Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2012, 18:43   #201
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Kan je ongetwijfeld staven met een linkje.
Bent u een trol ofzo? Ik ga hier geen zaken gaan bewijzen die voor 99% algemeen aanvaard worden in de publieke opinie.

Stelling : door vaak latijnse spreuken aan te halen, suggereert Bart De Wever aan het publiek dat hij de latijnse taal machtig is.

Dat beseft Bart De Wever ook zelf.

Herinner u namelijk deze quote van BDW bij het uittreden van de koker : 'Ik zou hier wel eens door de mand kunnen vallen'.

Nu kan u blijven ontkennen zoveel u wilt he. Voor het overgrote merendeel van de forumgebruikers is mijn stelling duidelijk.

En als u per se wilt trollen, doe het dan liever ergens anders en niet in mijn draad !
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 18:45   #202
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Neen, maar dat heeft hij talloze malen gesuggereerd aan het publiek. U mag ontkennen zoveel u wilt hoor ik weet dat je op dit moment een gewond dier bent
Kijk eens terug naar de uitzending, waar Bart De Wever, Bart Peeters en Philippe Geubels samen de dingen bespreken over wie welk onderwerp gaat nemen. Luister dan eens wat Bart zegt.

Laatst gewijzigd door guido 007 : 3 januari 2012 om 18:46.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 18:46   #203
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bent u een trol ofzo? Ik ga hier geen zaken gaan bewijzen die voor 99% algemeen aanvaard worden in de publieke opinie.

Stelling : door vaak latijnse spreuken aan te halen, suggereert Bart De Wever aan het publiek dat hij de latijnse taal machtig is.

Herinner u namelijk deze quote van BDW bij het uittreden van de koker : 'Ik zou hier wel eens door de mand kunnen vallen'.

Nu kan u blijven ontkennen zoveel u wilt he. Voor het overgrote merendeel van de forumgebruikers is mijn stelling duidelijk.

En als u per se wilt trollen, doe het dan liever ergens anders en niet in mijn draad !
Ben onder de indruk van je bewijsvoering! En dan van N-VA'ers zeggen dat het navelstaarders zijn!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 18:47   #204
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Kijk eens terug naar de uitzending, waar Bart De Wever, Bart Peeters en Philippe Geubels samen de dingen bespreken over wie welk onderwerp gaat nemen. Luister dan eens wat Bart zegt.
Inderdaad! Hij wist direct waar het hem door de programmamakers om te doen was. Daarom ook dat hij op de tweede en de derde vraag geen moeite meer deed om te antwoorden!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 3 januari 2012, 18:48   #205
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Oei, is deze draad uw privé eigendom?
Ik heb een goede suggestie voor u.
Maar een draad aan op uwe persoonlijke pc waar niemand anders aan kan.

U ZIT HIER OP EEN PUBLIEK FORUM!!!!
Oud 3 januari 2012, 18:55   #206
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik haal dat citaat aan, maar u vergeet het te quoten.

DW zei iets in de zin van :

"Waarom denkt iedereen dat ik latijn kan spreken? (hoe zou dat toch komen he Bart ? ) Dit kan een succes worden (hoopt op gemakkelijke vragen, zodat de valse schijn alsnog kan opgehouden worden) maar ik zou hier ook wel eens gigantisch door de mand kunnen vallen (door de mand vallen, dus hij bekent, zonder dat goed te beseffen, dat hij het grote publiek wat leugens op de mauw heeft gespeld).

Zo interpreteer ik dat. U mag dat anders interpreteren, maar kijk dan ook eens in een spiegel.
Oud 3 januari 2012, 18:56   #207
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oei, is deze draad uw privé eigendom?
Ik heb een goede suggestie voor u.
Maar een draad aan op uwe persoonlijke pc waar niemand anders aan kan.

U ZIT HIER OP EEN PUBLIEK FORUM!!!!
Dit is inderdaad een publiek forum. Gelieve mijn mening dus te respecteren.
Oud 3 januari 2012, 18:56   #208
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

99%? Waarom start je dan een draad, als toch al iedereen overtuigd is?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 18:58   #209
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ben onder de indruk van je bewijsvoering! En dan van N-VA'ers zeggen dat het navelstaarders zijn!
Ik zie n-va'ers niet als navelstaarders hoor Eerder zoals een stelletje vuile boeren die het brussels museum voor schone kunsten gaan bezoeken. Zoiets.
Oud 3 januari 2012, 19:01   #210
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Ik zie n-va'ers niet als navelstaarders hoor Eerder zoals een stelletje vuile boeren die het brussels museum voor schone kunsten gaan bezoeken. Zoiets.
Is dat zoiets als 'luie Walen'???

Citaat:
Oud 3 januari 2012, 19:03   #211
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
tien ik dacht dat je niet mocht trollen in uw draad.
Ik snap het al, alleen jij mag dat doen.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 20:26   #212
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een en ander wordt duidelijker!
De VRT had beter moeten weten!
Van Herreweghen ook!
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=AA3KD4I6
Toont dit akkefietje ook niet meesterlijk aan dat veel van de die-hard fans hier eigenlijk geen zak, maar dan ook echt TOTAAL niets weten over wat er in de echte wereld omgaat bij de n-va en haar verkozenen ? En ik maak me geen illusies hoor : dezelfde opmerking gaat op voor ALLE partijen. Geen enkele politicus met enig gewicht of minstens toch verstand geeft inzage in zijn wereld en al zeker niet in zijn taktiek om stemmen te winnen. Wat ultiem het enige doel is van zijn bestaan.
Het is aandoenlijk als wij hiier als gewone burgers onze "helden" bepaalde eigenschappen toedichten, maar jongens toch, zo werkt het niet.

Het is niet omdat je een uitnodiging krijgt om tijdens de zomer mee te komen vreten op de barbeque van deze of gene partij dat je part of the game bent.

Ook televisie is een vluchtig medium. BDW heeft hier 100 kilometer voorsprong op veel van zijn concurrenten omdat hij gewoon een bijzonder sympathieke persoonlijkheid kan tonen op TV en omdat hij niet alleen intelligent maar ook heel ad rem is. Maar er is meer... Hopelijk. Ooit moet het gaan om de fundamenteler keuzes en ja, dan moet je mensen kunnen overtuigen. Vooralsnog doet BDW dat meesterlijk en hij verdient ierdereens respekt daarvoor. Het mijne krijgt hij in elk geval, zonder voorbehoud noch enig cynisme.

Ik heb er geen probleem mee dat er een beetje spice & pepper in de politiek komt, wel integendeel.

Maar ik vind het spijtig dat sommigen reageren op een amusement programma alsof we de nieuwe christus zagen die zijn gloriepad zag geboycot worden door een hoop ketters.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 20:31   #213
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Toont dit akkefietje ook niet meesterlijk aan dat veel van de die-hard fans hier eigenlijk geen zak, maar dan ook echt TOTAAL niets weten over wat er in de echte wereld omgaat bij de n-va en haar verkozenen ? En ik maak me geen illusies hoor : dezelfde opmerking gaat op voor ALLE partijen. Geen enkele politicus met enig gewicht of minstens toch verstand geeft inzage in zijn wereld en al zeker niet in zijn taktiek om stemmen te winnen. Wat ultiem het enige doel is van zijn bestaan.
Het is aandoenlijk als wij hiier als gewone burgers onze "helden" bepaalde eigenschappen toedichten, maar jongens toch, zo werkt het niet.

Het is niet omdat je een uitnodiging krijgt om tijdens de zomer mee te komen vreten op de barbeque van deze of gene partij dat je part of the game bent.

Ook televisie is een vluchtig medium. BDW heeft hier 100 kilometer voorsprong op veel van zijn concurrenten omdat hij gewoon een bijzonder sympathieke persoonlijkheid kan tonen op TV en omdat hij niet alleen intelligent maar ook heel ad rem is. Maar er is meer... Hopelijk. Ooit moet het gaan om de fundamenteler keuzes en ja, dan moet je mensen kunnen overtuigen. Vooralsnog doet BDW dat meesterlijk en hij verdient ierdereens respekt daarvoor. Het mijne krijgt hij in elk geval, zonder voorbehoud noch enig cynisme.

Ik heb er geen probleem mee dat er een beetje spice & pepper in de politiek komt, wel integendeel.

Maar ik vind het spijtig dat sommigen reageren op een amusement programma alsof we de nieuwe christus zagen die zijn gloriepad zag geboycot worden door een hoop ketters.
Ik krijg hier via post en internet enorm veel uitnodigingen voor dat soort feestjes van ons Ingridje (Lieten). Moet ik me daar nu zorgen over maken?

Peter, ga eens even terug kijken wie deze draad gestart is! Dank!

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 3 januari 2012 om 20:32.
Oud 3 januari 2012, 20:46   #214
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Bokkenreyder : misschien begrijp ik je hint niet goed, maar denk je dat ik fout zit als ik denk/suggereer dat er hier toch nogal wat wannabees zitten die willen meespelen en dan liefst in het zog van de huidige winnaars ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 20:56   #215
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Bokkenreyder : misschien begrijp ik je hint niet goed, maar denk je dat ik fout zit als ik denk/suggereer dat er hier toch nogal wat wannabees zitten die willen meespelen en dan liefst in het zog van de huidige winnaars ?
Allemaal des mensen!

Citaat:
Oud 3 januari 2012, 21:10   #216
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bedoelt dus ,dat waalse boeren hélemaal géén musea bezoeken...

Dat zijn dus héle cultuurbarbaren....

Du caca dus...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 22:35   #217
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik haal dat citaat aan, maar u vergeet het te quoten.

DW zei iets in de zin van :

"Waarom denkt iedereen dat ik latijn kan spreken? (hoe zou dat toch komen he Bart ? ) Dit kan een succes worden (hoopt op gemakkelijke vragen, zodat de valse schijn alsnog kan opgehouden worden) maar ik zou hier ook wel eens gigantisch door de mand kunnen vallen (door de mand vallen, dus hij bekent, zonder dat goed te beseffen, dat hij het grote publiek wat leugens op de mauw heeft gespeld).

Zo interpreteer ik dat. U mag dat anders interpreteren, maar kijk dan ook eens in een spiegel.
op de MAUW ???

Ik heb ook Latijn gestudeerd, zelfs mocht ik Latijn geven in het eerste jaar, maar spreken , laat staan vertalen van bepaalde zinnen, zou ik ook niet (meer) kunnen.

Nu ja, ik weet ook een beetje hoe de uitzendingen van televisie gemanipuleerd worden, dus , alhoewel ik de pappenheimers niet gezien heb, kan ik me wel wat voorstellen.( ik heb aan verschillende kwisuitzendingen meegedaan )

Laatst gewijzigd door omaplop : 3 januari 2012 om 22:39.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 22:42   #218
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
op de MAUW ???

Ik heb ook Latijn gestudeerd, zelfs mocht ik Latijn geven in het eerste jaar, maar spreken , laat staan vertalen van bepaalde zinnen, zou ik ook niet (meer) kunnen.

Nu ja, ik weet ook een beetje hoe de uitzendingen van televisie gemanipuleerd worden, dus , alhoewel ik de pappenheimers niet gezien heb, kan ik me wel wat voorstellen.( ik heb aan verschillende kwisuitzendingen meegedaan )
Nederlands->Latijn vertalen wordt al vele jaren quasi niet (meer) aangeleerd
laat staan spreken

onnozelaars
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 22:56   #219
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Nederlands->Latijn vertalen wordt al vele jaren quasi niet (meer) aangeleerd
laat staan spreken

onnozelaars
Thema (vertalen van Nederlands naar Latijn) was 40 jaar geleden nog nauwelijks een onderdeel van het vak Latijn, en terecht.
Vertaling (van Latijn naar Nederlands) was ook stukken leuker!

Citaat:
Oud 3 januari 2012, 23:01   #220
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Thema (vertalen van Nederlands naar Latijn) was 40 jaar geleden nog nauwelijks een onderdeel van het vak Latijn, en terecht.
Vertaling (van Latijn naar Nederlands) was ook stukken leuker!
quidem
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be