![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dat eens toelichten wat daar zielig of belachelijk aan is ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men spreekt trouwens over volksvertegenwoordigers maar voor u mogen ze dus in feite niet het volk vertegenwoordigen ? En die 40% vlamingen hebben dus niet allemaal 90000 euro op hun rekening geparkeerd staan een heel jaar. Uw beeld van de N-VA stemmer is dus totaal verkeerd. Eigenlijk is heel uw beeld van de N-VA verkeerd omdat u verblind bent door de haat. |
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer ga je nu eindelijk inzien dat je hier een mantra aan het afdreunen bent. "NVA kan het niet aan" "NVA kan het niet aan" "NVA kan het niet aan" "NVA kan het niet aan" "NVA kan het niet aan" "NVA kan het niet aan" ... ad nauseam et ad infinitum |
|
![]() |
![]() |
#204 |
Minister
|
![]() Ik zou kunnen antwoorden dat gans het media-apparaat en de 8 klassieke partijen, dit de volgende jaren zouden gaan gebruiken om nog meer te roepen dat de N-VA langs de kant is gaan staan, maar dat zult U wel begrijpen denk ik. Er zijn nu 2 verschillende strategieën, van mij mogen ze beide aangeboord worden.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Liefst dan nog zonder pariteiten alambellen en grendels. |
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij gerustgesteld bent met de regering Di Rupo I kan ik enkel maar jaloers zijn voor je onbezorgde blik op de actualiteit.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
10 voorbeelden graag. aangezien het dagelijks is kan dat geen probleem zijn. Ze vertegenwoordigen trouwens 35 tot 40% van de vlamingen en dat is de grootste groep. Niet de absolute meerderheid maar wel een zeer grote groep. Als de rest gefragmenteerd is, dan is de uitspraak de vlaming te vertegenwoordigen een legitieme uitspraak. Trouwens N-VA is een typische vlaamse partij. Niet zoals groen die steeds achter javeaux moeten aankruipen om wat kruimeltjes te moeten oppikken. |
|
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja bon, als je vindt dat de N-VA wel een bende zieligaards is verschillen we hier grondig van mening.
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VanHool is op televisie geweest heeft u het gemist misschien ? |
|
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik goed geluisterd heb vandaag in de Kamer, duwde zelfs Annemans de NVA in de hoek. Hij vroeg zich als waarom NVA, die het regeringsakkoord beschouwt als ware als 'een konijn zonder poten' , datzelfde konijn blijft steunen in de Vlaamse Raad. Tja Annemans, dat vragen wij ons al een hele poos af.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2011 om 12:17. |
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En sta je ook niet open voor de mening van iemand anders. De fundamentele kritiek van N-VA is dat de begroting niet deugt en geeft daar argumenten voor. Geen enkele van die argumenten wordt weerlegt door te stellen dat we op het VB begint te trekken. Dat doen we niet, maar we hebben beiden kritiek op de begroting. Wij willen een confederaal model, met responsabilisering. Maar er mag best solidariteit zijn, maar dan wel met transparantie. Die transparantie dat is blijkbaar een probleem. Ik zie niet goed in waarom er geen transparantie zou mogen zijn. Je mag geld geven, maar je mag niet weten hoe het besteed wordt. In 2007 bedroeg de transfert naar wallonie 11 miljard. Kwasi de helft gaat naar uitkeringen. Wat met de rest ? Europese subsidies worden gebruikt om een sportcentrum te bouwen. En in Bergen bouwt men een chique station. Voorbeelden die duidelijk de werkgelegenheid een boost geven.... NOT |
|
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit vind ik persoonlijk nog uw beste quote : "Zij hebben ook veel aanhang binnen de journalistiek en op televisie" ![]() Zielig ventje bent u eigenlijk dat u er weer Hitler moet bijsleuren omdat je geen argumenten meer hebt. Zulke onozeliteiten verzieken het forum. |
|
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmmm, let me think?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraagt u zich af waarom Annemans zieltjes aan het ronselen is? Een hardnekkig gerucht doet de ronde dat het VB in een dipje zit nadat ook VB veel zieltjes verloren heeft aan de N-VA. Het is hem van harte gegund. |
|
![]() |
![]() |
#220 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In een federale staat is het nu eenmaal zo dat er verschillende niveau's actief zijn. |
|
![]() |