![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch voor zijn soort "democraten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil je altijd dat prachtige blaadje eens doorsturen hoor dat de lokale VB afdeling zo graag komt bussen. Opstijgende boeing, heimwee-migranten in de titel. Artikel over criminaliteit die enkel door vreemdelingen komt, artikel tegen een moskee, artikel over veronderstelde steun aan mocro's, en dan helemaal achteraan nog een stukje over het communautaire dat ze overnamen uit het ledenblad. Fijne nationalisten hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haa, die Knuppel!
![]() Dit moet een déja vu zijn! Nog steeds Vlaams aan het bewegen? Fantastisch toch, zo tegen beter weten in dat heilige vuur brandend weten te houden. Respect! Citaat:
Ik vond het toen een verstandige zet. Maar ik denk dat Di Rupo intussen weet dat hij in een zetel zit, en doorheeft wat ik hierboven schets: zelfs met +50% heeft de N-Va niet genoeg om federaal aan de bak te komen, zolang de traditionelen ook maar enige machtshonger hebben, en wanneer zouden ze die kwijtgeraken? Citaat:
![]() Citaat:
Zelfs op internet hoor ik dat liedje al +10 jaar zingen (en in dat liedje zong jij dapper mee) Soms kreeg ik het er ff benauwd van maar sinds Di Rupo I, weet ik beter, en doorzie het mechanisme. België is taaier dan ik het zelf ooit verwacht had... Citaat:
Even tegen de haren van de Joodse lobby instrijken, een ongelukkige uitspraak die al dan niet kwaadwillig als racistisch gespot wordt, een of andere hete flamingant die een dame op foute wijze bepotelt,.... en de N-Va wordt in reepjes gehakt. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 mei 2013 om 09:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo hoor je het ook eens van iemand anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gingen achteruit in: Sint Niklaas Hasselt Bilzen Provincie Limburg (als je de stemmen van SP.A en Groen optelt, in 2006 had de eerste, apart, 20 zetels, nu samen 13) Genk Hoeilaart (verloren één zetel, ook al hadden ze een iets hoger percentage) Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 25 mei 2013 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op het belangrijkste ga je trouwens niet in : hoe verklaar je dat de VB kiezers Di Rupo zo hoog inschatten ? Mijn verklaring is dat de vraagstelling helemaal anders was, en het resultaat dus een verdraaiing is. Als men vraagt : welke politicus heeft het meeste invloed ? is dat een eel andere kwestie dan : voor welke politicus zou u zich kunnen indenken te stemmen ? Als men die eerste vraag stelt, en dan achteraf het presenteert alsof het om een uitslag over die 2e vraag gaat, is men weer goed bezig de boel te belazeren. Zou mij echt niet verwonderen van de 'kwaliteitsmedia', ze spelen dat soort spelletjes elke dag.
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, peilingen moeten we met een grote korrel zout nemen. En daarom is deze draad eigenlijk een leuterdraad. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2013 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eens gaan kijken wie fonne is. Hij/zij registreerde zich in 2009 en heeft meer dan 25.000 post op zijn/haar naam staan. De titels van zijn zelf opgestarte draden alleen al wijzen erop dat Fonne een intelligente persoonlijkheid is. Vreemd dat mij dat vroeger niet is opgevallen want zo lang ben ik nu ook weer niet weggeweest. Bedankt om mijn aandacht op fonne te vestigen, Peterke. Ik kijk met blijde verwachting uit naar posts van de persoon waaraan jij me linkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt wellicht dat er wat rest van de LDD misschien zal overgaan naar de N-VA. Lode Verreeck zie ik dat in alle geval zeker NIET doen, en als de N-VA Boudewijn Bouckaert wil hebben zullen ze rap moeten zijn anders zit hij terug bij de VLD. Wat voor raars schiet er dan eigenlijk nog over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergeet te vermelden "Met EXTREEM karakter".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als Vereeck en Bouckaert naar de VLD gaan maken ze zichzelf onsterfelijk belachelijk. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 25 mei 2013 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu voor een uitspraak ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 mei 2013 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Herr Oberst zal hier eens komen zeggen wie wat mag zeggen!
Problemen mee? ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 mei 2013 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt 'intelligent design' u iets? ![]()
![]() |
![]() |