Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2011, 13:36   #201
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Eerst over het verschil in het algemeen.

Wat is het verschil tussen de twee sneeuwmannetjes hieronder, alice-in-wonderland?

duidelijk! het linker is een besneden muzelmannetje.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 29 mei 2011 om 13:37.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2011, 13:41   #202
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eerst over het verschil in het algemeen.

Wat is het verschil tussen de twee sneeuwmannetjes hieronder, alice-in-wonderland?

Ok, het is duidelijk dat je deze discussie niet ernstig wilt voeren, maar ga gerust ergens anders met uw plaatjes spelen, en ik waardeer het indien u het kleinerende Alice in Wonderland achterwege kunt laten.
Nog een fijne dag, jongen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2011, 13:50   #203
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer je antwoorden duidelijk worden gevonden is dat in relatie tot de vragen die IK u stelde en ja; die zijn inderdaad duidelijk dus stel IK en niet U duidelijke vragen...
Absurd.
Een appel is niet lekker door dat-ie lekker eruit ziet.

Citaat:
...je houdt je bewust dom door eerste te stellen dat de organisatoren van de betogingsoennitische moslims zijn met politieke agenda en vervolgens te beweren NIET te weten waarom er voor mannen en vrouwen wordt opgelegd gescheiden te betogen.
Je wordt opnieuw persoonlijk. Leer discusseren, alice.
Bedoel je nu dat alle moslims met politieke agenda gescheiden demonstreren?

Citaat:
U blijft voorbeelden geven die geen steek houden, dat enkel bevoegde personen toegang hebben tot bepaalde gedeeltes van een werkvloer heeft totaal niets met gelijke rechten te maken
Jawel. Er zijn zelfs aparte wc's voor de verantwoordelijken, voor de niet verantwoordelijken en dan nog voor dames en heren apart.

Citaat:
...of zou u het fijn vinden mocht uw loodgieter morgen assisteren mocht u een hersenoperatie nodig hebben?
Goeie vraag. Je begint te redeneren.

Citaat:
Beovegdheden van werknemers op basis van professionele kennis hebben niets te maken met verschillende rechten, ik kan me nauwelijks voorstellen dat u zelf dat niet weet.
Over welke rechten praat je nu, alice? De mensenrechten?
Wat betekent "Mensenrechten zijn valse schijnwaarden." ?

Citaat:
Uw zin over gelijke rechten en reden om te betogen is zo onsamenhangend dat er geen touw aan vast te knopen is, maar eigenlijk doet het er niet toe waarom de vorganisatoren dit willen, wel dat het discriminatie is en dus verboden hoort te worden omdat hier mannen en vrouwen gelijke toegang hebben tot publieke ruimtes en je niet kunt opleggen op straat apart te lopen, om welke reden dan ook.
Mannen en vrouwen hebben niet gelijke toegang tot Ladiesnight, tot mannen-wc's enz... Herinner je nog?

Net daarom zei ik dat als ik zelf zou beslissen om zo'n voorwaarde te aanvaarden of te verbieden, zou ik vooreerst van de organisatoren de reden vragen waarom ze precies willen gescheiden demonstreren.

Wil je dat we eens (jij en ik) nu een "virtuele-scenario" beginnen (een procedure voor het aanvragen van toelating van zo'n demonstratie). Jij bent een vertegenwoordiger van Hizb-ut-Tahrir, ik ben de persoon die gemachtigd is om de voorwaarden van demonstraties te aanvaarden of te weigeren (of de demonstratie te verbieden). Wil je dat of niet?

Citaat:
Dat weerlegt u niet, maar u draait alle kanten uit.
Ik discusseer, alice.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 mei 2011 om 14:02.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2011, 13:53   #204
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
duidelijk! het linker is een besneden muzelmannetje.

Fanatische discriminatie.
Jij bekijkt besnijdenis als een minderwaarde om als mens te worden beschouwd met alle rechten van de mens. Dat is pure discriminatie (leer de mensenrechten).

Er bestaan ook besneden Christenen, besneden atheïsten, enz.

Jij zou normaal gezien bestraft moeten worden voor je post.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 mei 2011 om 14:06.
Oud 29 mei 2011, 14:09   #205
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Absurd.
Een appel is niet lekker door dat-ie lekker eruit ziet.

Je wordt opnieuw persoonlijk. Leer discusseren, alice.
Bedoel je nu dat alle moslims met politieke agenda gescheiden demonstreren?

Jawel. Er zijn zelfs aparte wc's voor de verantwoordelijken, voor de niet verantwoordelijken en dan nog voor dames en heren apart.

Goeie vraag. Je begint te redeneren.

Over welke rechten praat je nu, alice? De mensenrechten?
Wat betekent "Mensenrechten zijn valse schijnwaarden." ?

Mannen en vrouwen hebben niet gelijke toegang tot Ladiesnight, tot mannen-wc's enz... Herinner je nog?

Net daarom zei ik dat als ik zelf zou beslissen om zo'n voorwaarde te aanvaarden of te verbieden, zou ik vooreerst van de organisatoren de reden vragen waarom ze precies willen gescheiden demonstreren.

Wil je dat we eens (jij en ik) nu een "virtuele-scenario" beginnen (een procedure voor het aanvragen van toelating van zo'n demonstratie). Jij bent een vertegenwoordiger van Hizb-ut-Tahrir, ik ben de persoon die gemachtigd is om de voorwaarden van demonstraties te aanvaarden om te weigeren (of de demonstratie te verbieden). Wil je dat of niet?

Ik discusseer, alice.
Wat heeft in vredesnaam en appel met uw onvermogen om een discussie te voeren te maken?
Wie noemt me Alice in Wonderland?
Wat hebben in vredesnaam nu weer aparte wc's te maken met verschillende rechten voor mannen en vrouwen?

U houdt eerst een pleidooi voor de toegankelijkheid van mensenrechten voor mannen en vrouwen en dan moet ik uitleggen waarom mensenrechten schijnwaarden zouden zijn? Heb ik dat ooit beweerd? En wat heeft dit met deze discussie te maken?
Ik wacht nog steeds op een gedegen uitleg WAAROM mannen en vrouwen VERSCHILLENDE RECHTEN zouden hebben,waar dit dan op zou slaan, behalve thuis mogen blijven en naar manloze ladiesnight gaan.. dat is namelijk binnen deze DISCUSSIE WEL RELEVANT dus graag antwoord .
Waarom moet ik in vredesnaam een spelletje met rollen spelen waarin ik de organisator zou zijn van ene betoging waar ik principieel tegen ben omdat vrouwen en mannen verplicht worden gescheiden deel te nemen?

Ik verwacht dus een behoorlijk antwoord en anders is de " discussie " met u afgelopen, heb wel wat beters te doen dan eindeloos met een draaikont bezig te zijn.
Oud 29 mei 2011, 14:09   #206
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat een serieuze discussie over een ernstig onderwerp inmiddels door toedoen van iemand die ik al op de zogenaamde negeerlijst heb geplaatst, is verworden tot prietpraat over sneeuwmannetjes.

Dat vind ik erg jammer.

Werkt die negeerfunctie trouwens niet als iemand de genegeerde citeert, of heb ik iets niet goed gedaan bij mijn gebruikersinstellingen?
Oud 29 mei 2011, 14:15   #207
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ik zie dat een serieuze discussie over een ernstig onderwerp inmiddels door toedoen van iemand die ik al op de zogenaamde negeerlijst heb geplaatst, is verworden tot prietpraat over sneeuwmannetjes.

Dat vind ik erg jammer.

Werkt die negeerfunctie trouwens niet als iemand de genegeerde citeert, of heb ik iets niet goed gedaan bij mijn gebruikersinstellingen?
Ik ook, jammer van de discussie in het algemeen.
Negeren lijkt me inderdaad het beste!
Oud 29 mei 2011, 14:18   #208
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wat heeft in vredesnaam en appel met uw onvermogen om een discussie te voeren te maken?
Zou je beetje kunnen redeneren en figuurlijke voorbeelden kunnen verwerken en omzetten, zou je die vraag niet stellen. Zou je het woord "onvermogen" niet gebruiken zou ik het verwerken, omzetten en uitleggen voor jou.[ref.x1]

Citaat:
Wie noemt me Alice in Wonderland?
Wie gebruikt de woorden "draaikont", "onvermogen", "dom" tijdens het discusseren?

Citaat:
Wat hebben in vredesnaam nu weer aparte wc's te maken met verschillende rechten voor mannen en vrouwen?
Zie 2 keer omhoog (ref.x1).

Citaat:
U houdt eerst een pleidooi voor de toegankelijkheid van mensenrechten voor mannen en vrouwen en dan moet ik uitleggen waarom mensenrechten schijnwaarden zouden zijn? Heb ik dat ooit beweerd? En wat heeft dit met deze discussie te maken?
Ik vraag gewoon of je akkoord bent met de bewering dat de mensenrechten schijnwaarden zijn en dan nog valse schijnwaarden.

Citaat:
Ik wacht nog steeds op een gedegen uitleg WAAROM mannen en vrouwen VERSCHILLENDE RECHTEN zouden hebben,waar dit dan op zou slaan, behalve thuis mogen blijven en naar manloze ladiesnight gaan.. dat is namelijk binnen deze DISCUSSIE WEL RELEVANT dus graag antwoord .
Nee, ik leg het wel uit. En zoals Wisord zegt; je kan niet begrijpen of je wil niet begrijpen.

Citaat:
Waarom moet ik in vredesnaam een spelletje met rollen spelen waarin ik de organisator zou zijn van ene betoging waar ik principieel tegen ben omdat vrouwen en mannen verplicht worden gescheiden deel te nemen?
Omdat je blijkbaar op de hoogte bent van waarom ze precies gescheiden demonstreren.

Citaat:
Ik verwacht dus een behoorlijk antwoord en anders is de " discussie " met u afgelopen, heb wel wat beters te doen dan eindeloos met een draaikont bezig te zijn.
Ik ben aan het discusseren en adequate antwoorden aan het geven. Het staat jou vrij om elk moment discussie te onderbreken.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 mei 2011 om 14:18.
Oud 29 mei 2011, 14:21   #209
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Er is een rechtstreeks verband van mijn voorbeeld met het thema. Maar sommigen zijn op dit forum mensen op fanatische wijze aan het discrimineren.

