![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het wordt moeilijk tegenwoordig. Ik hoorde dat "Eskimo" in feite "rauwe viseter of vleeseter" was en DUS racistisch. Allez, nu mogen we weer geen Inuit gebruiken als we niet zeker weten dat het geen Yup'ik is! Het wordt echt moeilijk voor zo'n blanke neo-nazistische racist zoals ik om niet gespot te worden..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Portugees = nationaliteit Inuit = heu... volk? ras? Enfin, neger is ook racistisch, dus moeten we afrikaan (werelddeel) zeggen, terwijl de amerikaan geen kleur heeft en de neger uit amerika dus afrikaan moet genoemd worden, alhoewel hij in feit nooit in afrika geweest is. Zullen we binnenkort de amerikaan dan maar europeaan gaan noemen? Ik vind gewoon dat heel die politiek correcte meute totaal doorslaat. Men zou bijna durven zeggen dat ze in de grond anders-valide zijn, maar dat is ook al de verkeerde benaming. Moest het niet "lopende met uitdaging" worden? -------- back on topic: het gaat hier dus over een Mulat-miss die boos is omdat men haar als mulat niet zag staan, en nu zelfs als mulat is vergeten.... dat krijg je dan als je er als gewone zonnebank vlaamse uitziet. "nee nee, ik ben écht, discrimineer me aub". Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 januari 2012 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Physically/mentally challenged en hearing impaired ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of waar komt je frustratie vandaan ? Sandra Joine is een knappe madam ![]()
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eerst geboycott omdat ze mulattin was en dan nog vergeten dat ze de eerste mulattin was. ge zou voor minder gefrustreerd geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We pompen massaal CO2 in de lucht via uitlaatgassen -> we stellen warempel een gestegen CO2 vast in de lucht -> we zijn het echter niet geweest, t was iets anders. ![]() ![]() Vergelijk: eten wordt massaal vetter, porties worden groter, mensen éten, wat zeg ik, slokken ![]() Dan kan je het moeilijk op een virus stoten, nietwaar? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 januari 2012 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken jij één verslaafde die het toegeeft verslaafd te zijn? Stel je voor dat je verantwoordelijk bent voor wat je in je mond stopt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch toch, er moet in jouw jeugd iets gebeurd zijn waardoor jij nu zo reageert op alles wat niet-blank is. het zou fascinerend zijn, mocht het me interesseren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.vandaag.be/lifestyle/9413...-offline-.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |