloning voor degenen uwer, die zulks doen, behalve schande in dit leven; en op de Dag van Opstanding zullen zij de strengste kastijding moeten ondergaan, want Allah is niet onachtzaam betreffende hetgeen gij doet.
(fundamentalisme is het allerhoogste gebod van de koran)
4.80 Wie de boodschapper gehoorzaamt, gehoorzaamt inderdaad Allah en wie zich afkeert - tot hen hebben wij u niet als bewaker gezonden.
5.44 En wie niet rechtspreken volgens hetgeen Allah heeft nedergezonden, zij zijn ongelovigen.
5.45 En wie niet rechtspreken bij hetgeen Allah heeft nedergezonden, zijn onrechtvaardigen.
5.47 En wie niet rechtspreken naar hetgeen Allah heeft geopenbaard, zijn de overtreders.
11.64 Wij zenden geen boodschapper of hij moet worden gehoorzaamd volgens Allah's gebod.
3.110 Gij (moslims) zijt het beste volk dat voor de mensheid is verwekt; Gij gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in Allah.
24.55 Allah heeft aan degenen onder u die geloven en goede werken verrichten beloofd dat hij hen voorzeker tot stedehouders op aarde zal stellen.
26.131 Vreest Allah en gehoorzaamt mij. (Mohammed en zijn koran)
33.48 En gehoorzaam de ongelovigen en de huichelaars niet (verwerp de Westerse wetten)
De reden waarom niemand (of toch bijna niemand) doodgemaakt wordt is omdat ze tijd zat hebben, in de geschiedenis is ieslaam steeds verspreid met geweld, dit keer wordt het gewoon demografisch geregeld, eens de + 10 % bereikt is er - in elk land waar ieslaam zich heeft genesteld en dat is ondertussen al overal ter wereld - hommeles, de verrijking slaat overal toe.
De verrijking heeft al zodanig toegeslagen dat er overal ten lande muilkorfwetten zijn, VvM is al danig aan banden gelegd, want mohamedanen mogen nu eenmaal niet beledigd worden, halal ongewenst door velen, door de strot gedouwd, apartheid ingevoerd; vrouwen apart, kopvod moet overal en altijd kunnen en ga zo maar door, de lijst is oneindig en wordt steeds langer...

Bovendien; als uitsmijter; elke mohamedaan zal moeten vechten, eens allaah oproept tot...óók dat staat in de koraan, gelukkig - zou ik zeggen - is er onderling zoveel strijd om wie nu wel de enige, echte, ware ieslaam aanhangt dat ze het te druk hebben met mekaar uitmoorden, verschillende stromingen weetjewel, sekten noem ik het, ieslaam heeft �*lle kenmerken van een sekte, verdiep je er eens in!

Zoals Dhr. Wim Van Rooy ooit betoogde zijn er uiteraard een pak 'brave' moslims, het tegendeel zou pas echt surrealistisch zijn ! Onderzoek wees uit dat er van de mondiale populatie van 1,4 miljard moslims, 93 % 'brave' moslims zijn zonder een hang naar het fundamentalisme van hun geloof. Toch is dit een nog schrikbarend cijfer, daar de andere 7 % zich blijkbaar wel achter de Taliban en de Osama's van deze wereld kan scharen. Wat betekent dat 91 miljoen mensen op deze aardbol potentiële fundi's zijn, die geen graten zien in o.a. terrorisme en vervolging van andersgelovigen om hun geloofsdoelen te bereiken. Uiteraard zijn deze 91 miljoen niet allemaal 'bommenleggers', maar het zegt wel iets over 'de reserve' waaruit men kan recruteren.

En zelfs, zo ging Van Rooy verder, als we met zoveel 'brave' moslims te maken hebben vormen zij nog een passief gevaar. Hij vergeleek dit enigzins gewaagd met de nazi's in het Duitsland van de jaren 1930. Ook daar werd slechts minder dan 10 % na Hitler's aantrede lid van de Nazipartij of de SS. De grote massa bleef echter passief en ondernam niets om de extreem-rechtse opmars tegen te houden. Slechts 3 �* 4 % van de mensen werd actief dissident. Deze cijfers trekt Van Rooy door naar de actuele moslimproblematiek. Net zoals in Nazi-Duitsland wordt het 'moedige' kransje van dissidenten bedreigd, uitgesloten en vervolgd. De grote massa laat de fanatici begaan. We kunnen daaruit concluderen dat inertie en passiviteit tegenover fanatieke stromingen een even nefaste uitwerking op de maatschappij hebben dan de actieve deelname aan deze uitwassen zelf.
Citaat:
Jij mag gerust de islam, de Koran en co verwerpen.
Ik doe dat ook, wees maar gerust, ik verwerp die hele klerezooi, de hele oorlogsretoriek die ieslaam promoot, de minderwaardigheid vd vrouw, de apartheid, de niet bestaande godsdienstvrijheid en alles wat niet strookt met de UVRM en d�*�*r staat dat schotschrift bol van!

