![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja... Jij bent dus de enige ambtenaar met een miserabel loon en ze hebben U liggen gehad met uw verlof regeling.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Nee, u heeft dat gefantaseerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sukkeltje toch. Het zal beteren als ze Uw pensioen in 2 kappen. Wat zal gebeuren.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 2 april 2012 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Ik ben - alles in overweging genomen - zelfs erg tevreden over mijn loon en verlofregeling.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je tevreden bent, wil dat zeggen dat je meer krijgt dan als je in de privé zou werken. Of dat je uw handen veel minder vuil moet maken dan wanneer je in de privé zou werken.Dus vergeet dat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat wil alleen zeggen dat ik mij tevreden kan stellen met een lager loon, overwegende dat ik kort bij mijn werk woon en een goede uurregeling heb. Niet alles draait voor iedereen om geld hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Dat is voor de meeste gemeenten hetzelfde. VITO ken ik niet, maar ik betwijfel ten zeerste dat dat een lokale overheid is...
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gezegd: ongeveer 1/10 van wat Dehaene vorige week woensdag in z'n zakken stak bij Inbev. Wat heeft Dehaene daarvoor gedaan ? We zullen het werkwoord "werken" nog niet gebruiken. Degraeve heeft er wel hard voor gewerkt. Dit wil nog niet zeggen dat ik goedkeur wat er nu gebeurt ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van onze Grote Leiders - op �*lle domeinen - mogen daar een lesje aan leren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tip: soliciteer eens ergens anders, en als ge meer krijgt kunt ge vertrekken he ! Uw loon wordt bepaald door vraag en aanbod he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet je uzelf ook niet vergelijken met mensen die wel zich continu moeten moeten en presteren. Je hebt er echt geen benul van hoe de privéwereld als slaven wordt voortgedreven door de ambtenarij, met een mager wortelke voor hun ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet de enige reden waarom iemand blijft waar hij is. In mijn geval heb ik mijn leeftijd bijvoorbeeld niet mee. Maar zoals ik al zei: niet alles draait voor iedereen om geld. Dat betekent daarom nog niet dat iemand die blijft per definitie het "juiste marktloon" krijgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk, als jij het gelooft is het belangrijkste. Voor iemand die zowat alles losgeredeneerd heeft, heb je dan toch blijkbaar een paar clichés; De uitdagingen bij u zitten duidelijk niet op uw werk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn brutoloon is 4400 euro. Dat van mijn vriendin is 4100 euro. Daaruit concludeer jij dat ik meer verdien dan mijn vriendin. Het is echter onwaar, ze verdient meer dan mij. Dus de personen die willen beweren dat brutoloon an sich een correcte vergelijkingsbasis is, is een huichelaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |