![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() War zijn jullie toch triestige planten. Mekaar wat zitten opjutten met beledigingen aan een derde persoon. Pubertjes onder elkaar.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een alfa koop je dan ook niet met je verstand maar met je hart. Maar ik zeg het, nog geen last met gehad met men auto. Verder heb ik ook nog nooit met zo een leuke dieselmotor gereden. BTW één van de meest betrouwbare motoren die er ooit hebben bestaan is deze van de fiat 500 (1 liter motorblok) later gebruikt in de fiat panda. Alfa werkt met fiatmotoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t ja, aan den toog van een boefferscafé kom je natuurlijk zelden geciviliseerde mensen tegen natuurlijk.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ooit al van een voltooid deelwoord gehoord... Ik dacht het niet... Kijk hier eens even Jaakske... ![]() http://nl.wiktionary.org/wiki/beschouwen Doemme Jaak....een ezel blijft een ezel ,zelfs al mag hij af en toe het uniform des vaderlands aantrekken... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 3 augustus 2012 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 3 augustus 2012 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover gaat het?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kalveren én runderen zijn per kilo méér waard... Een ezel is maar een verloren kost... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nooit in een leger geweest. Bijgevolg weet ik niet waar ze wel over leren en waar ze niet over leren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is het hulpwerkwoord dat hoort bij het voltooid deelwoord in uw zin? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kom niet in "boefferscafés" (ik zou trouwens niet eens weten waar ik die moet vinden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet lachen met hoe je dat laat klinken, alsof het gevaarlijke mensen zijn ofzo, want geen geciviliseerde mensen...
En of hij dat is of niet, ik weet het niet, ik sluit het niet uit, maar ik bevestig het ook niet. Het maakt weinig verschil want het is niet zo dat we er schrik van moeten hebben.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 augustus 2012 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |