![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() duidelijk! het linker is een besneden muzelmannetje.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 29 mei 2011 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een fijne dag, jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een appel is niet lekker door dat-ie lekker eruit ziet. Citaat:
Bedoel je nu dat alle moslims met politieke agenda gescheiden demonstreren? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat betekent "Mensenrechten zijn valse schijnwaarden." ? Citaat:
Net daarom zei ik dat als ik zelf zou beslissen om zo'n voorwaarde te aanvaarden of te verbieden, zou ik vooreerst van de organisatoren de reden vragen waarom ze precies willen gescheiden demonstreren. Wil je dat we eens (jij en ik) nu een "virtuele-scenario" beginnen (een procedure voor het aanvragen van toelating van zo'n demonstratie). Jij bent een vertegenwoordiger van Hizb-ut-Tahrir, ik ben de persoon die gemachtigd is om de voorwaarden van demonstraties te aanvaarden of te weigeren (of de demonstratie te verbieden). Wil je dat of niet? Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 mei 2011 om 14:02. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Fanatische discriminatie. Jij bekijkt besnijdenis als een minderwaarde om als mens te worden beschouwd met alle rechten van de mens. Dat is pure discriminatie (leer de mensenrechten). Er bestaan ook besneden Christenen, besneden atheïsten, enz. Jij zou normaal gezien bestraft moeten worden voor je post. Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 mei 2011 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie noemt me Alice in Wonderland? Wat hebben in vredesnaam nu weer aparte wc's te maken met verschillende rechten voor mannen en vrouwen? U houdt eerst een pleidooi voor de toegankelijkheid van mensenrechten voor mannen en vrouwen en dan moet ik uitleggen waarom mensenrechten schijnwaarden zouden zijn? Heb ik dat ooit beweerd? En wat heeft dit met deze discussie te maken? Ik wacht nog steeds op een gedegen uitleg WAAROM mannen en vrouwen VERSCHILLENDE RECHTEN zouden hebben,waar dit dan op zou slaan, behalve thuis mogen blijven en naar manloze ladiesnight gaan.. dat is namelijk binnen deze DISCUSSIE WEL RELEVANT dus graag antwoord . Waarom moet ik in vredesnaam een spelletje met rollen spelen waarin ik de organisator zou zijn van ene betoging waar ik principieel tegen ben omdat vrouwen en mannen verplicht worden gescheiden deel te nemen? Ik verwacht dus een behoorlijk antwoord en anders is de " discussie " met u afgelopen, heb wel wat beters te doen dan eindeloos met een draaikont bezig te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister
|
![]() Ik zie dat een serieuze discussie over een ernstig onderwerp inmiddels door toedoen van iemand die ik al op de zogenaamde negeerlijst heb geplaatst, is verworden tot prietpraat over sneeuwmannetjes.
Dat vind ik erg jammer. Werkt die negeerfunctie trouwens niet als iemand de genegeerde citeert, of heb ik iets niet goed gedaan bij mijn gebruikersinstellingen?
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negeren lijkt me inderdaad het beste! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 mei 2011 om 14:18. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 29 mei 2011 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik noem geen namen hoor, Alice ![]()
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het echt niet weten, mocht ik op uw negeerlijst staan dat is dat voor mij geen probleem hoor. Ik begrijp niet wat u bedoelt met dat bewust quoten, waarom zou je dat in vredesnaam doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer er nog maar eentje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom mogen vrouwen niet op de herentoiletten in Vlaanderen? Discriminatie? Of kunnen de Westerse dames zich niet beheersen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je er weer met de plee? Vrouwen mogen gerust op een herentoilet, daar staan geen boetes op , niemand zal je tegenhouden wanneer jij het damestoilet gebruikt, probeer maar even! ![]() |
|
![]() |
![]() |