![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() Ai wenophon, ik vermoed dat je in die diepe krochten van je psyche wel ergens beseft dat die "linkiewinkies" en die "Belgicistjes" niet eens zo'n ongelijk hebben als je doet voorkomen. En als verdedigingsmechanisme sluit je die stemmen dan maar uit door ze "trollen" te noemen.
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kijk, nu ben je ofwel bewust aan het liegen of je hebt absoluut geen idee waar je het over hebt. De N-VA heeft niet gezegd dat ze niet meer wil onderhandelen. Ze hebben gezegd dat ze de nota Di Rupo niet willen gebruiken als basis voor onderhandelingen. Dus stop met zeveren of maak je bewering hard met een bron.
Ze hebben niet afgeweken van de kern van hun programma. Standvastig dus. |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Klinkt goed maar slaagt op niets. Na de onderhandelingstafel te verlaten en tot hun grote schrik te beseffen dat het zonder hen ook lukt willen ze nu plots terug mee doen.
![]() |
#206 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De andere partijen hebben daar gebruik van gemaakt om N-VA buiten te smijten. Dat verandert niets aan het feit dat "N-VA wil niet onderhandelen" en "N-VA heeft zelf de onderhandelingstafel verlaten" pertinente onwaarheden zijn.
Ze hebben absoluut niets om schrik van te hebben. Kijk eens in de krant. De onderhandelde partijen gooien meer met modder naar elkaar dan de niet-onderhandelende partijen. Ze beseffen gewoon dat wat er nu op poten gezet word dramatische gevolgen zal hebben voor Vlaanderen en laten de deur op een kier voor CD&V en VLD om er nog uit te kunnen stappen. |
![]() |
![]() |
#207 |
Minister-President
|
![]() Ze zijn toch zelf opgestapt, waarom noem je dat een leugen?
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zij hadden het initiatief niet op dat moment. Di Rupo was aan zet en heeft voortgedaan met de Nederlandstalige partijen, zonder de NVA, overbodig te zeggen dat dit tegen afspraken in was... maar mij zult ge ook niet horen zeggen dat NVA niet kinderlijk naief geweest is van in die afspraken te geloven. maar beweren dat NVA opgestapt is, da's een flagrante verdraaiing van de waarheid |
|
![]() |
![]() |
#209 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom blijven sommigen toch herhalen dat NVA OPGESTAPT is? Ze hebben enkel gezegd dat ze op basis van die nota di rupo niet konden onderhandelen (wat tal van partijen al gezegd hadden op andere nota's, zij het ongefundeerd)) en dan hebben de andere partijen beslist om zonder hen voort te gaan. Dat is bij mij dus niet de definitie van opstappen hoor!
|
![]() |
![]() |
#210 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan enigzins begrijpen dat je tegen Vlaams-nationalisme bent, maar gebruik dan echte argumenten (die zijn er) ipv leugens en halve waarheden in het rond te strooien. Laatst gewijzigd door mkb : 7 november 2011 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#212 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar waarom zou men zich moe maken een definitie te verzinnen. Ik val wellicht in herhaling : de vlaams-populisten zijn die van "het NV-A".
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 november 2011 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat er iemand zijn laatste vijs is verloren...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#215 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar wel correct, Nabat.
Ik vind het ook jammer voor jou, dat je zodanig onprecies formuleert, dan eender wie zich met een beetje handigheid loswrikken kan. Triestig, maar volgende keer beter.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#216 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is dan ook een systeem waar men zonder enige inspanning, duchtig mee rammelen kan.
Leut gegarandeerd met : "Het nv-a stapte in de zomer van 2011 zelf op tijdens de onderhandelingen over de federale regeringsvorming."
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 november 2011 om 20:28. |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of toch niet, zit het dan toch nog vast. |
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zijn ze, Wat doen ze, Wat willen ze ? Nog nooit een antwoord op gezien. btw nietes. |
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit moet jij mij toch eens uitleggen. De vlaams-populistische scholastieke leer dicteert dat het nv-a niet zelf opgestapt zou zijn tijdens de onderhandelingen over de federale regeringsvorming. Dikke onzin natuurlijk, soit. Op het gevaar af permanente hersenbeschadiging op te lopen, wil ik voor de leut van deze discussie wel eens meegaan in dit vlaams-populistische dogma. Ik waagde me nog nooit aan vlaams-populistische roesmiddelen, maar de moderne mens moet streven alles eens geprobeerd te hebben in dit ondermaanse. Bon, stel - ik leg de klemtoon op stel - aangenomen dus dat de grote gouwleider niet zelf opgestapt is in juli laatst toen er over de onderhandelingen over de federale regeringsvorming, waarom zou het nv-a dan nu van het CD&V en Open VLD verwachten dat zij opstappen? Ik vermoed dat dit weer zo'n staaltje is van het roemruchte vlaams-populistisch taktisch inzicht, zoals het opstappen uit regeringsonderhandelingen.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 november 2011 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zijn ze, Wat doen ze, Waar zijn ze, Wat willen ze ? nietes |
|
![]() |