Citaat:
Dat vind ik erg jammer.
Ik vind het erg jammer dat u niet begrijpt wat u jammer vindt en wat niet.

Citaat:
Negeren betekent veel meer dan iemand aan je negeerlijst toe te voegen.
Oud 29 mei 2011, 14:33   #210
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:

Fanatische discriminatie.
Jij bekijkt besnijdenis als een minderwaarde om als mens te worden beschouwd met alle rechten van de mens. Dat is pure discriminatie (leer de mensenrechten).

Er bestaan ook besneden Christenen, besneden atheïsten, enz.

Jij zou normaal gezien bestraft moeten worden voor je post.
maar nee jongen! van mij mogen ze knippen en snijden en hakken zoveel ze willen hoor! zolang ze het maar bij hun eigen broedsel doen! Ik heb zelfs niks tegen een paar schaamlipjes of een kittelaartje meer of minder (anders ben ik racist zie je, ik m�*g daar zelfs niks over zeggen).

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 29 mei 2011 om 14:34.
Oud 29 mei 2011, 14:34   #211
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
maar nee jongen! van mij mogen ze knippen en snijden en hakken zoveel ze willen hoor! zolang ze het maar bij hun eigen broedsel doen! Ik heb zelfs niks tegen een schaamlipje meer of minder (anders ben ik racist zie je, ik mag daar niks over zeggen).
Van mij mogen ze jou knippen en je wegvegen van dit forum.
Oud 29 mei 2011, 14:35   #212
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Van mij mogen ze jou KNIP.
GEMELD! persoonlijke aanval.
Oud 29 mei 2011, 14:38   #213
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
GEMELD! persoonlijke aanval.
Stop discrimineren.
Ik zeg dat je mensen discrimineert en dat je dient te worden bestraft. Dat is het.
Oud 29 mei 2011, 14:40   #214
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw zin over gelijke rechten en reden om te betogen is zo onsamenhangend dat er geen touw aan vast te knopen is, maar eigenlijk doet het er niet toe waarom de vorganisatoren dit willen, wel dat het discriminatie is en dus verboden hoort te worden omdat hier mannen en vrouwen gelijke toegang hebben tot publieke ruimtes en je niet kunt opleggen op straat apart te lopen, om welke reden dan ook.
Dan hoort ook "technoladies" georganiseerd door agoria verboden te worden.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2011, 18:02   #215
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De negeerfunctie werkt inderdaad niet op gequote berichten, waardoor die eigenlijk zinloos is, zeker wanneer anderen bewust gaan quoten om de negeerfunctie te omzeilen.
Ik noem geen namen hoor, Alice
Oud 29 mei 2011, 20:38   #216
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
De negeerfunctie werkt inderdaad niet op gequote berichten, waardoor die eigenlijk zinloos is, zeker wanneer anderen bewust gaan quoten om de negeerfunctie te omzeilen.
Ik noem geen namen hoor, Alice
Wat heb ik hiermee te maken?
Zou het echt niet weten, mocht ik op uw negeerlijst staan dat is dat voor mij geen probleem hoor.
Ik begrijp niet wat u bedoelt met dat bewust quoten, waarom zou je dat in vredesnaam doen?
Oud 29 mei 2011, 20:41   #217
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dan hoort ook "technoladies" georganiseerd door agoria verboden te worden.
Is het echt? Dus een eenmalig evenement om vrouwen binnen een bepaalde sector onder de aandacht te brengen is voor u een schending van gelijke rechten? Volgens mij werden mannen anders niet de toegang ontzegd, en evenmin werd hen opgelegd zich niet te mengen onder de dames, maar blijkbaar bent u vooral op zoek naar argumenten die nergens op slaan.
Probeer er nog maar eentje...
Oud 29 mei 2011, 20:42   #218
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stop discrimineren.
Ik zeg dat je mensen discrimineert en dat je dient te worden bestraft. Dat is het.
Wat een uitspraak van iemand die voor " verschillende rechten is"....
Oud 29 mei 2011, 20:56   #219
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus een eenmalig evenement om vrouwen binnen een bepaalde sector onder de aandacht te brengen is voor u een schending van gelijke rechten? ...
Is die demonstratie geen eenmalig evenement?

En waarom mogen vrouwen niet op de herentoiletten in Vlaanderen? Discriminatie? Of kunnen de Westerse dames zich niet beheersen?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2011, 21:18   #220
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Is die demonstratie geen eenmalig evenement?

En waarom mogen vrouwen niet op de herentoiletten in Vlaanderen? Discriminatie? Of kunnen de Westerse dames zich niet beheersen?
Waar mannen en vrouwen verplicht geschieden moeten lopen, dat is dan ook het onderwerp van de discussie.
Ben je er weer met de plee? Vrouwen mogen gerust op een herentoilet, daar staan geen boetes op , niemand zal je tegenhouden wanneer jij het damestoilet gebruikt, probeer maar even!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be