Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2012, 19:21   #201
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Bij de vlomsnationalisten zijn er wel proportioneel erg veel.
Serieus? Heb je vergelijkende cijfers? Taartdiagrammen?
Wel? Was je weer goedkope sloganeske rommel aan het verkopen, rikske?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 19:23   #202
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Dat zou een valabel argument zijn, moest de betrokken persoon er -dixit hun lokale ondervoorzitter- al niet van bij het begin bij zijn, dus al tien jaar.
Het is dan ook geen relevant argument tenzij een partij grondig de privacy van elke partij mandataris schendt in de ijdele hoop dat er dan niets onwettigs later zou komen bovendrijven. En die partij controle dient dan wel elk jaar opnieuw te geschieden.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 19:25   #203
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens, ik heb het over rechts schorem en u komt aandraven met Walen....

U wijkt eenstemeer af, uw handelsmerk ?
Trouwens, rechts is te verwaarlozen in Wallonië.
't Is niet omdat de jongens en meisjes van de PS zichzelf als zijnde 'links' weten te verkopen, dat ze dat ook ZIJN, nietwaar.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor de j/m van CdH en Ecolo.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 19:25   #204
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Zij die dus zeggen dat ik lag te zeveren, wanneer ik zei dat pedofielen vooral voorkomen in rechtse milieus, hebben ongelijk.

Maar nogmaals, da's logisch. Rechtse mensen onderdrukken allerlei gedachten, verlangens, gevoelens. En ze laten die dan op een illegale, criminele wijze onbewust en in perverse vorm naar boven komen.

We kennen dat. De Kerk, het leger, de NVA, etc...
Aangezien sommige afficionado's van n-va zich al te gemakkelijk verlustigen in elke misstap van eender welke politicus die niet tot de eigen partij hoort ga ik nu ook niet overlopen van medelijden en inlevingsvermogen. En zelfs eens sardonisch grijnzen bij de nogal futiele pogingen om dit te minimaliseren of erop te wijzen dat dit "overal" kan gebeuren.

Maar om nu perversie op een strukturele manier te gaan vereenzelvigen met het leger of de n-va enkel maar omdat daar "rechtse" mensen inzitten lijkt me toch ook wel psychologie van het niveau van de Flair of Story te zijn.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 19:32   #205
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ook in dit geval: volgens de informatie is de man geen pedofiel.
Oud 21 juni 2012, 19:33   #206
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aangezien sommige afficionado's van n-va zich al te gemakkelijk verlustigen in elke misstap van eender welke politicus die niet tot de eigen partij hoort ga ik nu ook niet overlopen van medelijden en inlevingsvermogen. En zelfs eens sardonisch grijnzen bij de nogal futiele pogingen om dit te minimaliseren of erop te wijzen dat dit "overal" kan gebeuren.

Maar om nu perversie op een strukturele manier te gaan vereenzelvigen met het leger of de n-va enkel maar omdat daar "rechtse" mensen inzitten lijkt me toch ook wel psychologie van het niveau van de Flair of Story te zijn.
Wij hekelen politieke misstappen! Merk je het verschil? Dit is politics.be. Moeilijk kan dat toch niet zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 19:41   #207
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Buiten onze Walter zit er weer een nieuwe pedo bij de NVA: Chris Thierens.
Laten we hem op vakantie sturen naar hetzelfde klooster waar Roger Vangeluwe nu zit.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 19:43   #208
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ook in dit geval: volgens de informatie is de man geen pedofiel.
Inderdaad. Men gooit hier van alles op een hoopje. Waarschijnlijk uit onwetendheid (domheid), zelfs het jounaille bezondigt zich aan foutieve info.

Citaat:
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers. Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie. De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes wordt ook wel parthenofilie genoemd. Voorwaarde is dat de oudere persoon met deze voorkeur zelf duidelijk de adolescentie ontstegen is; hij of zij moet ten minste midden twintig zijn. Efebofilie is evenals pedofilie een parafilie; of het ook een psychische aandoening betreft staat niet geheel vast.

In het algemeen wordt efebofilie evenals pedofilie maatschappelijk afgekeurd, maar dat is in mindere mate het geval dan bij pedofilie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 19:52   #209
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

De verwarring ontstaat omdat de seksuele meerderjarigheid is vastgelegd op 16 jaar en men daaronder spreekt van "aanranding/verkrachting &c. van een minderjarige". Dat impliceert echter niet dat de persoon een pedofiel is. Een 23-jarige die op 15-jarige meisjes kickt kan een 50-jarige die 8-jarigen verkracht nog altijd gruwelijk vinden, ook al is hij zelf schuldig aan een strafbaar feit.
Oud 21 juni 2012, 20:12   #210
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Geen pedofielen bij de traditio's, peter? Zeker?
Zeker niet, maar als een vlaams blokker zijn gespeelde medelijden met de arme n-va meent te moeten delen kan het geen kwaad om er op te wijzen dat hun partij nooit afstand heeft genomen van een lid van het eerste uur, met nochtans een veroordeling van pedofilie aan zijn broek. In elke andere partij was die aan de deur gezet. Wat bv n-va nu gedaan heeft met die pederast in Hamme is de enige juiste houding ==> buiten gooien.
Het verwondert me dat jij dit niet ziet. Voor zover ik weet is er geen enkele precedent van een partij die een veroordeelde pedofiel blijft de hand boven het hoofd houden, behalve natuurlijk het vlaams blok.

