![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En diegene die meent een draad te moeten starten over "rechtse extreme enz" moet zijn hypocriete komedie maar elders gaan verkopen. In een islamland misschien? Niet eens de moeite om verder in te gaan op dat soort afgezaagde onnozelheden. Staat het hem niet aan, moet hij maar vertrekken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Waar schreef jij iets on-topic in deze draad?
Graag citaat met link. Citaat:
Start een topic op als je daarover wil discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#204 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik noteer dat jij iemand met een mening die je niet bevalt, buiten wil. Voor de rest verdedig jij ook de vrije meningsuiting. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij zo interessant dat er een doctoraatsstudie over jou werd uitgevoerd? Jij beweert dat je hier on-topic reageerde. Daar moet je toch een citaat met link van kunnen geven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wederzijds, waarom dicht U me dan dingen toe die ik nog nooit gedaan heb?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#207 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik achtte het nodig om de verkeerde interpretatie van mijn woorden recht te zetten. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=195 Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die variant luidt als volgt: "wanneer je met artisjok discussiëert, discussiëer zoals zij doet". Ik pas me dus aan jouw niveau aan, integreer als het ware.
![]() |
![]() |
#209 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij kan nogal kronkelen! Je kan toch niet weten van een vreemdeling of hij zich integreert of wil integreren als je hem niet wil leren kennen. Citaat:
Maar je geeft nu toch al toe dat je trolt. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 september 2011 om 11:21. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik pas me wel aan anderen aan; wanneer ik in discussie treed, bij anderen op bezoek ga, enzovoorts. Jij daarentegen, hebt zelf al toegegeven dat jij je niet aanpast. Neen, ik geef toe dat ik me aan jouw niveau aanpas, en als jij daar getrol in ziet, betekent dat niets anders dan dat jij zélf aan het trollen bent, artisjok.
![]() |
![]() |
#211 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voorbeelden hiervan bij de vleet en door alle gegadigden welgekend!. Citaat:
Citaat:
Daaruit kan dan wel worden afgeleid, dat het de 'Moslims' zelf zijn die hun eigen integratie in de weg lopen. Daarbij mag dan ook gesteld worden dat het grotendeels aan 'de bezettende' gedragslogica van de 'moslimgemeenschap' zelf te wijten is alsook aan de overdreven en verkeerd politiek correct zijn van de overwegend linkse 'politici' dat deze specifieke geestesaandoening is ontstaan en dat er nu; hedendaags zoveel mensen als ik rondlopen. Artietje, In verband met mijn direct vraagje aan jou!: Je zult dan mms dan ook wel willen geloven, dat het zo direct niet in mijn gewoonte past; om achter ‘Moslima's’ aan te hollen. - Zullen wij het dan maar gewoon op een vlaag van nieuwsgierigheid steken? Het is wel spijtig dat je deze drang echter negatief onthaalde; hoewel men zich in ieder geval toch op een forse dosis onwaarheden had mogen verwachten. Waarom?, wel; omdat wij dat van jou en van heel veel uwer soortgenoten door en door gewoon zijn tot ervan te moeten 'kotsen' na! . Persoonlijk, voel ik mij wel gefrustreerd omdat ik niet meer tijd aan communicatie kan besteden. Destijds, toen ik de kans had om dagdagelijks boosdoenende ‘moslimjongeren’ de weg naar de gerechtigheid te tonen, vond ik het ook al maar niets, ze niet direct naar 'Zaventem' en het uitwijsvliegtuig te kunnen brengen. Ten slotte de volgende bezinning nog: 'Extreem-rechtse' - psychopaat 'islamofoben' zitten met hun aandoening, jullie 'moslimcriminelen' en laffe bezetters zitten er ook mee. ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zeveren over het gedoe van de topic-starter? Indien het allemaal rabiate racistische VBers moeten zijn of whatever om die islamrotzooi hier weer uit ons bestaan te krijgen, dan is het zo! Liever dan die gastjes hun zin te laten doen! ." En we moeten er mee leren leven, ze zijn hier-ze blijven hier enz zever" daar hebben we geen boodschap aan! Wat slecht is voor onze maatschappij, daar moeten we niet mee "leren leven" maar er uit snijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||||||
Banneling
|
![]() Indien het on-topic was, mocht het wel.
Citaat:
Hoe is deze geestesaandoening ontstaan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat zal ook wel de schuld zijn van de anderen zeker. Citaat:
Citaat:
Je kent me niet eens. Nog iemand die anderen be/veroordeelt zonder hen te kennen. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Banneling
|
![]() Natuurlijk niet. Je vragen zijn off-topic.
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk moeten we leren leven met allochtonen. Je gaat me toch niet wijsmaken dat ze allemaal slecht zijn. Om dat te weten moet je ze eerst leren kennen. Ben jij bereidt om ze te leren kennen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik fraag mij wel af; wie. . . (haar 'Forumperikelen' bekostigd?)...zou dat betalen???? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die straten en wijken zijn van ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Alles.
Dit topic gaat over "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben" en hoe ze integratie belemmeren. Door haat te zaaien en racisme te verspreiden zorgt men er voor dat minder autochtonen open staan voor allochtonen, en dat beperkt de integratie. Het is niet mogelijk om je te integreren in een groep die je uitsluit, die er niet voor open staat. Openstaan is ook bereid zijn de "ander" te leren kennen. |
![]() |
![]() |