![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() de islam is veel jonger dan christelijk geloof en ook gevormd door de Schepper
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Els_de_Schepper |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() wordt de Schepper gewaardeerd ? of wordt de helpende hand geslagen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt moslim zijn in je hart, maar ook rekening houden met de verwachtingen van deze samenleving of je hun moslim zijn naar de letter en deze samenleving met verwachtingen gewoon negeren, dan beroof je wel jezelf en kroost van alle kansen. Dat je daar zelf niet opkomt! Maar ik wacht nu op jou uitleg, in welke zin het zo'n hemelsbreed verschil maakt of je samenleeft met Soennieten of Sjiieten! Ga uw gang! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar al die jaren daarvoor, toen dit gedachtengoed zich verspreidde , ook in hun moskees, werd er niet of nauwelijks ook maar iets ondernomen. Lees het boek maar eens van Peter Calluy,wat heel goed het mecanisme beschrijft , ook binnen de moslimgemeenschappen. Wanneer je nergens iets over weet, kom je niet intelligenter over wanneer je blijft hangen in ' je veralgemeent'".... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Minister-President
|
![]() moslims respecteren niemand op aarde en geloven in hun koran.
ik merk dit altijd als ik een moslim tegenkom en zodra die dan ontdekt dat ik een hindoeman ben dan zal hij mij altijd denigrerend behandelen, bedreigen, minachten of intimideren. Soms word ik gewoon als een hond weggejaagd door lichtergekleurde moslims en ze wenken ook naar mij van, he bruine koelie kaffir oprotten van hier en kijken mij boos dreigend aan. Dit is zo vaak gebeurd en ik denk zelf nu dat ze hun problemen zo zelf zoeken en niemand zal moslims op deze manier nog accepteren en respecteren. Respect moet je verdienen en niet met agressie en ongemanierdheid eisen of afdwingen, dus Vrolijk op Vrijdag heeft honderd procent gelijk. Ik vind dat elke buitenalnder of allochtoon moet leren op harde manier om respect te tonen voor de inheemse blanke hollanders en belgen, en via een klachten systeem met punten telling moet men dit maar gaan meten per allochtoon, als eentje te hoog scoort dan moet die dan maar oprotten uit het land en wordt hij verbannen per koninklijk decreet. Liever nu maar hard en rechtvaardig de zaak aanpakken dan wachten tot het verloren en verloederd is over tien jaar. Nu moeten die allochtonen het leren, incl de hindoestaantjes anders moeten zij voelen over tien jaar en dan hebben ze zelf hun problemen hier gezocht. Dikke bult, eigen schuld zeg ik dan in 2023, als de blanke massa het totaal zat zal zijn en een eigen bevrijdings leger zal optrommelen met potten en pannen. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man man man ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad: respect verdien je, en dwing je niet af.
Er zijn genoeg voorbeelden in de wereld omtrent hen, en bij alle grote conflicten is de wereld zijn zij betrokken. Ook ik maak dit "dagelijks" mee, en heb geprobeerd om begrip op te brengen. Maar er is gewoonweg geen enkele vorm van communicatie, noch eender welke vorm van aanvaarding te verkrijgen bij hen. Er zijn ook andere onder hen, de "gematigden". Maar zij zullen de fanatici niet kunnen tegenhouden, en zullen "gespaard" blijven want niet ongelovig. In de draad http://forum.politics.be/showthread.php?t=190079 heb ik een reactie geschreven (post #76 pagina 4) http://forum.politics.be/showthread....19#post6770719 Ik herinner mezelf eraan dat ik politiek correct moet zijn. Maar toch eventjes dit, om na te denken, en te richten aan onze politici die in hun ivoren toren leven, ver van de realiteit. Waarom moeten wij ten onder gaan voor een ander, in naam der solidariteit, verdraagzaamheid... ? Wanneer vinden onze politici dat het genoeg is geweest? Ik wil hieraan nog iets toevoegen: Citaat:
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 16 september 2013 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een stukje gelicht uit een artikel van The Brussels Journal uit 2010 :
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() 9 sep of 9-9-622
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat ze hier geboren zijn hoeft niets te betekenen, dat is puur toeval waar ze zelf voor niets tussen zitten... Er is echt wel iets meer nodig dan hier geboren zijn om "Belg" te zijn. Mocht mijn volgend kind in Irak of zo geboren worden maakt dat van hem ook nog geen Irakees en moslim... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij verwarren respect met "wij hebben het voor het zeggen overal waar we komen". Ga je niet akkoord, heb je geen respect voor hen... Ze kunnen de hoogste boom in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En terugkeren naar jullie middeleeuwen, neen dank U! Laatst gewijzigd door andev : 21 september 2013 om 02:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of katholicisme en katholieken? Judaïsme en joden? Hindoeisme en hindoes? Boeddhisme en boeddhisten
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 september 2013 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de gebeurtenissen in het winkelcentrum in Nairobi, Kenia, is mijn respect voor moslims helemaal onder nul gedaald ...
![]()
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit postte een advocaat mij die ik al jaren ken, nav de islamitische aanslag in Kenia, ik citeer anoniem zijn hele mailtje naar mij van vandaag: (begin citaat tekst) 'Dit heeft dus niets met religie te maken.Naar mijn mening is sprake van een van vorm van godslastering. Men misbruikt de naam van god om terreurdaden te plegen met geen ander doel dan macht te verkrijgen. Bovendien is angst geen basis van geloof. ' (eiinde citaat tekst) mijn visie: nogal lastige zaak is dit zeker, respect moet je verdienen op een nette manier denk ik gewoon en ervoor werken. Moslims kunnen zo principeloos zijn overal ter wereld, ik heb nooit iemand positief horen praten over islam en moslims, zelfs over moslims die ze persoonlijk kenden. Raar hoor Marie, net alsof alles van moslims slecht en verdorven is en gewoon schijnheilige bla bla allah bla bla gedoe. Velen zijn het zat nu en de haat tegen moslims is echt overal voelbaar in Nederland, de blanke Hollanders houden afstand van alle moslims en negeren hen maar, zwijgen koud en kil in alle talen, om niet beschuldigd te worden van discriminatie. Maar hoe lang nog? Elke allochtoon vindt men al hier lastig en parasitair, ooit is de emmer volgepoept door de laatste moslim en wat dan? kom je hier wonen, nou migrantje pas je dan aan he, anders moet je echt vertrekken, vooral als je hier zelf niet gelukkig bent en klaagt. Ik vind zelfisolatie van moslims,negers, hindoes, hindoestanen, enz een totale ramp en het harde bewijs dat de multikul totaal mislukt is. Etnische ghetto's gewoon die verdoemd zijn verder en niets presteren in onze kenniseconomie, zielig vind ik dit gewoon, zag het gisteren nog in schilderswijk den haag, om te huilen. Huilen is te laat en tranen heb ik niet meer. Mijn mening is persoonlijk hoor Marie en je mag altijd mij mailen als je kontakt wil of iets wil zeggen, kijk op mijn site zou ik zeggen. Mail gerust. thanks dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten delft holland |
|
![]() |
![]() |