![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zulke vrienden hebben , of er mee willen trouwen ?? En wat zijn dan de normale normen ???? U vertoont discriminerend & minachtend gedrag tov holebi's !!!! Verder , mij interesseert het geen reet of kut wie holebi is !! Mijn buren zijn lesbisch , nou en ?? Pedofilisme = ziekte !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 februari 2013 om 04:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Weerzinwekkend ventje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Homofilie komt inderdaad nooit voor in de natuur.....
![]() En nu in koor 'maar dat zijn uitzonderingen, en dus telt dat niet' ![]()
![]() |
#205 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat er op zaken als gay pride en dergelijke gebeurt gaat voor mij ook over de grenzen van de goede smaak. Maar van al de homo's die ik persoonlijk ken, past er geen enkel in dat plaatje. Als je trouwens je beeld van de hetero's zou baseren op dingen die je ziet in bv. de love parade komen die er maar even bekaaid van af. Laatst gewijzigd door JBM : 8 februari 2013 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geloof je dat het toeval is dat uitgerekend die mannen die celibatair geacht worden te leven, er meer-dan-gemiddeld een aberrant sexleven op nahouden met voorkeuren die wel vaker-dan-gemiddeld de grens van het ontoelaatbare overschrijden ? Da's krek hetzelfde : sexuele frustratie, omdat de hormonale drive gefnuikt wordt door de omstandigheden (geen wijfjes in de buurt of wel wijfjes in de buurt maar er niet mogen aankomen, dat komt op hetzelfde neer. Het tweede is misschien zelfs nog iets frustrerender dan het eerste). Als je homosexueel gedrag in de dierenwereld een opwindende gedachte vindt ( ![]() En nog eentje uit eigen ervaring : twee jaar geleden vond ik een gewond konijntje langs de straatkant (vermoedelijk ergens ontsnapt en geraakt door een auto). Ik heb het verzorgd en nadien bij mijn ouders in het kippen- en eendenpark gedropt. Binnen de kortste keren probeerde het beestje daar alle eenden te bezwangeren (neem gerust van me aan : 't is géén zicht). Vorige zomer hebben ze er - omwille van de gemoedsrust bij het pluimvee - een moertje voor gekocht. Sindsdien hebben ze al meerdere nestjes konijntjes gehad, en guess what... de sexuele terreur die hij zaaide bij de eenden is voltooid verleden tijd. Om maar te zeggen : je hoeft er echt geen boeken of documentaires voor op te zoeken : homosexueel of anderszins afwijkend sexueel gedrag bij dieren als gevolg van frustratie is "all around us, for everyone to see". Overigens moet ik zeggen dat de bron waar je naar verwijst niet meteen een verpletterende indruk opwekt, van de hand zijde van een Ig Nobelprijswinnaar en alles, doch dit terzijde. (Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat zijn oeuvre niet interessant is. Buitenbeentjes binnen de biologie waarnemen en beschrijven (cf. 'Bilnaad van de theek') vind ik super boeiend, een beetje op dezelfde wijze als boeken over andere bizarre fenomenen zoals UFO's bijvoorbeeld. Het zijn zaken die met zekerheid bestaan, maar die altijd op een logische manier te verklaren zijn. En dat is altijd leuk. Een beetje zoals je vergapen aan een straffe goocheltruc, en daarna de a-ha-erlebnis ervaren wanneer men uit de doeken doet hoe de truc werkt.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 8 februari 2013 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het verbranden van bh's draagt ook in niks bij tot de emancipatie van de vrouw, maar dat publiekelijk gaan doen kan wel een mentaliteitsverandering teweegbrengen. Kwestie van hoog te mikken, want de pijl zakt toch tijdens het vliegen.
![]() |
![]() |
#208 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me alleen af of dergelijke parades de homogemeenschap niet meer schade toebrengen dan goed doen. Want dat is blijkbaar het ideale voer voor homohaters zoals op dit forum om een erg ongenuanceerd beeld van homoseksualiteit op te hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En denkt gij echt dat pilarenbijters en homobahsers geen stok zouden vinden moest de gaypride niet bestaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U blijkt expert te zijn,wat standjes betreft. Kama Sutra? Faeces? Zegt U maar stront,beste. Hoe gaat dat dan,bij U? Eerst lavementje plaatsen,zodat de riool ontstopt is? Daarna hitsig anaalneuken. En ja,ik heb al veel opwinding gekend,maar....de achterdeur is er om te schijten.Enfin,om te kakken,zo U dat liever hoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet beffen, pijpen, kussen, strelen, handje vasthouden, knipogen, .. Tetten zijn er om in de smoel van ne kleine te duwen. Ons lichaam is al helemaal niet gemaakt om te zitten, smijt uw stoelen buiten.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 8 februari 2013 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of hoe moraalridders zo hypocriet als de pest zijn. Tenzij u natuurlijk nog nooit een BJ hebt gehad of aan cunnilingus hebt gedaan (uw schrijfstijl doet me denken aan een 13-jarig xbox-live kiddie dus de kans is groot). Citaat:
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 8 februari 2013 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs 100.000 jaar menselijkheid is een fractie van niks. De mens is zeer laat 'verschenen' en de puzzle is verre van volledig. Maar met zijn denkvermogen is de mens een geval apart. Homoseksualiteit bestaat voorzover we weten enkele duizenden jaren al, maar dat is niet lang, dat is vrij recent. Hoe het ervoor was, weten we niet. Wat we wel weten is dat homoseksualiteit geen idee van een mens is (zoals het castreren van mannen bv duizenden jaren geleden al) maar aangeboren is. Het zit dus in het lichaam en niet in de geest. Dat wil zeggen dat het menselijk lichaam zich aan het aanpassen is. En ik zie homoseksualiteit als een klein deeltje in een grotere aanpassing van de manier van voortplanten. Uiteindelijk gaan daar duizenden jaren aan voorbij. Wij maken dat dus niet meer mee maar als anti-homo tijdelijk levenden gaan we daar tegenin (ik niet dus) omdat we het begrip 'wijziging op lange termijn' niet kunnen vatten. En 'duizenden jaren' is nog altijd een fractie van niks. Nu al zit het menselijk intellect in een oubollig biologisch kostuum. Kijk maar eens naar alles maar dan ook alles wat we met dat menselijk lichaam aan het doen zijn. Het zijn de hetero's die het 'verbouwen'. Dat is een teken aan de wand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want als men uiteindelijk alles goed en wel beschouwt, verkrachtte deze god per slot van rekening de maagd Maria. Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2013 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homofilie is tevens eigen aan het 'mens-zijn'. Daarom komt het ook voor in alle tijden, in alle maatschappelijke standen, en bij alle godsdiensten. En wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht, die sexueel meerderjarig zijn, besluiten bij mekaar te gaan wonen en/of intiem te zijn met mekaar, wie bent u dan met uw moraal om dit te verbieden? Leg me dat maar eens uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in de natuur zijn er vele andere diersoorten die zich helemaal niet gedragen als uw veedieren. Er zijn zelfs zoogdieren die zich voortplanten op het stramien van mieren en bijen. En er is heel veel dat we nog niet weten. Wij zijn opgevoed met man-vrouw voortplanting. We hebben nu wel in-vitro babies maar allé. Er wordt duchtig geëxperimenteerd, maar allé. Ik sluit niet uit dat het lichaam zelf (de enige fysische link nog met de natuur) zich aanpast. Waarom zou het lichaam die grens niet kunnen overschrijden als 99% van al het hetero neuken toch niet tot procreatie leidt? En ik zeg dit met een 'gelukkig maar'. En in zoveel percent van de gevallen dat er procreatie is, is het een nuloperatie (zoveel kinderen die een eerste of vijfde levensjaar niet eens halen). Of denk aan de miljoenen abortussen per jaar. De ene begint dan over onthouding, de andere over dit, maar de stromingen die een menselijk lichaam en zijn geest dirigeren zijn van een andere aard. Als er dan toch aan een aloude drift moet worden voldoen en er geneukt moet worden, laat dan mannen mannen neuken, en vrouwen vrouwen. Ik vertaal een beetje wat de natuur zou kunnen 'denken'. De voortplanting man/vrouw is geen goede zaak meer. De noodzaken om zich zo voort planten smelten als sneeuw voor de zon. Eigenlijk is de mens toe aan een voortplantingsstop. De natuur heeft dat zo beslist. En je kan nog twee eeuwen lang homoseksualiteit met de doodstraf beteugelen, homo's discimineren, ze executeren en weet ik veel, maar als de natuur iets heeft beslist, dan heeft ze iets beslist. En de natuur lacht met jouw levensduurte van 80 jaar of meer en lacht met 150 jaar of met 200 jaar of met meer. |
|
![]() |
![]() |