Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2011, 17:56   #201
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het oude testament staat vol bloeddorstigheden. Effe de wereld laten verzuipen in een zondvloed, steden van de aardbodem nuken, vrouwen in zoutpilaren veranderen. Gewoon een greepje van wat God zelf allemaal uitvreet.

Weddenschapjes met de duivel, waarbij een zekere Job de pineut was.

En dan gaan we nog niet over wat allemaal uitgespookt werd door de volgelingen.

En de grap is. De Koran stelt dat de oudere boeken ook waar zijn, maar dat de nieuwere, met de Koran als nieuwste, voorrang hebben.
Oud 28 februari 2011, 18:29   #202
Torah4all
Vreemdeling

Torah4all's schermafbeelding

Standaard

toch eigenlijk raar hé, als ik met mijn kippot door Antwerpen loop word ik constant nageroepen door " Islamtische " - jongeren.

Maar " ho maar " als je iets terug durft te zeggen...

Daar hoor je niks over bij de linkie-winkies hé, maar wel als iemand eens ' stomme turk ' durft te zeggen, dan is het direct racisme en schreeuwt de ganse linkse ' kerk ' moord en brand!

Am Yisrael Chai!
!עַם יִשְרָאֵל חַי

Torah4all is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 18:35   #203
Tinneke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torah4all Bekijk bericht
toch eigenlijk raar hé, als ik met mijn kippot door Antwerpen loop word ik constant nageroepen door " Islamtische " - jongeren.

Daar hoor je niks over bij de linkie-winkies hé, maar wel als iemand eens ' stomme turk ' durft te zeggen, dan is het direct racisme en schreeuwt de ganse linkse ' kerk ' moord en brand!
Ik geloof dat links iedereen op de zenuwen begint te werken met haar achterbakse selectiviteit.
Tinneke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 18:41   #204
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
geen probleem! http://sikhgemeenschapnieuws.blogspo...lk-dragen.html

Die linkiwinkie multikulti-rechters toch! Zomaar indruisen tegen onze normen en waarden door mensen toe te laten met verborgen wapens rond te lopen, zogezegd in naam van!
Hoe durven zij!
Hoera, driewerf hoera!

Die kirpan staat NIET voor onderdrukking of afwijzing van onze westerse waarden en normen, als symbool voor 'n criminele organisatie!

Maar;

'Kirpaan' is samengesteld uit twee woorden.
'Kirpaa' betekend 'genade' en 'vriendelijkheid'.
'Aan' betekend 'eer' en 'waardigheid'.
De Kirpan is een gereedschap van genade om de waardigheid van anderen te bewaren.
De Kirpan vertegenwoordigd eer en gerechtigheid
De Kirpan is de manifestatie van Vaheguru’s deugden om de zwakken te verdedigen, gerechtigheid te waarborgen en tirannie en negativiteit te vernietigen.
Dit is geen mes dat je zou gebruiken om voedsel of andere objecten te snijden.
Dit is geen aanvalswapen te gebruiken om onschuldige mensen te vermoorden.
Dit is geen dolk of zwaard want dit kan alleen gedragen worden door diegenen die het zullen gebruiken voor het verdedigen, beschermen en behouden van de waarheid en de rechtvaardigheid.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 18:57   #205
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ieslaamietische 'jongeren' horen nu eenmaal bij de 'beschermde soort', de knuffels en troetsels van 'weldenkend, intelligent, religie-bestrijdend linx'!

Extreem-rechtse neonazi's, extreemlinks en ieslaam hebben 'n pact gesloten met elkaar.

Ik hoop dat je vlakbij 'n station woont, anders kan je nog bij mij terecht...
Oud 28 februari 2011, 19:02   #206
comandante
Banneling

Standaard

Meer hoeft er hier niet gezegd te worden.
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 19:03   #207
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brusselmans Bekijk bericht
Het staat voor onderwerping van God. Ik noem dat onderdruking ongeacht deze prietpraat. Net zoals de hoofddoek staat voor onderwerping van God.
Noem het hoe je wil, deze prietpraat klinkt in elk geval mooier dan;
Citaat:
Soera 2: 190-193
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
Maar als zij ophouden, dan is Allah zeker Vergevensgezind, Genadevol.
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.

Soera 2: 216
Vechten is je geboden ofschoon je er afkerig van bent; maar het kan zijn, dat je tegenzin hebt in iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn, dat je iets behaagt terwijl het slecht voor je is. God weet het en jij weet het niet.

Soera 2: 244
Strijdt voor de zaak van God en weet, dat God Alhorend, Alwetend is.

Soera 3: 157-158
En als je voor de zaak van God wordt gedood of sterft, zal God's vergiffenis en barmhartigheid zeker beter zijn, dan hetgeen zij bijeengaren.
En indien je sterft of gedood wordt, voorzeker, tot God zul je worden teruggebracht.

Soera 3: 169
En denkt niet over degenen, die terwille van God zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.

Soera 3: 195
…En Ik zal van hen…die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van God en bij God is de beste beloning."

Soera 4: 101
…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Soera 4:74
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

Soera 4:76
Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.

Soera 4: 89
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Soera 4: 95
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Soera 5: 33
De vergelding degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Soera 5: 54
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.

Soera 8: 12-1
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: “Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af.”
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, ( wete) Allah is voorzeker streng in vergelding…
O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.
En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.
Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend.

Soera 8: 59-60
En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen. En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.

Soera 8: 65
O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.

Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Soera 9:5
doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Soera 9: 14
Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen...

Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek(de bijbel), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn

Soera 47: 4
Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast…
En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.

Soera 61: 4
Voorzeker, Allah heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.
Bovendien, gij zijt nen abominabele schrijver! (Brusselmans dan èh)

Laatst gewijzigd door SDX : 28 februari 2011 om 19:04.
Oud 28 februari 2011, 19:04   #208
Tinneke
Banneling

Standaard

Citaat:
Rechts noemt het verbod op een jodenhoed antisemitisch terwijl men hoogstens van torahfobie kan spreken.

De reden waarom ze dat racistisch noemen, is uit reflectie, meestal trachtten ze hun te verstoppen achter islam om hun moslimhaat te camoufleren.

Ik opteer voor een religieus vrij Vlaanderen.
Ik opteer ook voor een religieus-vrij Vlaanderen èn Europa.
Helaas is de verdediging van het islamitisch zwakzinnigengeloof en al haar achterlijke symbolen en tradities de geliefkoosde bezigheid van links geworden.
Oud 28 februari 2011, 19:05   #209
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht

Begin al maar!

http://www.youtube.com/watch?v=AbIQto3KPUM

Houdoe!
Oud 28 februari 2011, 19:13   #210
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals onlangs een anti islam groep doorgelicht en ontmaskerd werd.
Over wat gaat dit?
Heb je een link naar een artikel?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 19:16   #211
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik weet dat dit waar is. Die klachten waren er al in 2006 maar wat stelt u voor om hieraan te doen? En hoe?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 19:16   #212
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En gij zijt nen abominabele propagandist. Het zal allicht niet lang meer duren eer uw ouvre bestempeld wordt als haatzaaierij, zoals onlangs een anti islam groep doorgelicht en ontmaskerd werd.
Jawel hoor, U hebt dat goed gezien, dat oeuvre IS haatzaaiend, helaas pindakaas, is dat haatzaaiend oeuvre niet van MIJN hand.
Rechtstreeks uit 't haatboek!
Ik hóóp dan ook van harte dat d�*t oeuvre z.s.m. bestempeld z�*l worden als haatzaaierij.
Oud 28 februari 2011, 19:17   #213
Tinneke
Banneling

Standaard

Citaat:
En gij zijt nen abominabele propagandist. Het zal allicht niet lang meer duren eer uw ouvre bestempeld wordt als haatzaaierij, zoals onlangs een anti islam groep doorgelicht en ontmaskerd werd.
Citaat:
HUMO sprak met HERMAN BRUSSELMANS (Humo 13/4/4 pg 50 - 57)

Humo : Ook al is amusement je hoofddoel, toch heb je een wereldbeeld waarin bij voorbeeld de oorlog in Irak, of andere politieke kwesties, een rol spelen.
Brusselmans :
Ja, en in principe ben ik links en progressief, maar ik deins er niet voor terug zo nu en dan mijn overtuigingen om te kantelen en te zeggen : "Eigenlijk zijn er te veel allochtonen in België".

pg. 54
Brusselmans :
Ik voorspel steeds meer moslimdictaruren in grote delen van de wereld, ook in de vrije wereld. Gisteren hebben gedetineerde moslims in de gevangenis aan de Nieuwe Wandeling in Gent van hun kloten gemaakt : ze willen meer gebedsruimtes en ander vlees. Ik denk : 'Jongens, jullie mogen al blij zijn dat jullie überhaupt vlees krijgen'. Er zal toch wel een reden zijn waarom ze in de bak zitten, hé? En dan nog een beetje gaan zeiken over gebedsruimtes en vlees. Ik heb schijt aan die gasten, maar dat mag je niet zeggen, want het is zogezegd 'rechtse praat'. Wacht maar.
Zo'n regime als in Irak moest uitgeroeid worden, en het is de taak van ieder weldenkend mens ervoor te zorgen dat alle regimes ter wereld waarin mensen minder dan niks zijn, met wortel en tak worden uitgeroeid. We zijn in staat van oorlog, hé? Straks kan hier op de Vrijdagmarkt of in Brussel Centraal een bom ontploffen : twintig jaar geleden dachten we nog niet eens aan die mogelijkheid. Ik geloof ook niet dat we van het moslimfundamentalisme af zullen zijn als de Palestijnse kwestie morgen geregeld is. In de ogen van die gasten blijven we christenhonden of ongelovige varkens, en vrouwen die een minirok dragen zijn vuile hoeren. WIJ zouden hier eens moeten zeggen dat vrouwen die een minirok dragen vuile hoeren zijn : we vliegen er verdomme voor in de bak !".
Oud 28 februari 2011, 19:17   #214
Torah4all
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht

Am Yisrael Chai!
!עַם יִשְרָאֵל חַי

Oud 28 februari 2011, 19:18   #215
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rechts noemt het verbod op een jodenhoed antisemitisch terwijl men hoogstens van torahfobie kan spreken.

De reden waarom ze dat racistisch noemen, is uit reflectie, meestal trachtten ze hun te verstoppen achter islam om hun moslimhaat te camoufleren.

Ik opteer voor een religieus vrij Vlaanderen.
En ik voor een van de invloed van religie bevrijd Vlaanderen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 19:20   #216
comandante
Banneling

Standaard

Toen de Israëlische commando's de Gaza Freedom vloot aangevallen hebben in de internationale wateren op 31 mei en negen humanitaire hulpverleners vermoorde alsook de lading van broodnodige benodigdheden voor Gaza hebben gestolen, hebben ze veel mensen hun ogen doen opengaan, ze kunnen nog op weinig sympathie rekenen. Het goede nieuws is dat er wereldwijd geld ingezameld wordt om opnieuw een vloot te laten vertrekken.
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 19:20   #217
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pg. 54
Brusselmans :
Ik voorspel steeds meer moslimdictaruren in grote delen van de wereld, ook in de vrije wereld. Gisteren hebben gedetineerde moslims in de gevangenis aan de Nieuwe Wandeling in Gent van hun kloten gemaakt : ze willen meer gebedsruimtes en ander vlees. Ik denk : 'Jongens, jullie mogen al blij zijn dat jullie überhaupt vlees krijgen'. Er zal toch wel een reden zijn waarom ze in de bak zitten, hé? En dan nog een beetje gaan zeiken over gebedsruimtes en vlees. Ik heb schijt aan die gasten, maar dat mag je niet zeggen, want het is zogezegd 'rechtse praat'. Wacht maar.
Zo'n regime als in Irak moest uitgeroeid worden, en het is de taak van ieder weldenkend mens ervoor te zorgen dat alle regimes ter wereld waarin mensen minder dan niks zijn, met wortel en tak worden uitgeroeid. We zijn in staat van oorlog, hé? Straks kan hier op de Vrijdagmarkt of in Brussel Centraal een bom ontploffen : twintig jaar geleden dachten we nog niet eens aan die mogelijkheid. Ik geloof ook niet dat we van het moslimfundamentalisme af zullen zijn als de Palestijnse kwestie morgen geregeld is. In de ogen van die gasten blijven we christenhonden of ongelovige varkens, en vrouwen die een minirok dragen zijn vuile hoeren. WIJ zouden hier eens moeten zeggen dat vrouwen die een minirok dragen vuile hoeren zijn : we vliegen er verdomme voor in de bak !".
Ik trek mijn woorden over Brusselmans (den èchte) in!
Oud 28 februari 2011, 19:21   #218
Tinneke
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan zulke stompzinnige discussies ga ik niet meedoen. Als jij dan een vertegenwoordiger van rechts moet voorstellen, doe je hen alvast geen plezier om hen er zo bekrompen en stompzinnig uit te laten komen.

Ik weet wel beter.
Indeed.

Citaat:
HUMO sprak met HERMAN BRUSSELMANS (Humo 13/4/4 pg 50 - 57)

Humo : Ook al is amusement je hoofddoel, toch heb je een wereldbeeld waarin bij voorbeeld de oorlog in Irak, of andere politieke kwesties, een rol spelen.
Brusselmans :
Ja, en in principe ben ik links en progressief, maar ik deins er niet voor terug zo nu en dan mijn overtuigingen om te kantelen en te zeggen : "Eigenlijk zijn er te veel allochtonen in België".

pg. 54
Brusselmans :
Oud 28 februari 2011, 19:23   #219
Torah4all
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik weet dat dit waar is. Die klachten waren er al in 2006 maar wat stelt u voor om hieraan te doen? En hoe?
IK moet daar niks aan doen, de politici, politie en het centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding! Maarjah, zolang die het probleem niet erkennen of een oogje dichtknijpen omdat ze te bang zijn dat ze een grote minderheid zouden shofferen...

Mijn vertrouwen in de Europese Politiek is zwaar gedaald.

Am Yisrael Chai!
!עַם יִשְרָאֵל חַי

Oud 28 februari 2011, 19:26   #220
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben akkoord met mijn gepubliceerd materiaal.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be