![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij die andere mensen hier zelfs van diefstal hebt beschuldigd.
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ambtenaren zoveel meer verdienen dan de privé, waarom geven ze dan zoveel werk uit aan de privé die het altijd goedkoper doet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is me dat nu weer voor een idiote redenering? Omdat ik andere mensen van diefstal zou hebben beschuldigd (?), moet je mij niet langer op mijn woord geloven?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn hand niet omdraait voor zo'n laaghartig gedrag, gaan we inderdaad niet vertrouwen op zijn woord. Plaats je loonbriefje maar eens. Dan vergelijken we eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze verdienen niet meer dan de privé; ze verdienen minder.
Niet alles kan door de overheid in eigen beheer gedaan worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Owkeejjj... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja; wat kan u dat schelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Weet iemand hoe de pensioencijfers verschillen tussen de private en de publieke sector?
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 21 december 2011 om 10:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een kuisvrouw nu voor een multinational werkt of voor de overheid, het zal die kuisvrouw toch wel worst wezen zeker? Maar nee tegen de privé kan je wat beter van je neus maken als het niet goed is waarschijnlijk, en ze tegen elkander laten "afbieden"..want ambtenaars durven wel eens staken op die punten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Partijlid
|
![]() Tja, dat ze maar doen donderdag, ik zal er geen last van hebben.
@Raf: Hoezo hebben ambtenaren niet meer verlof? Mijn zus werkt op een gemeente en heeft 35 verlofdagen + nog eens de meest absurde verlofdagen (feest van de dynastie, Vlaamse feestdag, kermis van de naburige stad....). Dan stel ik me toch vragen. Ik heb er 25 op een jaar (die ik nog niet eens opmaak, maar dat is mijn eigen beslissing). En het aantal verlofdagen nu vergoeilijken met uwe 38-uren-compensatie regel zal niet helpen. Dan werkt ge gewoon 2 uur minder per week dan degene waarmee ge vergelijkt, kom dan niet kreften dat ge minder verdient. Mijn zus heeft ook nooit of te nimmer problemen met kinderopvang, want zowel zij als haar man zijn altijd op (ongeveer elke dag) op hetzelfde moment thuis. Ne keer een overuurke zal en moet gecompenseerd worden. Waar ik werk, snappen ze het principe 'overuur' niet. Ge werkt tot ge uwe job gedaan hebt. En dan heb ik nog niet over de 4/5e en aller hande regelingen waarbij ze nauwelijks of niks moeten inleveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Heb jij al veel belastingaangiftes gezien? Kan je vergelijken?
Zowel ikzelf als mijn echtgenote hebben al heel wat van die aangiftes + loonbriefjes kunnen inzien. Ik kan je verzekeren dat heel wat mensen in de privé voor vergelijkbaar werk een pak minder verdienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We noteren dat je weer een hoop misbaar aan het maken bent ipv een bron te geven voor uw beweringen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Clichébeeld van de ambtenaar: lui, traag, doet niks, heel veel verlof, alsof dat niet genoeg is heel vaak ziek, kan niet buitengegooid worden want vastbenoemd, nettoloon is tegenwoordig even goed en soms beter dan gelijkaardig in de privé, vet pensioen en durft dan nog staken ook! Het is een hardnekkig beeld en als jullie geloofwaardigheid voor jullie zaak willen, moeten jullie dat doorprikken. Dat betekent dus opboksen tegen een beeld dat er jarenlang bij de bevolking hard is ingehamerd. Citaat:
Ik ben niet noodzakelijk tegen jullie acties, maar de manier waarop de vakbonden het aanpakken is heel onhandig. De tegenstelling privé-ambtenarij wordt gevoed en Q lacht in z'n vuistje. Idem voor de tegenstelling zelfstandigen/werkgevers-werknemers. Het is de overheid waartegen we met z'n allen onze pijlen moeten richten, niet op mekaar. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |