![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een liberale francofiele hielenlikker en en een doorwinterde VB'er die elkaar vinden in de enige strijd die nu nog blijkbaar telt: N-VA zo veel mogelijk beschadigen! De grap van de eeuw als je het mij vraagt! Men moet echt hopeloos zijn (aan twee kanten)!
![]() ![]() ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 22 februari 2012 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het verhaal wordt dan wel iets anders. De verbruiker moet dan eerst meer betalen, wat hem daarna en met vertraging teruggegeven wordt door een indexaanpassing. Wie heeft ondertussen de winst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
Desalnietemin vind ik uw uitdrukking doorWINTERDE VB'er goed gevonden... ![]() een tip: lees eens wat verder dan mijn laatste tien postings dan zal u zien dat ik de NVA meer dan een warm hart toedraag. En als u telkens zo verkrampt gaat reageren als iemand kritiek heeft op een ongelooflijke stommiteit annex blunder van uw partij dan doet u maar. Het ware mijns inziens slimmer om stommiteiten van de partijtop onder het zand van de tijd te begraven eerder dan het op te rakelen...maar dat is dan weer een goed raad van een "vijand" ( ![]()
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het huidige beleid zorgt juist voor te lage pensioenen. Actief deelnemen in de maatschappij is een recht en ook een plicht. De hangmat politiek van de PS is buiten proportie, niet nodig en onrechtvaardig.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien weet je ook al hoe ver ik denk dat een samenwerking tussen Vlaams-nationalisten mag en moet gaan: ons enige gezamenlijke doel is het belangrijkste: de rest is stof voor later. ![]() De uitdrukking waarvoor ik je lof krijg, was inderdaad zo bedoeld.
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij kun je bij de overheid op 3 manieren besparen 1° Alle personeel van top/down analyseren wie werkt en niet werkt, en dit verzamelen in een IT. Je kijkt dan wie overwerkt is, en verschuift de niet werkers naar diegene die onderbezet zijn. De totaliteit zal dus meer produceren dan wat ze nu doen 2° Alle papierkes die nu kunnen ingevuld worden automatiseren, en overschakelen naar een 2de versnelling van automatisatie. Du salles dat automatisch gaat effectief doen : ALle registers die er bestaan digitaliseren, alle aangifteformulerien automatiseren. Maar vooral, en dat is waar ik op doel: de overheid de informatie doen doorstromen naar de privé, waar nodig: verzekeringspapieren, of nummerplaten van onverzekerde wagens om zo maar een voorbeeldje te geven. Maar dat kan gaan van SISkaarten, tot databanken aan GIS gekoppeld etc DUs in feite zou een BELG maar EEN keer moeten ingektikt worden op de website van de overheid, en vanaf dat moment krijgt iedereen die zijn informatie nodig heeft, automatisch alle velden ingevuld en aangereikt. Een grote record linked database dus 3° Alle aanbestedingen meer focussen op geld verdienen: kijk als je bvb de goedkoopste aanbieder in geneesmiddelen voor een rusthuis hebt, heb je diegene die het meest korting geeft aan het rusthuis, maar niet noodzakelijk de goedkoopste aanbieder die budget bespaart voor de overheid. Want de goedkoopste offerte zou een mix van witte produkten kunnen zijn die 3keer goedkoper komt voor de patient, en die uiteraard drie keer minder korting geeft aan het rusthuis. ZO zie je hoe contraproductief die focus werkt. Je moet dus de aanbieder vinden die het goedkoopst werkt voor de patient. IN een ander geval heb je de catalogus overschreven van de VW TOuareg, en krijg je als je geluk hebt als stadhuis twee offertes binnen. EN inderdaad er is nauwelijks verschil. In feite moet een auto bvb 4 wielen hebben, 120km/u kunnen rijden, eventueel een automatische versnelling ehbben, en bvb maar max 5liter verbruiken. EN vooral de MIX van verbruik en afschrijving en duurzaamheid zou de LAAGSTE kostprijs moeten zijn... EN dat is uiteraard dan een aanbesteding die de overheid tonnen geld doet sparen, ipv die zever dat ze nu doen van catalogussen overschrijven en schijnaanbestedingen te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben 100% voor sociale zekerheid, bvb voor mensen die niet slim genoeg zijn voor een diploma, of niet de mogelijkheid hebben bepaalde jobs te doen. Daarvoor zijn subsidies voor beschutte werkplaatsen en invalideuitkeringen een zeer goed systeem waar ik alleen maar voor ben. Maar al de rest heeft de maatschappelijke plicht zijn steentje bij te dragen. Hoe beter je dat doet, hoe beter je verloning en voorwaarden. Ik heb bewust voor een knelpuntdiploma gekozen. Dat kan jij ook. Had je dat gedaan dan zat je op dit moment in dezelfde situatie als mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is die realisatie genoeg om uw haat voor N-VA te voeden tot dergelijke hoogtes dat u niet langer uw civiele masker kan dragen. U deed mij denken aan Jim in de laatste aflevering van "Ashes to Ashes". Geloof het of niet, maar de meerderheid van de Vlamingen is absoluut VOOR het cordon sanitaire. Een partij aan de macht laten die apartheid steunt, openlijk haat zaait en een zeer ondemocratische partijtop heeft is iets wat de meeste vlamingen niet zien zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() Zoiets noemt men democratie mijn beste. Herinnert u zich nog dat ik tegen ondemocratische partijen ben? En het VB is niet de enige separatistische partij in België. Het is wel de enige die volksseparatisme wil terwijl het N-VA en anderen eerder pragmatisch zijn omdat separatisme de beste manier is om het Belgisch democratisch deficit op te lossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Akira : 23 februari 2012 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() Waarom scheldt u constant op mij? Wilt u echt een semantische discussie over democratie voeren? Of bent u gewoon het noorden kwijt, ik merk een lichte irritatie in uw discussiestijl vandaag...
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Akira : 23 februari 2012 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Ik merk samen met u op dat ik vandaag, meer dan anders, geirriteerd geraak door leugens....vooral als die repititief gebruikt wordt.... Ik beloof beterschap: Blijf dus maar rustig de vijanden van Vlaanderen parotteren...ik zal die leugens wel plaatsen waar ze thuishoren....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 februari 2012 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft inderdaad een aantal vijanden. Vergeet echter niet dat 1 van die vijanden het Vlaams Belang is, een partij die de meeste vlamingen liever kwijt dan rijk zijn. Echter om een onafhankelijk vlaanderen te realiseren zal N-VA vroeger of later met 1 van die vijanden moeten samenwerken, of het nu tsjeven, blokkers of fransozen zijn. Gedraag u dus, hervorm uw partij en word geloofwaardig. N-VA zal het liefste samenwerken met een gelijkgezinde partij, op voorwaarde dat deze partij de grondbeginselen van het humanisme erkent. Op dit moment doet het VB dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |