![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of niet wil tonen, zo ken ik er wel een paar.
![]() |
#202 | |
|
![]() Citaat:
Groen! Wil Intrekking Verbod Hoofddoek http://forum.politics.be/showthread.php?t=85575 The Hijab, a Political Weapon and Form of Sexual Abuse, Should Be Outlawed http://www.resiliencetv.fr/?p=4772
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 29 juni 2011 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Op een of andere manier heb ik veel minder last van chadors en dergelijke met deze temperaturen; Gisteren nog zo'n inpakmodel gezien met twee hoofddoeken en een lange damasten jas helemaal tot op de grond. Ik hoopte stiekem dat ze er nog een pelsen frakske onder droeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Wat die 80% betreft: Je kon die uitspraak gisteren al niet staven met bronnen dus vandaag waarschijnlijk ook niet. Geen probleem hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() Ach ja, dan ben ik maar abnormaal in uw ogen. Niemand die ervan wakker zal liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Ze is een afvallige. Daarom dat ze ook constant beveiliging nodig heeft wegens fatwa "te doden voor afvalligheid".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Oostende strandkledij 1898... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 29 juni 2011 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of er moet toch iets anders aan de hand zijn. Dat er in de Arabische wereld minder boeken worden vertaald naar het Arabisch dan er naar het Oudgrieks worden vertaald, kan een deel van de verklaring zijn waarom zoveel Arabieren in de Arabische wereld achterlijk blijven (bewust gekozen woord, ik kan er geen andere omschrijving voor geven), maar hier in het westen hebben ze toegang tot alle informatie die ze maar willen. Dus ja, ik vind dat abnormaal beste praha. Mag dat? Met uw goedkope, overigens foutieve opmerking over 'uitlopende tradities" kunt u misschien uw eigen in slaap wiegen, maar mij niet. En uw aanmatigende quote over die nulmeridiaan, jongen, stop ze maar zelf in uw gat. Daar hoef ik geen brood van!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Parlementslid
|
![]() Toch wel, als mijn vrouw schaars gekleed wilt gaan ga ik scheiden hoor. Trouwens meisjes worden ingeprend dit en dat, is het niet waar voeden we onze kinderen niet op. Prenten ongelovigen hun dochters niet op om rokjes te dragen en of laten ze de opvoeding gewoon over aan de media. Ik ga inderdaad mijn dochters mooi uitleggen waarom ze zich netjes horen te kleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan zoiets niet veralgemenen. Je hebt vrouwen die graag schaars gekleed rondlopen zonder daarvoor als slet uitgemaakt te worden. Het is toch niet abnormaal voor sommigen om graag aandacht te trekken op een bepaalde manier. Alle mensen zijn verschillend, en daarom kan je geen algemene regels opstellen. Je kan niet concluderen dat 'vrouwen nu lustobjecten zijn verworden' omdat vrouwen graag seksueel aantrekkelijk ogen. En daarmee bedoel ik niet dat vrouwen die kuis gekleed zijn niet aantrekkelijk zouden zijn (hetzij seksueel, hetzij emotioneel).
Als je tegengewicht biedt dan bestaat er uiteraard het gevaar van overdreven scherpe stellingen en karikaturen. Laatst gewijzigd door Weyland : 30 juni 2011 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we studeren naar keuze, we dragen de kleding naar keuze, we dragen een décolleté naar keuze, en BOVENAL: WIJ HOEVEN ONS NIET TE LATEN AANKOPEN ALS MEN ONZE VAGINA WIL GEBRUIKEN. Daarvoor is er een beroep dat aan die specifieke eisen voldoet. en het heet dus niet "huwelijk". Evenmin zijn geëmancipeerde vrouwen "lustobjecten" en het zijn vooral de muzeljongetjes die denken dat ze wat testosteron hebben die dat niet in de gaten hebben. Het gespuw en het gesis is daarvan een goed voorbeeld. Wie dènkt er dus dat wij lustobjecten zijn? degenen die menen dat hun zus minder lustobject is omdat ze van hem met een theedoek moet rondlopen? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juni 2011 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als hun hoofddeksel (tulband) natuurlijk. Losse zichtbare mannenharen zijn helemaal een teken van totale verloedering en hun zedeloosheid. Zonder tulband zijn ze dus een vogel voor de ongelovige kat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() ha ja? de muzelvrouw heeft dus geen recht om zelf te beslissen wat ze gaat dragen? dat is al een leuke start.
Bent U ook de voogd over uw vrouw zoals de koran stelt? Welke juridische leeftijd schrijft u dan toe aan haar? een kind van 10 of beter eentje van 9 dat net penetreerbaar is volgens uw profeet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik snap trouwens niet wat er seksistisch is aan de foto. Laatst gewijzigd door Weyland : 30 juni 2011 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |