![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw tegenaanval op de zogezegde wollige klepper is een volledige misser, tracht nog eens..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom Alice , ik heb er 5 puntjes van gemaakt .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom maar eens met een argument wat ontkracht wat ik stel, termen zoals islamfobie is niets meer of minder dan modern fascisme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe kan jij in vredesnaam keer op keer zo'n leugens vertellen? Ik heb het je al eerder gezegd. Als jij wil discussiëren met iemand die zo'n ideologie goedpraat; maak een dubbelnick aan en discussieer met je eigen. Maar stop met je leugens! Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, het ging dus over de gewoonte om een hoofddoek te dragen die volgens jou nog niet zo dom is. Me dunkt is dat toch wel een vergoelijking van de vrouwenonderdrukking. of wat bedoel je er in feite mee? (ik geloof dat ik daar eergisteren mee begonnen was, loop jij altijd dagenlang rondjes?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee het was weer een hoop onzin op een hoop, totaal niet van toepassing op mijn post. U gaat nu weer in het negerend , woordenverdraaiend en arrogant rolletje verder.... best wel geestig om uw zielig vertoon te lezen. De 1001 bochten van Alice. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen beschuldigen van islamfobie is de focus verplaatsen van de problemen die islam als ideologie stelt in verhouding tot het Westers denken geinspireerd door de verlichting;voor de club van wollige kleppers waar ik u, Wisord en Alboreto toe reken is het totaal onbelangrijk of die kritiek terecht is, u ziet het als uw persoonlijke verdienste in de strijd tegen racisme, discriminatie en uitsluiting om ALLE KRITIEK HET ZWIJGEN OP TE LEGGEN omdat u dit ziet als een uiting van een fobie, modern fascisme dus want een ernstig debat over hoe je dan die ideologie moet plaatsen binnen het verlichtingsdenken ontbreekt totaal wegens geen argumenten van de zelfverklaarde moraalridders.. Amusant, dat wel; maar het is en blijft wel fascisme waarbij het kritisch denken verboden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg maar eens uit hoe je islam als ideologie wilt plaatsen binnen het verlichtingsdenken, kun je niet he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom nu Islamofobie= fascistische term, verklaar u Alice . Geef het verband weer . Wel duidelijk weergeven wat het verband is tussen deze 2 termen, geen prutsverklaring AUB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat ik voortdurend achter mijn laptop zit. Me dunkt dat ik je eerder ook al talloze keren uitlegde wat ik wel bedoelde. Bijvoorbeeld in deze discussie http://forum.politics.be/showthread....99#post5260799 (keer eventueel enkele berichten terug) Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() klopt. Je schreef:
wat wil je daar dan mee zeggen? "het is niet omdat jij een gewoonte niet begrijpt dat die gewoonte dom is"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn veel beter af dan wie? Dan de ongeletterden in niet-moslimlanden? (waarbij ze = de ongeletterden in moslimlanden) Als sommigen hier op dit forum stellen dat "alle moslims moeten gedeporteerd worden.", met wat heeft dat dan wel een bal te maken? In welke zin is "alle moslims moeten gedeporteerd worden" kritiek? Ik praat zo geen ideologie goed. Hoe kan jij in vredesnaam keer op keer zo'n leugens vertellen? Ik heb het je al eerder gezegd. Als jij wil discussiëren met iemand die zo'n ideologie goedpraat; maak een dubbelnick aan en discussieer met je eigen. Maar stop met je leugens! Kan je uitleggen hoe je tot deze vaststelling komt? waarbij deze vaststelling = "In feite doet u aan een nieuwe vorm van fascisme, " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals je al eerder een zeer duidelijk antwoord kreeg; om vervolgens te beweren dat dit niet zo is..grappig hoor dat gedrag van leden van de wollige klepperclub..krijgen we nu van uw kant eens eindelijk enige argumentatie of speel je liever inquisitie, jij stelt vragen maar antwoorden geven doe je niet? Krijgen we nog te horen hoe je islam als ideologie kunt plaatsen binnen het verlichtingsdenken? Of is dat een lastige die je blijft ontwijken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Eindelijk.
Dit klopt ook, hé. Misschien moet je wat geduldiger zijn. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....26#post5252226 Mijn post was immers een antwoord op wat freespirit schreef. Freespirit noemde het dragen van een hoofddoek "hun domme gewoonten". Waarom freespirit dit een domme gewoonte vindt, daar hebben we het raden naar. Ik deed een gok. : Het is niet omdat jij een gewoonte niet begrijpt, of er geen voeling mee hebt; dat die gewoonte dom is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem niet om de Islam bij mij, het gaat hem om het individu, de discussie over de Islam moet men dus met wederzijds respect kunnen voeren met de gelovige als individu. Kijk bvb naar de toestanden in Tunesie nu, hoe het volk daar tegenover een brutale dictatuur staat. Net zoals trouwens in Iran waar veel moslims worden geconfronteerd met armoede, werkloosheid, corruptie van de regering en alle betrokken autoriteiten, gebrek aan politieke vrijheid en burgerlijke vrijheden, vervolging, arrestatie, marteling en executie van de oppositiepartijen, politieke activisten, en zelfs individuen die het niet helemaal eens met de Opperste Leider enz. Dit alles onder het goedkeurende oog van onze kapitalisten die enkel kijken naar hun geld en hun macht en die niet zullen ingrijpen zonder dat ze er zelf aan kunnen verdienen, bewijs oa Irak en Afghanistan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beweert steeds die ideologie niet goed te praten,je doet gewoon niets anders en nu weer met vragen zoals" denk je dat ongeletterden in moslimlanden slechter af zijn"..alsof je niet weet dat onderwijs voor meisjes in Afghanistan zelfs verboden was! Dat is dus een voorbeeld van wollig geklep! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe nog eens een poging Alice .... |
|
![]() |
![]() |