Citaat:
Maar het is racistisch om een vrouw te beoordelen op haar religie; en haar kind gebroed te noemen.
Zoals ik al 'n paar X schreef, loop snel naar Youssouf, hij lust er wel pap van, staat al te trappelen van ongeduld!

...maar wèlk ras was ieslaam nu ook alweer...?
Citaat:
Haat zou ik 't niet noemen sjok, haat is 'n sterke emotie net als liefde en sterke emoties bewaar ik nu eenmaal voor dingen die belangrijk zijn, die er om doen, en ieslaam is nu eenmaal niet belangrijk, indien en ik zeg indien...lui als jij de hele zooi niet zo met hand en tand zouden verdedigen, zouden faciliteren, er zoveel rekening mee zouden houden, ieslaam op zich is niks; ieslaam staat haaks op westerse waarden en normen.
Even wat cijfertjes voor je;

- Ca. 10.000 moslims zijn extremistisch, hebben hele samenleving tot doelwit en bereid tot aanslagen (AIVD rapport december 2004).
- 100.000 tot 150.000 moslims hangen naar de radicale islam (rapport AIVD).
- 330.000 moslims in Nederland willen de sharia invoeren (enquete in november 2004, ik meen van maghreb.nl).
- Iets minder dan 500.000 moslims kon sympathie of begrip opbrengen voor 9/11.
- Onlangs heeft een enquête aangetoond dat bijna 50% van alle moslimjongeren onder de 21 jaar de democratie afwijst en hier de sharia wil invoeren.

Anti-islamisme wordt door de dwaze pc-multiKulti's gezien als een vorm van racisme, maar racisme betekent het afwijzen van een bevolkingsgroep op grond van uiterlijke (raciale) kenmerken. Anti-islamisme betekent het afwijzen van een ideologie (of godsdienst), en dus niet direct moslims, op grond van inhoudelijkheid. Ik heb een afkeer van ieslaam omdat ik het zie als een bedreiging voor mijn vrijheid, mijn leven en de beschaving in het algemeen. Anti-islamisme is dus vergelijkbaar met anti-communisme of anti-nazisme. Er is ook een groot verschil tussen wanneer je tegen een bevolkingsgroep bent (bijv antisemitisme) of tegen een ideologie.

Jij komt niet voor moslims op, je behandelt ze als kleine kinderen. Als onmondige domme mensen die jouw hulp nodig hebben. moslims zijn in jouw ogen minder dan een kleuter. Jij denkt dat je ze vast aan de hand moet houden, ze van school naar huis moet brengen want anders doen boze mensen ze pijn.
Als ik een moslim was met een beetje eigenwaarde, dan zou ik zeggen, bedankt mevrouw sjok maar ik ben een volwassen vent of vrouw, en ik kan goed voor mezelf opkomen.

Jij komt niet eens op voor je eigen kinderen mevrouw sjok. Zelfs die kunnen stikken. Wat kan jou het schelen als jouw kinderen straks niet van dezelfde vrijheid kunnen genieten als waar jij nu zo van geniet. Wat kan jou het schelen als jouw kinderen zich straks dood moeten vechten tegen het islamitisch geweld. Dat kan jou helemaal niks schelen *KNIP*

Niet schelden aub.
.

Weet je waar je voor moet vechten mevrouw sjok, als je toch wil vechten, je moet vechten voor de meest kwetsbare minderheden in Europa en dat zijn nog steeds de joden, zigeuners en de homo's (+ de vrijheden van je eigen nakomelingen), en laten dit nou net de mensen zijn waar jouw moslims zo'n ontzettende pest aan hebben.

Nog 'n uitsmijtertje, kers op de taart zeg maar;

- Moslims dringen erop aan dat de gewelddadige verzen in de koran enkel historische oude feiten zijn, MAAR dringen er ook op aan dat de koran een leidinggevend boek is voor alle mensen en voor alle tijden...

- Moslims zeggen dat de daden van mohamed niet naar onze actuele maatstaven mogen beoordeeld worden, MAAR verkondigen dat mohamed het perfekte en na te volgen voorbeeld is voor alle mensen...

- Moslims zeggen dat ieslaam een religie van vrede is, MAAR beroemen zich tevens op de grote militaire overwinningen van mohamed, Abu Bakr, Khaleed Bin Al Waheed, Salah El Din...

- Moslims willen iedereen ervan overtuigen dat ieslaam geen "zendelingsgodsdienst" is, MAAR publiceren tegelijkertijd lange artikels over "hoe Dawah doen" en houden honderden Dawah sites in stand...

- Moslims verzekeren dat de waarheid sterker is dan de dwaling en dat ieslaam in staat is om aan de hand van eigen verworvenheden aan te tonen dat islam de enige ware religie is, MAAR doen al het mogelijke en onmogelijke om elke vorm van discussie stop te zetten en elke kritiek het zwijgen op te leggen...

- Moslims verklaren dat de wetten in Arabië, Iran en Afghanistan niet ieslaamitisch zijn, MAAR trachten ze tegelijkertijd van toepassing te maken in India, het Zuiden van de Filippijnen en de grote Europese steden...

- Moslims beweren dat moslimvrouwen écht bevrijd werden door de ieslaam, MAAR vergeten alles over deze vrijheid van zodra het gaat over gelijkheid van man en vrouw in alle facetten van het dagelijks leven, mannen en vrouwen zijn toch zo verschillend, is het niet en de shari'a vertaalt deze ongelijkheid op een realistische manier... In tegenstelling tot de in democratische landen gangbare wetgeving van de duivel, die deze ongelijkheid niet wil zien...

- Moslims prediken dat een vrouw bevrijden gebeurt door haar met een doek te bedekken...

- Moslims zingen in alle toonaarden dat jihad niets te zien heeft met geweld, MAAR trachten op hetzelfde moment een atoombom te bemachtigen om die op kafir-landen te gebruiken...

- Moslims verklaren dat de meeste wetenschappelijke uitvindingen voorzien werden in de koran en dat buiten de koran niets nieuws werd uitgevonden, MAAR geen enkele moslim kreeg ooit een Nobelprijs voor wetenschappen...

- Moslims roepen luidkeels dat moslims het recht hebben gebruik te maken van de mensenrechten en om overal in het Westen mosketen te bouwen, MAAR verbieden de toegang tot Mekka en Medina aan niet-moslims en verbieden in Arabië alle religies, buiten ieslaam...

- Moslims beweren dat onder de ieslaam de vrouw een ongekend niveau van voorrechten heeft, dat hun gelijkheid met de man nooit zo ver werd doorgedreven in de geschiedenis, MAAR gebruiken ondertussen wel allerlei trucjes om aan te tonen dat het de vrouw aan wijsheid en gezond verstand ontbreekt en dat dientengevolge de man het recht heeft haar te slaan als ze tegenstribbelt. Natuurlijk als laatste middel...

- Moslims zeggen dat ieslaam tegen slavernij is, MAAR tonen aan hoe menselijk mohamed zijn slaven toch wel behandelde...

- Moslims verkondigen keer op keer dat ieslaam "een totale levenswijze" is, niet enkel een godsdienst, MAAR als er kritiek geuit wordt op burka en eremoorden, dan zijn die cultureel ...

- Moslims leggen er de nadruk op dat de koran het onveranderde woord van god is sinds de dood van mohamed, MAAR vergeten te vermelden dat het bestaan van verschillende versies van de koran werd bewezen en dat de geschiedenis ons leert dat er de koran veranderingen heeft ondergaan...

- Moslims eisen meer rechten en voordelen op in het land van de kafier (vrijheid van godsdienst bvb.), MAAR gedogen ondertussen wél het vermoorden van kafier in moslimlanden, evenals het verbod op andere godsdiensten dan de ieslaam in die landen...

- Moslims roepen dat ieslaam de vrouw heeft bevrijd, MAAR ondertussen worden vrouwen in geen enkel moslimland correct behandeld...

- Moslims zeggen dat op een dag ieslaam de wereld zal domineren, MAAR ondertussen zinken de moslimlanden steeds verder weg in armoede en sommige van die landen zullen binnenkort hongersnood kennen...

- Moslims verklaren dat de koran enkel en alleen kan begrepen worden in het Arabisch, MAAR de overgrote meerderheid van de moslims verstaan helemaal geen of zeer weinig Arabisch...

- Moslims zeggen dat ieslaam een "manier van leven" is, MAAR vergeten te vermelden dat deze manier van leven de manier is van een bedoeïenenstam uit de 7e eeuw...

- Moslims dringen aan op het feit dat ieslaam een totale onderwerping aan allaah is, 5 maal daags bidden, vasten gedurende een maand (slapen overdag, feesten 's nachts namelijk), dagelijks de koran lezen, de kunst leren van hoe men correct naar het toilet gaat, copuleert, zich wast of andere nutteloze rituelen uitvoert, MAAR dromen er ondertussen wél van om de ongelovigen te overwinnen en hun bezittingen te verwerven om hun gebrek aan productiviteit te compenseren...

- Moslims beweren dat de aanslagen in naam van de ieslaam niet uitgevoerd werden door moslims, MAAR dat de landen die er het slachtoffer van werden die aanslagen feitelijk verdienden omwille van een moslimland...

- Moslims benadrukken het satanisch aspect van de Westerse cultuur en ook de kwaliteiten van de ieslaam, MAAR doen wél al het mogelijke om te emigreren naar het Westen om aan de onderdrukking in hun eigen land te ontsnappen...

- Moslims zeggen dat ze vervolgd worden in Israël, India, Thailand, de Filippijnen enz., MAAR gaan voort met de verspreiding van het terrorisme over heel de wereld...

- Moslims beweren dat ieslaam een logische godsdienst is en dat wie ook zuivere motieven heeft moslim zal worden, MAAR vergeten wél dat hun eigen voorouders met geweld gedwongen werden ieslaam aan te nemen en dat velen ervan vermoord werden omwille van hun weerspannigheid...

- Moslims zeggen dat de ieslaam 'koraan en ahadith' de opperste waarheid is en dat alle andere religieuze geschriften werden aangetast en dus niet betrouwbaar zijn, MAAR ze gebruiken wél deze "onbetrouwbare" geschriften om de waarheid van de ieslaam aan te tonen...

- Moslims zeggen dan weer dat sommige hadith sahih niet betrouwbaar zijn, MAAR hebben er wel geen enkel probleem mee om te verklaren dat de shari'a het enige mogelijke rechtsstelsel is, terwijl de shari'a grotendeels gebaseerd is op diezelfde ahadith...

- Moslims beweren dat ieslaam geen bijgeloof kent, MAAR ondertussen voorziet ieslaam wél in rituelen en gebeden om het boze oog, zwarte magie, hekserij, stenenwerpende djinns enz. te bestrijden...Ook de zwarte steen kussen, 7 maal rond de Kaaba lopen, stenen naar een pilaar gooien en gebedskettingen gebruiken hebben niets met bijgeloof vandoen?...

- Moslims verklaren dat homosexualiteit verboden is in ieslaam en homosexuelen worden geëxecuteerd, MAAR voor hen is pedofilie géén homosexualiteit, gemeenschap met zeer jonge knapen mag en ze hopen in het paradijs van allah "parelknapen" te hebben...

Fileer d�*t maar 's mevrouw sjok!

Veel succes!

Laatst gewijzigd door celebes : 29 januari 2011 om 16:03.
Oud 27 januari 2011, 14:36   #220
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het gedachtengoed van een hoofddoekdraagster is anders behoorlijk schadelijk voor niet hoofddoekdraagsters hoor, of ga je zeggen dat de vele getuigenissen van vrouwen die te maken krijgen met allerlei vormen van agressie omdat ze dit niet dragen maar gewoon gekleed gaan er niet toe doen?

Ja Alice uw standpunt ken ik nu al .... maar schenen stampen van onschuldigen gaat daar niets aan veranderen of denk je van wel ?

Ga hier eens kijken . http://www.equalrightsnow-iran.com/index.html

Laatst gewijzigd door Wisord : 27 januari 2011 om 14:36.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be