![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewezen is echter dat Bart De Wever het niet kan. Die gaat liever lopen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 november 2011 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Veel vertrouwen in Di Rupo heb je ook niet, blijkbaar. ![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 13 november 2011 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteindelijk gaat het allemaal om het finale resultaat: een werkbare regering te vormen. En hier wacht ik op. En bijgevolg, we zullen zien of niet zien. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 november 2011 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#205 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
B/ Ik behoor niet tot die klasse van mensen die denken dat welk werk zij ook doen (of niet doen) daar even dik voor moeten worden betaald als diegenen die meer getalenteerd zijn, meer risico's hebben gelopen, harder hebben gewerkt en zuiniger/verstandiger hebben geleefd. Citaat:
Citaat:
Het staat bovendien onomstotelijk vast dat die partij op gebied van corruptie én politieke benoemingen het meest maagdelijk is. Uiteraard is dat niet enkel haar verdienste omdat zij nooit aan de politieke instellingen heeft mogen meedoen maar alla. Ik heb in mijn lange carrière meer dan eens een politiek madaat aangeboden gekregen van een partij (drie zelfs om volledig te zijn). Nooit heb ik dat aanvaard omdat 2/3 van die partijen antidemocratisch waren (mijn geweten) en 1/3 maatschappeljke zelfmoord (verantwoordelijkheid tav mijn kids).
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 november 2011 om 18:57. |
|||
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen 1991,het jaar waarin ik mijn linkerenkel brak bij een slechte landing en het heden ben ik in totaal slechts "3 weken "ziek geweest aangezien ik met het gips aan mijn been gewoon ging werken na 3 weken... |
|
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen Vlaams-nationalisten hebben een blindelings vertrouwen in hun (politieke) 'leider'.
Met alle nefaste gevolgen nadien natuurlijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 november 2011 om 19:31. |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over welke nefaste gevolgen heb je het dan precies? Zijn ze waarneembaar zonder speciale belgicisten-bril?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo is nu 520 dagen bezig. Zonder resultaat. En dat terwijl de N-Va met zijn 17% van de stemmen totaal verwaasloosbaar is, dus daar kan het niet aan liggen. Nee jongen, geef nu gewoon eens toe: Di Rupo kan het niet. Met veel gedruis een 3-daags conclaaf opzetten om dan na 1 dag vast te stellen dat het niet gaat lukken dat is toch gewoon politiek dilletantisme?
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OECD revises projection for Irish growth in 2011 from zero to 1.2pc En dat terwijl voor de meeste landen de grote klap nog moet komen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 13 november 2011 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is maar triestig als men als politieke partij zijn bestaansreden vindt in de vurige hoop en men moet leven van diezelfde hoop dat de andere gaat mislukken, terwijl men zelf geen poot uitsteekt en voortdurend zijn verantwoordelijkheid ontloopt. Het VB heeft dit 30 jaar lang gedaan en we kennen nu het uiteindelijk resultaat van dit steeds aan de kant te willen blijven staan.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 november 2011 om 20:09. |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Ierland was/is de situatie dan ook bijzonder verziekt op economisch vlak. Die besparingen die ze hebben doorgevoerd zijn alvast goed, maar je kan niet verwachten dat hun rente zomaar naar beneden keldert.
|
![]() |
![]() |
#216 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#219 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 13 november 2011 om 20:21. |
||
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Psssssss al een geluk dat wij nog ontopic blijven en de juiste boodschap verspreiden. Bij de weg, ik ben altijd lief!
![]() |