![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#204 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mij interesseert de vraag hoe Turken of Vlamingen of Papoea's nou echt zijn maar matig. En bruiden schaken als 'standaardpraktijk' afschilderen zal wel lichtjes overdreven zijn. Ik heb wel wat 'modern' denkende Turkse staatsburgers - Turken en Koerden - ontmoet. Een paar voorouders van mijn vrouw zijn omgekomen in de Armeense genocide. Toch staat zij zeer open voor moderne Turken en heeft zij niets tegen die mensen. Ik kan dat begrijpen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Duitser moet altijd wel op een zeer zachte toon tegen me praten. ![]() Laatst gewijzigd door parsprototem : 25 augustus 2012 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |