![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt is dan ook één van de grootste politieke criminelen die dit land gekend heeft. Als hij een IJslander was, zat hij nu in de bak.
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welk resultaat eist de N-VA kiezer ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt heeft hij al de "scrutiny" van al zijn tegenstrevers doorstaan. Loze beschuldigingen van criminaliteit zijn dus pure laster. Als hij misdaden heeft gedaan sleep hem dan voor het gerecht of vraag het aan je favoriete politieke .
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 mei 2012 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn eigenlijk uw zaken niet, dat probeer ik u al een half jaar te vertellen.
Afgezien daarvan kan ik u vertellen dat ik als N-VA kieze én lid tevreden genoeg ben om er in 2012 en waarschijnlijk ook in 2014 voor te stemmen.
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees beducht voor je eigen arrogantie mijn beste E.Gidius. Je vertegenwoordigt in deze niet dé N-VA kiezer maar enkel jezelf.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 mei 2012 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Ein Reich, ein Volk und ein Führer....naar aloude Vlaamsche traditie
![]() Laatst gewijzigd door Illuminatus : 19 mei 2012 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een van de grootste volksverraders ooit ! Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 mei 2012 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Wat is er mis met dat principe. Die Führer hoeft daarvoor geen Hitler-figuur te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Hij vertegenwoordigt zijn partij, met de standpunten die zijn partij verdedigt. Maar hij is volksvertegenwoordiger en weet niet wie hem verkozen heeft. Dat is dan ook de eigenlijke bedoeling van de geheime stemming, weet je wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vreemde stelling om op een politiek forum te posten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Straf dat jij meedoet aan zulke laaghartige insinuaties �* la Ill (bewuste afkorting voor wie het begrijpen wil)
![]() |
#216 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En ik hoop van u hetzelfde. Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#218 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zou die dan Peter heten en afkomstig zijn uit Ronse?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...21229_00417402
Kris Peeters bevestigt dat hij overstapt naar de N-VA door het te ontkennen: De speculaties over een mogelijke overstap naar de N-VA drukt Peeters de kop in: ‘Ik lees dat soms ook, maar dat zal niet gebeuren. Ik geloof in het verhaal van CD&V. En ik heb altijd heel weinig respect gehad voor overlopers. Het merendeel doet dat uit carrièreoverwegingen. Dat vind ik echt heel triest. Van partij veranderen voor je persoonlijke carrière, hoe laag kan je vallen? Goed, een mens kan van gedachte veranderen, er bestaat zoiets als voortschrijdend inzicht. Daar heb ik respect voor en ik hoop dat ik dat zelf ook heb, maar ik zie mezelf niet van partij veranderen omdat ik andere inzichten krijg. Dan zou ik eerder uit de politiek stappen dan naar een andere partij', aldus Peeters, die ervan uitgaat dat hij straks opnieuw minister-president wordt.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |