![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is dan toch alleen maar in jouw fantasie hoor...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 23 november 2012 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Parlementslid
|
![]() Sommige mensen hebben ambitie.
![]() |
#203 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat gejank over pensioenen is windmakerij.
Eens de babyboom-pensionering voorbij, zijn de "problemen" grotendeels opgelost, vanzelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit terzake. Uiteindelijk zijn het vakbonden die het pensioenspel, in naam van hun aangeslotenen gespeeld hebben (leuk genoeg, dezelfde vakbonden die voor de ambtenaarspensioenen gestreden hebben). Het zijn de vakbonden die betaalt worden om de onrechtvaardigheden uit de wereld te helpen. Maar die eerder uitblinken in "eigen vakcentrale eerst", en ook wel weten, dat er geen geld is om de werknemerspensioenen (gevoelig) op te trekken (oa omdat de statutaire ambtenaarspensioenen ook moeten betaalt worden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Lees ook wel efkes het draadje opnieuw waarin bewezen staat dat een grote portie van het geld voor ambtenaren naar een zeer kleine minderheid topambtenaren gaat
![]() |
![]() |
#211 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, de banken, uw pensioen werd geïnvesteerd in hedgefondsen, die heb zeer grote winsten beloofden. De banken waren er wel vergeten bij te zeggen tegen die onwetende politici, dat die hegdefondsen gebouwd waren rond de grootste financiële zeepbel ooit. Dus uw pensioen is eigenlijk vergokt door de banken. Maar de politici moesten inderdaad beter geweten hebben.
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niets anders dan replieken ter zake gegeven. Dat jij niet in staat bent ze te weerleggen, of zelfs maar te begrijpen, kan mij bezwaarlijk aangewreven worden, vind je ook niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de zoveelste keer de volgende link : http://www2.vlaanderen.be/arbeidsvoo...hine/index.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft iedereen inderdaad gezien. Niet voor de eerste keer overigens...
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar de discussie wel zeer transparant is, is bij de onderzijde, omdat men daar in de privé helemaal niet op voordelen moet rekenen. En daar zijn de statutaire ambtenaarspensioenen wel een stuk hoger, dan de gemiddelde werknemerspensioenen, terwijl de gemiddelde weddes niet zo veel zullen verschillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gij gelooft dat. Mijn bedragen voor mijn pensioen werden doodleuk gebruikt om, de mensen die op dat ogenblik gepensioneerd waren, te betalen. De werknemers die achter mij kwamen, zouden dan wel voor mij betalen, als ik op pensioen was... Leuke constructie, vooral als het aantal werkenden begint te dalen, en het aantal gepensioneerden explodeert. En wat de buitenwettelijke pensioenen betreft. Geloof niet dat daar iemand al een euro minder heeft getrokken, omdat de een of andere bank alles had vergokt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is typerend voor u hoe u telkens weer verstrikt raakt in uw gekronkel en daardoor iedere keer weer ongenadig door de mand valt. Ik krijg eigenlijk bijna medelijden met u... Bijna...
|
![]() |
![]() |