![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het tot stand laten komen van een bevruchte eicel in een proefbuis een misdaad?
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het niet zomaar in een paar lijntjes kan worden uitgelegd, hier de verwijzing naar een van de kerkelijke documenten daarover:
http://www.rkdocumenten.nl/rkdocs/in...&doc=72&id=437 |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Toen ik laatst door het zand van de kust aan de dode zee sjokte stootte ik mijn teen tegen een steen en tot mijn grote verbazing was dat één van Mozes' tafelen. Geboden 15 tot 20 namelijk. En 17 luidt als volgt : "Gij zult geen kinderen in glas geblazen pipetten kweken."* *vertaald met behulp van Google Translate® |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Of niet.
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
Niet uw post hoor, Jan, maar de tekst in de link.
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Was te verwachten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 maart 2012 om 06:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het aantal abortusdraden die verschenen zijn in de loop van de jaren op Politics.be is onderhand al niet meer te tellen. Maar wat betreft emo-argumentatie ("moord op onschuldige kinderen") is deze draad inderdaad niet verschillend van die talloze andere draden.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 maart 2012 om 06:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Dat is reeds met de naaste familie besproken. Omdat ik meestal een optimist ben, zal dit pas zijn op het ogenblik dat ik afhankelijk word van anderen en ik zelf kan het best beslissen wanneer dat ogenblik is aangebroken. Zo eenvoudig is het. Dat er mensen zijn die het daar moeilijk mee hebben om religieuze of andere overtuigingen, kan mijn standpunt daaromtrent niet veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is een nieuw element opgedoken. Blijkbaar is een proefbuisbaby tegenwoordig ook al een misdaad (sic). D�*t heb ik nog niet eerder gelezen...
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog meer omdat tot op heden, niemand heeft kunnen aantonen, dat het niet om onschuldige kinderen zou gaan. De talloze draden ten spijt. Kinderen worden ontmenselijkt om deze voor het gemak van de moeder, zonder wroeging zou kunnen doden. Maar deze "ontmenselijking" is niet te verantwoorden. Noch wetenschappelijk, noch moreel. En dat werkt inderdaad heel wat emotisch los. Het is het weigeren om iemand te erkennen als mens, omwille van een levenstadium door mensen die allemaal dat levenstadium mochten doorkruisen om te worden wat ze uiteindelijk zijn,... ...lijkt heel erg op een ander niet willen geven wat je zelf van een ander kreeg. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 maart 2012 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het veelvuldig en gezamelijk gebruik van de begrippen "onschuldig" en "kinderen" behoort wel degelijk tot de emo-argumentatie, Paulus.
1° het gebruik van de term "omschuldig" houdt in dat er ook zoiets bestaat als "schuldig". Als jij nu beweert dat dit laatste onzinnig is (schuldige kinderen) is het gebruik van het eerste (onschuldige kinderen) al even onzinnig en kun je het niet meer gebruiken in jouw argumentatie. 2° Abortus heeft geen bal uitstaans met wat onder kinderen wordt verstaan. Er worden geen kinderen geaborteerd. Het is een valselijke voorstelling van zaken. Kortom, die emo-argumentatie mag gerust naar de prullenmand worden verwezen. Verder vraag ik mij waarom de abortuswetgeving (plots) dient te worden herzien. Louter en alleen omdat een paar religieus-geinspireerde groeperingen een mars hebben gehouden? Ik denk het niet. Kijk, indien men géén abortus wenst te plegen omwille van diverse (al dan niet religieuze) redenen is er geen vuiltje aan de lucht. Niemand die hier een verplichting van maakt. Dat de vrouw van bijvoorbeeld JVDB nóóit zal overgaan tot abortus omwille van haar religie moet zij zelf weten en/of beslissen. Ik bemoei mij daar niet mee. Het omgekeerde is blijkbaar een groot probleem. Hou op met je te bemoeien met het mijne.
![]() |
#218 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: