![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond FDW superzwak in de P&W uitzending, zijn voorbeeld raakte kant noch wal en sloeg nergens op...die man is een gevaar voor zijn eigen ideologie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke voorzieningen zou de illegaal aanspraak kunnen maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat interesseert mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogmaals men antwoord op die vragen: Het steeds stigmatiseren van nationalisten is er één van. Zeker aangezien het aangetoond is dat er overal evenveel is geklikt tijdens de oorlog. Dit kan je weldegelijk zijn Waarom zou ik me anders kunnen aangesproken voelen als men zegt dat Vlaams nationalisten bruinen zijn terwijl ik de oorlog niet heb meegemaakt? Dus waarom zou een Vlaams nationalist moeten schuldgevoelens hebben over wat men dan gedaan heeft. Jij kan je dus evengoed aangevallen voelen omdat jou het schuldgevoel is ingepraat dat het woord "allochtoon" racistisch is. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 11 april 2012 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik me dan geviseerd voelen bij een racistische uitspraak waarin vreemdelingen geviseerd worden? Op de rest antwoord je ook niet. Je schreef "Ik heb een tijdje het topic over racisme gelezen en meer dan de helft (zacht uitgedrukt) is geen racisme. " Dan zijn de overige wel racistisch. Op mijn vraag "Waarom moet die extra zijn best doen? Waarom is gewoon zijn best doen, zoals jij en ik, niet goed genoeg?" Antwoord je "Hij/zij moet extra zijn best doen omdat hij/zij hier komt wonen om zichzelf vooruit te helpen mensen die reeds ergens wonen zijn zoiezo sceptischer tegen alles wat "vreemd" is. Indien ze niets van onze maatschappij verwachten konden ze dus evengoed ginder hun leven verderzetten." 1 De meeste zijn hier geboren. 2 Mensen anders beoordelen naar afkomst (ze moeten meer hun best doen) weet je hoe dat noemt? Laatst gewijzigd door artisjok : 11 april 2012 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen anders beoordelen zit nu eenmaal in iemands natuur, het ligt nu eenmaal in dezelfde lijn als dat jij Vlaams nationalisten anders bekijkt. Ze passen niet in je visie. En je moet mij met nummer twee geen woorden in men mond proberen leggen. Ik bekijk hen niet anders, alleen kan je mensen niet overtuigen door positieve discriminatie (racisme) toe te passen om hen te overtuigen van hun ongelijk. Dit moet van de allochtonen zelf komen om het tegendeel te bewijzen door interesse te tonen in de cultuur van de autochtone bevolking. Indien men immers geen interesse toont in de cultuur van de autochtone bevolking is men enkel uit op de voordelen => wie lokt er dan de frustraties uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Binnen het respekt van de internationale conventies moet men asielrecht zeer actief verdedigen. Maar dat moet strikt toegepast worden en enkel voor zij die er echt kunnen beroep op doen binnen de internationale conventies die dat regelen. Asielrecht is een stukje van de prijs die we als democratische beschaving moeten bereid zijn om te betalen. Maar niet zoals nu uit pure laksheid handelen vanuit een fake menslievendheid en enkel de statistieken oppoetsen. Afwijzen moet voor 100% cijfermatig overeenkomen met een terugkeerpolitiek. Het interesseert me niet hoe men dat noemt, zolang degene die geen asiel krijgt maar effektief zal worden teruggebracht. Erop rekenen dat die mensen zelf effe een ticketje naar afghanistan gaan kopen is bullshit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit kan je weldegelijk zijn Waarom zou ik me anders kunnen aangesproken voelen als men zegt dat Vlaams nationalisten bruinen zijn terwijl ik de oorlog niet heb meegemaakt? Dus waarom zou een Vlaams nationalist moeten schuldgevoelens hebben over wat men dan gedaan heeft. Jij kan je dus evengoed aangevallen voelen omdat jou het schuldgevoel is ingepraat dat het woord "allochtoon" racistisch is. Ik heb het dus over de perceptie die je over iets hebt die anders is,.... dus niet specifiek over het woord allochtoon voor moest je het niet doorhebben Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 11 april 2012 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lang je zelf geen misdrijven op zich pleegt, zoals het niet hulp bieden aan iemand in nood. Voorbeeld: je ziet iemand in mekaar getimmerd worden; je beperkt je tot het oproepen van de ambulance. Men kan jou niets verwijten. Tegenwerking van het gerecht is een begrip uit sommige andere landen. Natuurlijk, als je het boekje van een flik steelt om een misdrijf van je minares te verdoezelen, dan ben je een dief. Maar niet medeplichtig aan het misdrijf dat je minares pleegde. Juristen mogen me tegenspreken. Edit: maar stel je eens het omgekeerde voor !!!! Dat het strafbaar zou zijn om te signaleren dat er een misdrijf gebeurt of gebeurd is !!!! Bijvoorbeeld aan een meldingspunt. Of aan de 100, de 101 of de 112.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 april 2012 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() dat meldpunt is gewoon bereikbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |