![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 2) Het forumreglement is nochtans duidelijk: Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 september 2011 om 20:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2x !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan perfect stellen of je iets racistisch vindt of niet.... stellen dat het racisme is weer wat anders. Zo is het ook met bv zeggen dat je iets als lasterlijk ervaart en stellen dat een ander zich schuldig zou maken aan laster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw bovenstaande redenering volgende moet ik nu concluderen dat op die fora helemaal niks racistisch of discriminerend zou opstaan zolang een rechter dat niet zou uitgesproken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Breivik zus, Breivik zo, zit er gene onder je bed ? Je kan een aantal meningen hebben die overeenkomen met die van iemand anders, zonder hem in alles gelijk te geven. Bvb : Het VB wil de immigratie stoppen. Ik ook. Ben ik nu VB-er ? Wel nee... Breivik wil ook de immigratie stoppen. Is de Winter dus een Breivik-volgeling ? Of is Breivik een VB-er ? Weer eens nee... Laat ik even herinneren dat de linkse partijen 50 jaar geleden ook tégen immigratie waren. En laat het nu net hun nazaten zijn dewelke een Breivik ging omverknallen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Neen, lieverd: doe jij?
Het gebeurt vanzelf: als jij nu mij zou beginnen mij uit te schelden en te irriteren zou je zomaar vanzelf longkanker met uitzaaingen naar de hersenen krijgen, zonder mijn tussenkomst. Het enige wat ik kan doen is mensen die lastig beginnen te worden, te wijzen op deze goddelijke interventie, en ze zo de kans geven hun leven te redden: door gewoon lekker mijn draden te negeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin ik bedoel maar dat het is zoals het is en dat heel veel mensen er niet rouwig zouden om zijn mochten er overal Breivikjes opduiken. Kwestie dat men "iemand" de schuld kan geven om zelf "onschuldig" te kunnen blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik kan in alle bescheidenheid zeggen en bewijzen dat er genoeg mensen overblijven om in gesprek mee te gaan. Gewone fatsoenlijke, beschaafde mensen zoals je soms in de tram of op reis tegenkomt, en met wie je even lekker kan praten. Soms kan je ook stevige discussies aangaan met koelhoofdige, welbespraakte, ontwikkelde mensen, die bewust zijn van dat gesprekken tot onaangename confronties kunnen leiden, dus al doende voorzorgen nemen, en regels van fatsoen in acht nemen, zodat het allemaal prettig blijft. We zoeken allemaal een beetje ontspanning hier, maar sommigen willen kwetsen en beledigen. Het begint met dat ze nooit op het thema willen ingaan, maar meteen persoonlijk worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |