![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Dit is iets wat ik al een hele tijd voorspel en waar NVA voor op zijn hoede moet zijn ... ze groeien te snel en hebben dringend extra volk nodig dus is het heel moeilijk om bij de vele kandidaten het kaf van het koren te scheiden.
Als ze niet opletten betekend deze snelle groei hun ondergang, ik hoop van niet maar zeker een attentiepunt! Hetzelfde fenomeen is trouwens ook bekend in de bedrijfswereld, explosieve groei leidt heel vaak tot een roemloze ondergang, enige uitzonderingen niet te na gesproken.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder zei in relatie met de NVA en de kinderverkrachtingen en misbruiken: Van het CD&V en VB is klaarhelder waarom die niet willen, van de NVA wordt dat ook steeds duidelijker. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 juni 2012 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zij die dus zeggen dat ik lag te zeveren, wanneer ik zei dat pedofielen vooral voorkomen in rechtse milieus, hebben ongelijk.
Maar nogmaals, da's logisch. Rechtse mensen onderdrukken allerlei gedachten, verlangens, gevoelens. En ze laten die dan op een illegale, criminele wijze onbewust en in perverse vorm naar boven komen. We kennen dat. De Kerk, het leger, de NVA, etc...
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Sinds wanneer zijn priesters 'rechtse' rakkers ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Sanpt u niet dat het bij die dikke speklaag van de bevolking WEL werkt? Een niet V pedofiel is een pedofiel. Een V pedofiel is een VB'er of een NVA'er én een pedofiel. Deze techniek past perfect in het bevuilen van de V partijen door het establishment. De NVA probeert dit te keren door de braafste lerling van de klas te spelen bij het establishment. Het VB beukt met al hun kracht tegen deze antidemocratische toestand in. Zolang de twee V partijen niet op een paar stathegische vlakken samenwerken zal voor beiden het resultaat hetzelfde zijn. Bijgevolg herhaal ik mijn voorspelling: langzaam maar zeker zal de media er in slagen om de NVA zwart te maken...elke dag en beetje...heel langzaam...maar 10000% zeker... Spijtig dat de NVA de media in twee opeenvolgende vlaamse regeringen blijft voorzien van geld én goodwill om deze aangekondigde sluipmoord te plegen.
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Sinds Karl Marx, Lenin en Stalin daar "boe" tegen riepen?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Karl Marx?
Karl Marx had zelfs lovende woorden over de Carlisten. Qua priesters bekloeg hij hun verval, en vergeleek hen zelfs met dichters en wetenschappers! ("The bourgeoisie has stripped of its halo every occupation hitherto honoured and looked up to with reverent awe. It has converted the physician, the lawyer, the priest, the poet, the man of science, into its paid wage-labourers".) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() De N-VA zit niet eens in de federale regering. Ik snap dus niet goed waarom net die partij het initiatief zou moeten nemen. Maar ja: in het algemeen moeten de strafmaten omhoog (voor élke vorm van misdaad) en moeten de voorwaarden voor verjaring strenger worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig woon jij diep in de Ardense bossen. Jouw bloeikes, indien je er hebt, zijn dus veilig en kunnen niet in de klauwen vallen van pedofiele N-VA'ers.
Ik heb een voorstel voor jou. Je kan er wereldberoemd mee worden. Werken doe je niet, je hebt dus tijd zat. Het komt hierop neer : ontmasker de grote Leider himself als pedofiel! Kom naar Antwerpen. Ondervraag zijn buren. Graaf in zijn verleden en dat van zijn familie, tot je iets vindt. Indien je niets vindt verzin dan iets. Er blijft altijd iets van hangen. Zou dat niet mooi zijn. De geschiedenis ingaan als de grote verlichte die Bart De Wever ontmaskerd heeft. En meteen is de N-VA geliquideerd. Een dubbelslag! P.S. De kosten zullen ruimschoots vergoed worden door het ongetwijfeld succesrijke boek dat je over deze zaak kan schrijven. Met je schitterende pen een fluitje van een cent. Je kan trouwens altijd de hulp inroepen van medestanders zoals de brabander, henri1, system/het oosten en anderen. Alvast succes gewenst! Laatst gewijzigd door robert t : 21 juni 2012 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Klopt dit wel? Ik had ergens gelezen dat het om een apocrief citaat zou gaan dat enkel onder Spaanse historici de ronde doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Volledig akkoord om de verjaringstermijnen daarvoor af te schaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat tweede is echter wel sowieso een correct citaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan hebben we het nog niet over het uithuwelijken van erg jonge meisjes, die kunnen dan natuurlijk zonder problemen hier komen wonen. Als het meisje problemen maakt dan sturen ze die gewoon terug, evenals de dochters en dat allemaal zonder veroordeling of straf. Ik zou al blij zijn als onze wetten voor iedereen hetzelfde zouden zijn, 2 maten en gewichten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Hoe kunnen ze zo iets nu in godsnaam voorzien? Dit is een compleet non-issue. Er mogen morgen nog 10 nva'ers pedofiel blijken te zijn, het doet niets af aan de inhoud van die partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval, wat ideologische oversimplificatie en geschiedenisvervalsing betreft moet C2C zeker niet onderdoen voor 'rechts'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 21 juni 2012 om 11:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste partij in Vlaanderen en slechts 2 pedofielen in zijn rangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() We moeten ons geen illusies maken. De helft van die mensen zijn terug weg als het wat minder begint te gaan. Tant pis.
|
![]() |
![]() |