![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door robert t : 6 oktober 2011 om 16:24. |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Want dan blijven ze 'hun'(??) eigen volk uitmaken voor onnozelaars.
En wat meer is, vermits ze zelf deel uitmaken han 'hun'(??) Vlaamse volk, zijn ze zelf onnozelaars. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 oktober 2011 om 16:22. |
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De keren dat ik jongeren ben tegengekomen die 'fier' zouden zijn dat ze Belg zijn, zijn op één hand te tellen. En die onwetendheid was ook vrij snel weggewerkt. Geen enkele partij heeft zo'n jong kiespubliek als de N-VA, of zo'n jong ledental. In onze gemeente bestaat bijna 30% van de leden uit jongeren tussen 16 en 24 jaar (en dan nog meer specifiek 18 tot 20-jarigen). Het 'ik ben een fiere Belg'-gevoel leeft voornamelijk bij Francofielen, linkse leerkrachten, de typische studenten rechten en pol.en soc. en niet nader te noemen nuttige idioten. En dat zal me worst wezen. Iedereen mag doen en laten wat die zelf leuk vind. Als je met een Belgische vlag wil zwaaien, met een Nederlandse, een Chinese of een swastikavlag, het is me allemaal eender. Maar die onzin dan veralgemenen als zijnde 'Opvallend is ook dat jongeren vooral een Belg-gevoel hebben.' is op het idiote af. Maar ook dat mag natuurlijk. Ik hoorde zo laatst iemand iets beweren over microwezentjes o.i.d. |
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#208 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk: Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 oktober 2011 om 17:03. |
||
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er was meer en jonger volk op de ijzerwake http://www.youtube.com/watch?v=rlsXmfGDZeE dan op uw 'grote' betoging: http://www.youtube.com/watch?v=0Homc..._order&list=UL Paulus. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Banneling
|
Deze volgens mij wel...
Daar ben ik meer en meer van overtuigd... Zeker nadat ik zojuist Liesbeth Van Impe van Het Nieuwsblad een 'uitleg' heb zien doen op tv... U moest haar eens zien glunderen... Ons Liesje... waarschijnlijk - na Luc Van der Kelen, Yves Desmet, Bart Brinckman en Bart Sturtewagen |
|
|
|
|
#211 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#212 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 oktober 2011 om 17:22. |
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
lol:
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er was integenstelling tot uw bewering, weldegelijk meer en jonger volk op de IJzerwake dan op uw ooo zoooo groooooooooote betoging voor Belgiê, waar het om ging. Dat deze mensen van de IJzerwake u niet gingen aanstaan, waar vrij makkelijk te voorspellen, maar uw persoonlijke voorkeur doet hier maar weinig ter zake.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2011 om 17:31. |
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tegen Paulus kan je niet goed op he vriend system?
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
u zei: "men ziet..."
Ik heb dan ook tegengeargumenteerd met echte beelden, zodat gans het forum het ook daadwerkelijk kan "zien". Laten we dus maar schonekes in het midden laten wie van ons beiden hier aan het dromen is. En nog verder droomt. Maar dat mag ook hoor; geen enkel probleem. |
|
|
|
|
#218 |
|
Minister-President
|
1)helemaal niet graag
2)niet graag 2)graag 4)zeer graag kronkel kronkel kronkel.. wat een bevraging België is als een huwelijk waar de partners steeds ruzie maken en verder uit elkaar groeien. De bevolking, dat zijn de kinderen. Ja...dat klopt de peiling zeker. De meeste kinderen zien "niet graag" dat hun ouders uit elkaar gaan. Maar toch "lijden" ze er elke dag onder wanneer het niet meer gaat. Laatst gewijzigd door De Prof : 6 oktober 2011 om 18:37. |
|
|
|
|
#219 |
|
Banneling
|
80% van de jongeren tussen 18 en 30 zijn fier op België...
Wie gelooft dat nu echt? Laatst gewijzigd door freelancer : 6 oktober 2011 om 18:39. |
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|