![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trouwens denk je dat vrouwen wild staan van al te opdringerige mannen die zich altijd willen uiten en naar voor dringen als de dekhengst die altijd klaar staat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( abnormaal / normaal wederom als louter statische afbakening genomen ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
- ik hou van mooie vrouwen, ik ben een man en ik schaam me daar niet voor. Dat leidt vrijwel altijd tot positieve reacties. Vanzelfsprekend heb ik respect voor vrouwen, en "nee" heeft een onmiddellijk effect op mij, maar ik zal wel duidelijk laten blijken dat ik mij niet schaam voor mijn mannelijke driften. Dat leidt tot zeer veel respect. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
was onlangs uitgebreid in het nieuws. je moet gewoon kijken vrouwen met ring, vrouwen die zwanger lijken, vrouwen die nogal vaak aan dezelfde man plakken laat je toch gewoon gerust... wie een stabiele relatie en evenwichtig sexleven heeft die moet toch niet bij elke vrouw beginnen kwijlen met als excuus "ik ben een man"? omwille van dat kulzinnetje moeten er vandaag miljoenen vrouwen met een gordijn over hun kop rondlopen en schrik hebben dat ze verkracht worden en er de schuld van krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ter info, vrouwen met een ring zijn zowat het makkelijkst te versieren van alle vrouwen, als je maar duidelijk maakt dat je je mond zal houden (bvb door je eigen relatie te vermelden: mutually assured destruction). Helaas hebben vrouwen met een ring doorgaans een zeer onbevredigend seksleven. En ja wie nogal aan 1 man plakt laat ik wel gerust hoor. Ik kan inschatten wanneer een relatie goed loopt of niet. Wanneer het niet zo is heeft die andere man haar al lang verloren, en heb ik het recht, nee de plicht, om haar een betere optie aan te bieden. Zij kan die aannemen of weigeren. Ik ben als man verplicht die beslissing te respecteren. Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 5 juni 2012 om 12:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Minister-President
|
![]() Non-issue. Direct nadat zij klaarkomt loop ik naar de wasbak om mijn vingers en/of penis te wassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dader is altijd verantwoordelijk maar dan moet je niet afkomen met 'ik ben een man' en daarom heb ik recht y en kan ik aan x niets doen dan ben je al aan het goedpraten en zet je de deur op een kier Laatst gewijzigd door 1207 : 5 juni 2012 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |