![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook vandaag spreken we nog van zuid en west en oost Europa , zonder elkaar aan te vallen . Mag ik U er op wijzen dat er een heel heel groot verschil is tussen Italianen en Marokanen of Turken . k'durf bijna niet vernoemen of ik ben weer een racist . Maar italianen hebben niet de het imense religieuze verschil met ons . Over twee jaar is de eerste wereldoorlog 100 jaar geleden aangevat , en de tweede bijna 70 jaar geleden . Tewijl het westen de mond vol heeft en heel heel fier is uit die twee vergissingen te leren en nu alle landen op een discutie platform zitten waarbij oorlog tussen Europese landen geheel is uitgesloten , moeten we vaststellen dat daar heel veel over te lezen en te leren is maar dat de arabische wereld er NIETS maar OOK NIETS uit leerd, en vandaag nog vecht en elkaar dieper in de onderontwikkelde armoede schiet . Welke morele en materiele schade richten jullie vandaag nog altijd aan in jullie eigen steden ? verstandig kan je dat niet noemen denk ik . en beschaafd al even min . Als de arabische en moslim wereld een mening heeft , goed , en mooi zo , maar over Europa moeten jullie zwijgen en er wat uit leren . en er lessen uit trekken . Kijk , Jullie midden oosten enarabische landen zijn minstens even mooi dan Europa . kwa grondstoffen zijn jullie veel veel rijker dan het westen , en, wat hebben jullie , NIETS geiten en zand en kapotgeschoten steden . En nog willen jullie bewijzen dat jullie de oppermachtigen zijn die goed bezig zijn . In een moderne industriele wereld die nu ruim 60 jaar echt aan het boemen is , hebben jullie nog geen enkele materiele ontwikkeling . Jullie maken NIETS , maar ook niets , geen enkel arabisch merk van Frigo , Auto, aircon , waterpomp enz enz , in 2012 hebben jullie zelf nog gene betonmolen in elkaar gestoken . enkel elkaar uitmoorden en alles kapot schieten . Is dat de toekomst van de islaam . Of gaan jullie het pradijs opbouwen als alle ongelovigen uitgemoord zijn ? Mislukkelingen , kijk in de spiegel en stop met vechten , en bouw U eigen regio op net als wij dat hebben gedaan na WO 2 , en leef in vrede . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is geen uitzondering . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de realiteit van de duitse economie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Werkloosheid: ![]() Criminaliteit: Immigrants in Germany are overrepresented in crime statistics. In Berlin, young male immigrants are three times more likely to commit violent crimes than their German peers. The crime rate of immigrants is at first glimpse about 5 times higher than that for Germans (4,9 : 1). http://www.dw.de/identifying-the-roo...me/a-1953916-1 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Als je er in slaagt een paar namen van Vennootschappen te verzamelen waar Turkse ondernemers de plak in zwaaien en je trekt die eens na op KBO , dan zal je vlug zien hoe die Turken er in slagen om met Porsche Cayenne te rijden en miljoenen te versluizen naar Turkije .
K'heb spijt dat ik hier niet een paar btw Nummertjes mag publiceren. Uw oogskes zouden nogal wijd open gaan . Om de twee maand nieuwe bestuurders , een bvba besturen met 35 mensen , om de 3 maand een verplaatsing van de maatschappelijke zetel . En de overheod vist echt wel te traag om dat gespuis te kunnen pakken . In dat soort economie zijn de arabs heel sterk . zij zijn ook de criminelen achter dearbeidsplaatsen waar Hongaren en Bulgaren en Roemenen in tewerk gesteld worden en zetten bedrijfjes op die geen cent sociale bijdrage afdokken . Dat is de merwaarde van de arabs . En hun grieten maar naar school gaan en hoge studie's doen om met nen doek op hun hoofd over binnen te raken en de kennis door te spelen aan hun gemeenschap en uit te rafellen waar ze een opening in de wetgeving kunnen vinden om te sjoemelen . Vele vrouwen zijn zaakvoerder in Vennootschappen . Leuk toch de Matjo mannen blijven buiten schot , en volgens de islaam mag de vrouw geen bezittingen hebben . Succes voor de Deurwaarders . De Moslims hebben in geen enkel opzicht een meerwaarde in gans ons systeem . Nee, ik spreek niet over mensen uitroeien , maar over misbruik uitroeien . Ik ben te onwetend , of die twee gescheiden zullen kunnen worden gehouden om efficient tot een resultaat te komen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mooi. Laatst gewijzigd door bartelx : 2 november 2012 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar haal jij die informatie aub? graag een link.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Al iets dichter bij de bitter harde realiteit komen de conclusies uit een studie naar homohaat onder jongeren tussen 18 en 21 en dan praten we nog niet over cijfers in internationale context. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In de religie zie ik ook geen meerwaarde, je ziet echter over het hoofd dat er toch een behoorlijke groep moslims is die financieel en niet-financieel een bijdrage leveren. Laatst gewijzigd door Sean : 2 november 2012 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik lees dat slechts 17.9% van de algemene duitse bevolking werkloos is, (total population) 35.7% van de volledige "vreemde" bevolking (foreign population)- terwijl 40% van de Turkse bevolking in Duitsland werkloos is. (turkish population). Waar haal jij die 80% van de Turken die werken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2012 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sean : 2 november 2012 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok! mijn fout.
blijft dan wel nog steeds het dubbele van de volledige bevolking (waar de vreemden+turken al mee inzitten, dus niet echt een vergelijking met de autochtone Duitse bevolking).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2012 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zijn achtergrond loopt samen met die van de Grieken doch zij hebben gekozen voor de islam. De Grieken zijn verstandiger geweest.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En Europa bestaat volgens jou langer dan de islam maar jij bedoelt dat dan geografisch uiteraard. Ik spreek over de huidige vorm van Europa met zijn leden in de Unie. Dit heeft vorm beginnen te nemen in de 16de eeuw tot nu met effectieve wetten en handelsakkoorden. Wel een wereld van verschil dacht ik: Vanaf de middeleeuwen is een groeiende culturele eenwording waar te nemen, die hand in hand ging met de verspreiding van het christendom over het gehele continent; dit verdrong langzaamaan vrijwel alle andere religies, zij het dat het noordelijk deel veel langer aan de oude cultus[1] vasthield. Een mate van economische eenheid, vergelijkbaar met die in Romeinse tijden, werd pas weer bereikt in de 16e eeuw met de opkomst van het kapitalisme. De islam bestaat al sinds de 7de eeuw: De islam is ontstaan in de 7e eeuw Citaat:
Citaat:
Indien ja, you're barking up the wrong tree! Ik ben een echte Belg hoor mijn roots liggen hier. Ik ben atheïst en stem Vlaams Belang. En misschien eigenaardig voor een VBer maar ik veralgemeen niet. Ik klaag enkel de islam aan voor de ellende in bepaalde delen van de wereld. En een gematigd moslim bestaat voor mij niet het is gewoon een moslim. Nochtans is het die moslim die zelf beslist of hij extreem wordt of niet.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tenzij je je kop in het zand steekt natuurlijk. Er zijn al verschillende tv programma's aan gewijd hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101017_007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat krijg je dan als je niet eerst kijkt tegen welke medeposter Klarekijk bezig was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dan direct in de aanval met "jullie" dus voel ik mij, misschien onterecht, aangesproken. Ofwel begin ik oud te worden om dergelijke zaken op te volgen ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 2 november 2012 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oops... zou klarekijk dan toch gedacht hebben dat je "one of them" waart?
![]() |
![]() |