![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Banneling
|
Als ik me goed voorheb was de crisis in 2000 nog niet aan de gang ,
met een grafiekske van 12 jaar oud komen aantonen dat de Turken werken, een beetje belachelijk toch . Als ik U vraag hoeveel moslims er in dit land zijn , en je komt met cijfers af van 1950 dan kan da best meevallen , en ja ik wenste dat we de tijd konden terug draaien tot dan , op vlak van immigratie |
|
|
|
|
|
#204 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Korte cursus aardrijkskunde + Engels voor Circe: - Germany = Duitsland = een van onze buurlanden - Berlin = Berlijn = de hoofdstad van Duitsland
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#205 |
|
Banneling
|
Het enthousiast volgehouden getrol van bartelx doet opvallend sterk denken aan dat van bepaalde permanent verbannen forummers.
Ik ga daar dan ook niet meer teveel tijd aan verspillen denk ik. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grafieklezen voor Kallikles.
In 2001 40% werkloze Turken in Berlijn, tegenover 17.9% op de totale bevolking. Of wanneer men gaat kijken tegenover alle migranten in Berlijn 35.7%. Ergens geeft dat aan dat andere migranten gemakkelijker werk hadden dan Turken. Maar dat mensen met de Duitse identiteitspapieren in 2001 de gemiddelde werkloosheid ZEER STERK naar beneden trokken.
|
|
|
#207 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Ik zou het begot niet weten, het zijn er in elk geval minder dan vele moslims zelf denken. Uit een recente Koppen reportage is nog eens gebleken dat het verlaten van de islam geen evidentie is. |
|
|
|
|
|
|
#209 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#210 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dit is beter? ook al lang geleden
Citaat:
leuk forum, daar spreken ze weldegelijk over veel meer werkloze Turken http://translate.google.be/translate...rbeiten&anno=2
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan nog altijd een poging doen om ernstig genomen te worden door met cijfers af te komen die dat weerleggen. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Kan je dat wel?
Aangezien de cijfers steeds in je nadeel zullen zijn?
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Mission Impossible zeker
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Goed dat onze struisvogel nog kan lachen.
Zolang het duurt
|
|
|
|
|
#219 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
![]() De cijfers die jou stelling weerleggen kom je hier op het forum legio tegen. Dus mission impossible leg je daar nu gewoon bij neer.
|
|
|
|