![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zolang een land geen bedreiging vormt voor zijn omgeving of voor onze essentiële belangen moeten we daar niet in gaan interveniëren. Dat was trouwens de reden waarom ik ook tegen de interventie in Libië was en ben (nog een regime dat veel repressiever was). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Als ik zou moeten kiezen tussen China of S-A is mijn keuze snel gemaakt. Bij het overtreden van een wet zal je in S-A onthoofd worden. Als vrouw ben je verplicht u volledig te bedekken met kleding en erger. Er is geen alcohol, er zijn geen bars.
Het internet is er volledig dichtgesmeten en uit tijdschriften worden er zaken weggewist die niet gezien mogen worden. Ik verkies dus China, en ik denk de meeste mensen. Maar het gaat hem er toch niet over wie er erger is? Zou jij het eens kunnen zijn met een boycot voor S-A? Of volg je de hypocriete bende die aan de macht is? Laatst gewijzigd door karo : 24 augustus 2011 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Dat zal dan met verblijfsvergunningen en werkvergunning en veel poespas tussen de verschillende bedrijven zijn. Daar kan ik van meespreken. Toeristenvisa heb ik nooit moeten aanvragen, werkvergunningen daarentegen wel (doopselbewijs nodig, joden of ongedoopte kaffers kunnen het vergeten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eenmaal even naar Dubai vliegen is voldoende om je voorraad sterke drank aan te vullen. Allah is almachtig maar ziet blijkbaar niks buiten de SA grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Wat mij opvalt in het artikel in de morgen
Net als alle voorgaande jaren ging ook dit jaar het kermisweekend in het anders zo rustige Mere gepaard met verscheidene vechtpartijen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() nee, ik zorgde voor de verblijfsaanvragen schreef ik reeds. Ik ken uiteraard de verschillend expats die er gedurende jaren werkten, én ik ken hun vrouwen, waarvan er verschillenden in een depressie verzeilden. Ondertussen gaan er geen vrouwen meer mee.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 augustus 2011 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
uit het artikel: Citaat:
Dus als H.Van Temsche mis had geschoten was die ook vrijgesproken en hadden we enkel gehoord: "V.T. werd vrijgesproken, hij is wel een onbekende voor het gerecht, maar schoot mis." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze je met alcohol betrappen vlieg je voor een paar weken het gevang in, ook als buitenlander. Op smokkel kan je tot 3 jaar cel riskeren. Feiten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nonalcoholisch bier is te verkrijgen in S-A en wordt onder meer per schip via Antwerpen ernaartoe gebracht.
Alcoholisch bier (en andere alcoholische dranken) worden wijd zelf gemaakt en verdeeld.
Laatst gewijzigd door lombas : 24 augustus 2011 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bespeur een jongeling die leeft in een naieve ivoren toren.... Zo'n heerlijke zwart/wit wereld die je alleen in theoretische hypotheses ziet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Banneling
|
![]() Circe toch, ik reageerde niet op de post van Macc, maar op die van daiwa.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Vanwaar die vragen? Dit debat gaat niet over mij lieve schat. De wereld is niet zwart wit, naar mijn bescheiden mening zijn vele meningen hier zwart wit. Mijn mening is dat zeker niet, ik wacht eigenlijk nog steeds op een hoop onbeantwoorde vragen (Bahrein, Boycot S-A 'pro of contra') ook in andere draden gaat het er net zoals hier aantoe en wacht ik af. Ik waardeer eigenlijk personen zoals Jozef en Macchia die nog de moeite doen in debat te gaan. Uw gezeur is eigenlijk van geen belang, uw persoonlijk gedoe stoort me eerder. Is dat uw bedoeling, om hier als stoorzender op te treden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doen!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En toch vermeld men de naam van de dader niet. Mijn vraag blijft dus staan. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 augustus 2011 om 17:17. |
|||
![]() |
![]() |