![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allemaal kwijtgespeeld toen de jeugd begon te studeren en de migranten begonnen te doppen. Sindsdien...niks meer te verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een snellere vervreemding zo te zien. Maar, nog een iets, op mijn school dragen meisjes die nog geen 13 zijn al kledij alsof ze 18 jaar zijn, en ze gedragen zich dan ook alsof ze 18 zijn. Wilt dit zeggen dat ze zelf al sneller aan het volwassen worden of hoort dit gewoon bij de puberteit? Ik en mijn vrienden stellen er zich veel vragen bij soms. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Vreemdeling
|
![]() Pff leuk topic hoor...
Zouden we niet beter stoppen met de vinger te wijzen na den donkeren, den ouden, dien met zijn keppel, de vent, de vrouw en een keer kijken na de Verhofstad, de Dehaene, de Leterme, De Reynders, De Di Rupo, De Stevaert, De Vandelanotte, De vrijmetselaar De Gucht en al de bankiers aan de top. Laten we die onder de guillotine smijten wanneer de revolutie eindelijk komt. Inplaats van die met de hoge hoed ons tegen elkaar te laten uitspelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is die generatie die moeite heeft met zelf nadenkende en mondige jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor moet ge studeren eh. Anders was het naar de rolstoel bij versleten heup ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dat men maar een eindje verder gaat leuteren over het wel en wee van dat alles. Uitleg genoeg anders van die mondige zelfdenkende jeugd. Wie heb ik zoal de eer gehad te mogen spreken in het ziekenhuis? Een paar turkse die een beetje last hadden met het nederlands. En ook met de mensen eten te geven. Een negerin die me vroeg of ze haar moesten laten gaan of nog eens opnieuw moesten behelpen als ze achteruit ging. Ja mondig ja...spijtig dat het een beetje gebroebel is doorgaans waar je niks aan hebt allemaal. Precies ze lezen iets af wat ze van buiten moeten leren hebben eerst en het is nog zo ook. En denkend, ja nadenken hoe rap ze weg kunnen geraken zonder wat te moeten doen, dat ook ja. Laatst gewijzigd door Mambo : 17 oktober 2011 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 oktober 2011 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu moet men met biede gaan werken om er te geraken, vroeger kon dat met 1werkende. En dat is het resultaat van mensen die uw gedachtengang delen. Sociale verlofregelingen zijn een resultaat van een overeenkomst tussen werkgevers organisaties en sociale partners om de werkdruk te verminderen die voor het grootste deel in 2 verdieners gezinnen zit. ![]() Het is niet voor iedereen hetzelfde dat werken zoveel te bieden heeft dat men meer en meer wild werken. Uw werk word dan misschien goed verloond voor hetgeen u er moet voor doen, dit is voor veel andere niet zo, zij zijn een parasiet voor liberalen, die enkel dienen op hun knieen te gaan, om hun lichamelijk kapot te werken voor de portemonee van hun baas, om hun huis te betalen en hun kind te laten naar school gaan en eten geven terwijl dat de baas zen hoertjes poept. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan me die overeenkomsten met een vakbond al voorstellen... met een revolver op de slapen van de ondernemers... Akkoord of we leggen de ondernemingen plat... ![]() ![]() U bent - als U het nog niet hebt gedaan - alleszins rijp om het hoog te schoppen bij de vakbond... Ga voor de top... U bent echt het type van een vakbondsman die alles naar de kloten helpt... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 18 oktober 2011 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Als sommige van onze jeugdige forummers hetzelfde zouden schrijven over moslims zij gegarandeerd last kregen met het zo geliefde Centrum voor...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het ondergaan tot mijn 23. Dan ben ik nog een jaartje gaan feesten (excuseer erasmussen) in Marseille Laatst gewijzigd door giserke : 18 oktober 2011 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of bent U d emening toegedaan dat U al veel bijgebracht hebt? ![]() |
|
![]() |
![]() |