![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Ik ben vandaag op stap geweest in Brussel met vrouw en kinderen. We zijn ook gaan wandelen in de Brabantsesteenweg en de Haachtsesteenweg. In deze laatste buurt merkte ik dat vele cafés (meestal Turkse cafés) vrij alcohol serveren. Ik zag op terras mensen drinken. Vrouwen in strak moderne kleren rondwandelen. Meeste Turkse restaurants, snacks, bakkers waren open. Wij zijn gaan eten in een Turks restaurant en ergens taart gaan eten. Het was allemaal overdag en het is zelfs ramadan. Niemand wordt lastig gevallen, iedereen is vrij. Niks te bespeuren van moslimregels alhoewel die buurten vol met moslims zit. Voor ons was het een plezante dag uit in Brussel.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Als ik mijn kop kaalscheer en met constante kramp in mijn rechterarm me tussen de skinheads van Blood and Honour meng, dan zal ik waarschijnlijk ook nergens last van hebben en misschien wel een plezante dag hebben, ook al zing ik het Horst-Wessellied niet mee.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen religies die gebruik maken van de hebzucht, en dat deel demonstratief gebruiken, komen verder. Oh, de islam doet dat, met het hoofdstukje Krijgsbuit.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uiteraard, iedereen die daar rondloopt vindt het leuk. Anders loop je er weg, zoals ik. Mag ik het recht hebben het niet leuk te vinden? Waarom moet ik al die hoofddoeken en arabische klederdracht en winkels met blinkende kitsch brol leuk vinden? Tot op het ogenblik dat ik per ongeluk op de voeten van een moslima zou stappen. Wedden dat dan het racistische karakter van de buurt niet meer te onderdrukken is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel bevreemdend dat u over Brussel schrijft" er wordt alcohol gedronken en mensen zitten op een tarras, vrouwen zelfs in strakke kleding". Volgens Belgen is dat doodgewoon, waarom zou er vanuit de Turkse horeca in Brussel rekening moeten worden gehouden met de Ramadan? Waarom verbaasd u dat zo? Wie een zaak heeft wil verdienen, Ramadan of niet, wij zijn geen moslimland dus zou u dat helemaal niet mogen verbazen, eerder wanneer het omgekeerd zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 juli 2012 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt veel over jouw gemeenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergist U zich niet met "zogenaamd ras"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 juli 2012 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Ons dagje uit in Brussel zouden we inderdaad moeten beschrijven als geen vuiltje aan de lucht. Zo zou het inderdaad overal moeten zijn waar iedereen vrij zijn gading kan vinden. Ik ben niet zeker dat het iets met de Turken te maken heeft maar de horeca en andere zaken met kleurrijke en inlandse producten droegen volop tot onze economie. Ik vond het opmerkzaam omdat, volgens vele forummers hier, ik in Brussel zou gestenigd moeten worden voor de kledingsdracht van mijn vrouw en het eten en drinken tijdens de ramadan overdag. Die doemscenario heeft zich helemaal niet voorgedaan. De vrijheid en kleurrijkheid is te danken aan een vrije levenswijze in die buurten, niks oprdingerigheid, niks ontwijkgedrag. Het was er erg druk, als mensen tegen elkaar botsten zeiden ze beleefd "excusez moi" .Daarom was het voor ons inderdaad een leuke dag uit.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |