![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Ollanders uit Olland, Holland of uit Nederland?
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
![]()
#204 |
Banneling
|
![]() ![]() hollandse grote gezellige familie Laatst gewijzigd door hollande : 6 februari 2011 om 15:44. |
![]() |
![]() |
#205 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even ter opfrissing. Het ging hier niet over Holland, Nederland of gelijk hoe, het ging hier over;
Vlaanderen nog niet rijp voor onafhankelijkheid, wordt er door velen hier beweerd, en misschien moet ik mij daarbij aansluiten. Wanneer ge naar "Man bijt hond" kijkt, en je ziet wat voor halve gare men moeiteloos weet te vinden om te interviewen, denk je dat ze op een andere planeet bezig zijn. Eentje waar ze nog maar net het stenen tijdperk ontgroeid zijn. Soms schept het wel het beeld dat al die achter boemerskonte gelegen gehuchten een en al instelling zijn voor achterlijke. Ik kan me levendig voorstellen hoe dat soort kwieten in een stemhokje staat te twijfelen wat ze nu met dat potlood moeten aanvangen. Misschien zullen we nog een generatie moeten wachten alvorens ze daar weten waar Wallonië eigenlijk ligt en dat ook dat deel tot België behoort. Dan ze nog aan de weet brengen wat dat gebied ons kost en hoe ze daar op onze zak teren, en misschien dat het dan wel lukken zal. |
![]() |
![]() |
#207 |
Schepen
|
![]() Waarom zou Vlaanderen niet rijp genoeg zijn? Het gaat eigenlijk meer om hoe bereid de meeste partijen zijn.
Opzich is Belgie al een twee landen land dus ik zou niet snappen waarom Vlaanderen niet rijp genoeg is. |
![]() |
![]() |
#208 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Als twee maten twee gewichten kan dat tellen.
![]() |
#210 |
Burger
|
![]() Gemeentes zoals Baarle-hertog Voeren en Braschaat worden binnen kort dus opgeeist, of wat bedoel je hier mee?
Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 6 februari 2011 om 17:41. |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kizzy : 6 februari 2011 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
#212 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#213 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Burger
|
![]() Deze stelling verwerp ik als complete bullshit , tenzij je ze kan staven. Zoals de link naar wiki van zwartengeel aangeeft waren ze er fel tegen, en ik heb geen reden om aan te nemen dat dat verandert zou zijn.
|
![]() |
![]() |
#215 |
Burger
|
![]() je noemden "inpalmen wat ze kunnen" als negatieve eigenschap van de Nederlanders. dus het loutere feit dat ze hier komen wonen ervaar jij als een negatieve eigenschap?
ah neen wacht, ze plasten ook overal tegen he? ja, ik snap het nu, teritorium markeren --> inpalmen. Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 6 februari 2011 om 17:49. |
![]() |
![]() |
#216 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Onlangs nog een Zeeuw horen zeggen dat hij best bij Vlaanderen zou willen aansluiten als het onafhankelijk zou worden. Wat niet wil zeggen dat ik vind dat ze zich bij ons zouden moeten aansluiten of dat ik er op hoop. Noch dat ik denk dat die gedachte een overwicht zou hebben in Zeeland. Maar bij enkelingen leeft het blijkbaar. Wat mij betreft, is dat hun materie en bemoei ik me er niet mee. Zeeland is voor mij Nederland en de Zeeuwen zijn voor mij Nederlanders. |
|
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Ok, die had ik gemist.
#218 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat het urineren betreft: goed gevonden HomoErgaster! Die ga ik zeker nog kunnen gebruiken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Overigens is Zeeland een 'founding father' van Nederland. Ze zullen we zo hun redenen hebben gehad. Het lijkt me heel sterk dat Zeeland liever bij Vlaanderen zou zitten dan bij Nederland. Mijn voorkeur is liever alles samen, maar dat mag je hier niet te hard roepen als Ollander.