Ze zijn nu eenmaal uniek.

En ik zou nooit beweren dat er in andere partijen geen pedo's zijn, alleen ben ik er zeker van dat die in tegenstelling tot vlaams blok direct de pedo zullen aan de deur zetten van zodra dat uitkomt.
Oud 21 juni 2012, 20:13   #211
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Trouwens, rechts is te verwaarlozen in Wallonië.
Rechts staat niet heel sterk in Wallonië. Maar ik heb de indruk dat de liberalen een inhaalbeweging maken. De PS dictatuur k�*n niet blijven duren. Gelukkig maar.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 20:14   #212
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:

En ik zou nooit beweren dat er in andere partijen geen pedo's zijn, alleen ben ik er zeker van dat die in tegenstelling tot vlaams blok direct de pedo zullen aan de deur zetten van zodra dat uitkomt.
Zever

Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 juni 2012 om 20:15.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 20:15   #213
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Zolang pedofielen in den bak vliegen waar ze thuishoren heb ik met dit alles geen probleem.
Want het een heeft met het ander niets te maken. Een pedofiel vliegt in den bak enkel en alleen omdat het een pedofiel is niet omdat het een N-VA er is en ook niet omdat het een pedofiel en N-VA er is.
Van mij mogen ze die lijn doortrekken naar alle burgers. Pedofielen in den bak of een gesticht tis gelijk. Als ze maar niet meer aan de kinderen kunnen.
Dat is een zeer gezonde stelling.
Oud 21 juni 2012, 20:17   #214
born2bewild
Banneling

Standaard

http://m.youtube.com/watch?v=FIDFasZs3BQ
Held van Verdraagzaam links

Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 juni 2012 om 20:18.
Oud 21 juni 2012, 20:22   #215
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Zij die dus zeggen dat ik lag te zeveren, wanneer ik zei dat pedofielen vooral voorkomen in rechtse milieus, hebben ongelijk.
Is Polanski nu ook al een rechtse?
Oud 21 juni 2012, 20:26   #216
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Het is dan ook geen relevant argument tenzij een partij grondig de privacy van elke partij mandataris schendt in de ijdele hoop dat er dan niets onwettigs later zou komen bovendrijven. En die partij controle dient dan wel elk jaar opnieuw te geschieden.
Wat per definitie onmogelijk is en trouwens niet gewenst. Mijn reactie was dan ook enkel gericht tegen het argument dat dit een zij effect is van een zeer snelle groei van de partij. Ik vond dat geen juist argument.

Voor alle duidelijkheid : er kan best in elke partij wel een verborgen pedofiel zitten. Tot hiertoe reageert de politiek daar zeer korrekt op : buitensmijten. Enkel bij het vlaams blok vinden ze zulke zaken niet erg, en vissen ze hun veroordeelde later terug op.

Dat zijn dan die morele kruisvaarders die zo graag de anderen kapitelen en als een strontvlieg rond n-va cirkelen in de hoop te mogen meedelen in hun succes.
Oud 21 juni 2012, 20:29   #217
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Rattekop, goed gevonden en van niveau

Wat zit gij nu te brabbelen, is het omdat een partij x% meer stemmen haalt dat er in België x% meer leden zijn? --> Bron? Er zullen dus ook wel meer moordenaars en moslims bij NVA zijn dan bij andere partijen want ze zijn gewoon met meer... Wat een logica. Blijf bij je leest!

En is die dat plots 40 kilo sympatieker is geworden...
Ik zou hier kunnen op antwoorden ware het niet dat ik een waarschuwing heb gekregen van de moderatie voor mijn vorige posting. Iemand is bij de mods gaan uithuilen en ik kan veronderstellen wie. Niemand is me strafpunten waard. Geen commentaar meer in deze draad.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 20:35   #218
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
De verwarring ontstaat omdat de seksuele meerderjarigheid is vastgelegd op 16 jaar en men daaronder spreekt van "aanranding/verkrachting &c. van een minderjarige". Dat impliceert echter niet dat de persoon een pedofiel is. Een 23-jarige die op 15-jarige meisjes kickt kan een 50-jarige die 8-jarigen verkracht nog altijd gruwelijk vinden, ook al is hij zelf schuldig aan een strafbaar feit.
Spielerei met psychiatrische termen zoals efebofilie neemt niet weg dat de strafwet duidelijk deze pedoseksuele handelingen strafbaar stelt. Hij mag het aan de strafrechter uitleggen hoor, dat hij geen pedofiel is maar enkel een efebofiel. Dat zal lachen worden in de rechtszaal.
Oud 21 juni 2012, 20:47   #219
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Spielerei met psychiatrische termen zoals efebofilie neemt niet weg dat de strafwet duidelijk deze pedoseksuele handelingen strafbaar stelt. Hij mag het aan de strafrechter uitleggen hoor, dat hij geen pedofiel is maar enkel een efebofiel. Dat zal lachen worden in de rechtszaal.
Corruptie is ook strafbaar
Quid Spa?
Oud 21 juni 2012, 20:49   #220
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Inlevingsvermogen lijkt me inderdaad niet zijn sterkste kant.
Zover ik forumgewijs kan inschatten is hij toch geen pathologische leugenaar zoals alle topfiguren in zijn partij.
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be