![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is de meest nauwkeurige omschrijving, veel duidelijker dan het nietszeggende O-VLD.
![]() |
#202 |
|
![]() Voil�*. Veel eeerlijker antwoord dan dat van de belgo-bleu'en.
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Ja, dat lijkt me inderdaad leuker dan fier als een gieter, met een oranje brilmontuur rond te tuffen in een 20jaar oude Mercedes.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 juli 2012 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weglopen , dat doet ge liever natuurlijk. Maar dat wisten we reeds.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juli 2012 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juli 2012 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat 'vrij' verkeer kunnen we dus niet zo 'vrij' laten zijn als we wel eens geneigd zouden zijn te denken en/of te verkondigen. Of begrijp ik u verkeerd?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofte: Full-NVA =Full-VB en omgekeerd. Het enig verschil is dat het VB zich nog meer afzet tegen de migranten. Maar dat is maar voorlopige schijn. Zeker op termijn. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juli 2012 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen NVA en VB is veel groter dan dat. - Vlaamse onafhankelijkheid (zonder voorwaarden!) - migratiestop (uitvoerinig van de wet + responsabiliseren van immigranten + assimilatie) - cultuurbehoud: (niet toegeven aan het islamnazisme) - Bindend Referendum (bedankt Distel om mij eraan te herinneren) - democratie (verwerping van cordon sanitair) man man man...het verschil kan niet groter zijn... Maar om even op de stelling van Oostfront terug te komen: Ja hoor...op het VB na is de NVA de meest democratische, de meest Vlaamsgezinde en de meest establishmentsvijandige partij van Vlaanderen.... Daar heeft Oostfront dus wél een punt en daar mogen de NVA'ers terecht fier op zijn...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 juli 2012 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Vreemdeling
|
![]() Ha Dhr De Wael ziet de bui al hangen en voelt zich genoodzaak om wat onzin uit te kramen in de hoop zijn postje in de toekomst te behouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen moest allerzwartste zondag nog komen overigens. Ik denk dat die premier dus eigenlijk bedoelde dat hij kiezers van het VB wou weglokken door op een bepaalde manier aan politiek te doen, waardoor die kiezers...ja...voor wie zou hij eigenlijk bedoeld hebben dat hij ze wou zien stemmen? Geen haan kraaide daar naar. Geen Santos sprong op met het vermanend vingertje in de lucht, om Verhofstadt te zeggen dat hij geen leden mocht afsnoepen van het VB. Neen, men hoopte vurig dat de VB'ers massaal gingen overlopen! Maar zie nu, we hebben hier nu plots individuen die beginnen melken omdat het VB leden zou verliezen aan een andere partij. Allé, een andere partij is eigenlijk geen probleem, zolang het maar de NVA niet is. Maar jongens toch, wat een losers zitten er hier eigenlijk samen!!!! Santos, besef je het in godsnaam zelf niet wat een ongelofelijke slappe thee je hier aan het verkopen bent? Ben je dan écht zo'n sul? Is dat het niveau van de doorsnee belgicist? Rot toch op zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 16 juli 2012 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in een schijndemocratie als de Belgische is het namelijk eenieder toegestaan te stemmen op/actief lid te worden van een partij die niet door een of andere bevoegde instantie werd verboden. Tot nader order zijn noch de N-VA, noch het VB verboden. Dat sommige dwangmatige betuttelaars - zoals bijvoorbeeld diegenen die menen te weten wannéér en waarom precies de kiezer zich vergist (heeft) - daar ziek/woedend/verdrietig/gek/... van worden, is niet mijn probleem. Mijn probleem is het uitblijven van de invoering van het BROV als wettig en wettelijk politiek beleidsinstrument (waarvoor ik trouwens noch op de N-VA, noch op het VB reken). Ik meen mij evenwel te herinneren dat een voormalig partijleider van de Open VLD daar héél erg voor te vinden was. Ik zou Meneer Dewael al een stuk sympathieker vinden mocht hij zich de moeite willen getroosten van die wensdroom van zijn partijgenoot eens (deftig) werk te maken. Spijtig genoeg ziet het ernaar uit dat Meneer Dewael liever (slecht) theater speelt. Wat mij betreft heeft-ie uiteraard het recht dat te doen, maar dan moet-ie toch vooral niet verwachten dat ik ernaar blijf kijken, laat staan voor ga applaudisseren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Neen, ik heb enkel een gevoel van medelijden voor elke vorm van menselijk leed. Zelfs voor mensen die zichzelf in de voet schieten die mijn medelijden helemaal niet waard zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Waar is de tijd dat Verhofstadt, de Wael en de gucht Gerolf Annemans wilden binnendoen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick zal dan wel heel blij zijn met al die OVLD-ers die overlopen naar N-VA. Die brengen allemaal Patrick's eigen gedachtengoed in de partij.
Zouden er meer VB-ers overgelopen zijn dan OVLD-ers ? Spannende vraag.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 16 juli 2012 om 17:52. |
![]() |
![]() |