Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2013, 15:56   #201
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Proficiat, in een poging uw vorige drogredenering recht te trekken, doe je er nog ééntje bovenop.

Dé Arabieren willen de joden net zo min uitroeien als dé Vlaming Jahjah wil verhinderen om terug te komen.
Citaat:
HUMO De Palestijnse kwestie bl�*jft het alfa en omega van de politiek in de Arabische wereld?

Abou Jahjah «Natuurlijk. Elke Arabier is emotioneel nog het meest van al betrokken bij de strijd tegen Israël. Het probleem is dat de Arabische regimes Palestina lange tijd hebben ingezet als wapen tegen de democratische aspiraties van hun bevolking. In een land als Marokko bijvoorbeeld, waar het regime toestond dat het volk op straat kwam voor de Palestijnse zaak. 'Zo raken ze van hun grootste frustraties af,' was de redenering. 'En na afloop gaan ze moebetoogd naar huis en zijn ze te tam om in opstand te komen.'»
http://www.humo.be/humo-archief/3080...ab-abou-jahjah

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 16:07   #202
BonBon
Banneling

Standaard

Bij De Morgen hemelen die klootzakken hem nog op ook, ongelofelijk. Ze vergelijken hem met 'a nigger with an attitude', wat een belediging voor de zwarte strijd in de VS. De Morgen bakt het tegenwoordig wel erg bruin.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...u-Jahjah.dhtml
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 16:10   #203
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar ik begrijp waarom sommigen hier zo tegen zijn terugkeer zijn. Jahjah vindt namelijk dat men van de allochtonen enkel kan vragen dat ze zich aan de wet houden, niet dat ze integreren, laat staan assimileren. Dat hij de achterstand wil aanpakken en moslims hun religie kritisch wil leren bekijken, zint hen natuurlijk minder. Want dan dreigt hun excuus dat het niet de afkomst, maar wel de religie is waar ze een probleem mee hebben, niet meer bruikbaar te zijn.
De Islam is niet compatibel met ons systeem, een echte islamist zal hier maar moeilijk werk vinden. Moet die islamist zich dan aanpassen (assimileren) of moet hij een uitkering krijgen (hangmat) of moeten wij onze complete maatschappij veranderen voor die moslims (verovering)?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 16:18   #204
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hij is Belg omdat hij een schijnhuwelijk aanging met een Vlaamse Nele. na twee jaar kon het kind eindelijk van hem scheiden en is ze moeten onderduiken in Zuid-Frankrijk wegens bedreigingen als ze haar mond durfde opendoen.
Wanneer zal men een stoppen met iedere vreemde kwast "Belg" te maken!
Je maakt van een kat toch ook geen hond, zomaar.
Al die nep-Belgen beginnen problematisch te worden! Maak een einde aan la Belgique, en laat ze Wallon of Bruxellois worden en daar blijven. Wanneer ze ze ook zullen moeten onderhouden op hun kosten zal er wel schot in de zaak komen...
En wat "Europa" er van denkt...
Laat elk land maar weer meer zeggenschap hebben over zijn eigen onderdanen en hun doen en laten! Nu zitten we precies in een zoo met alle kooien open. En het resultaat is er naar...

Laatst gewijzigd door andev : 17 september 2013 om 16:22.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 16:22   #205
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als compensatie ???

dezelfde democratie en rechtsstaat onwaardige behandeling zal je bedoelen ...
Compensatie was niet zo gelukkig gekozen, "verkoopbaar maken" was beter.
De ene partij hard/ondemocratisch aanpakken (het vb), en om het verkoopbaar te maken , de tegenpartij (ael) even hard/ondemocratisch aanpakken.
Maar toegegeven, fier moeten we op dat alles niet zijn. Trouwens het proces tegen het vb, is samen met het fortisproces, één van de zwarte dagen van onze rechtstaat.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 16:32   #206
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik begrijp waarom sommigen hier zo tegen zijn terugkeer zijn. Jahjah vindt namelijk dat men van de allochtonen enkel kan vragen dat ze zich aan de wet houden, niet dat ze integreren, laat staan assimileren. Dat hij de achterstand wil aanpakken en moslims hun religie kritisch wil leren bekijken, zint hen natuurlijk minder. Want dan dreigt hun excuus dat het niet de afkomst, maar wel de religie is waar ze een probleem mee hebben, niet meer bruikbaar te zijn.
wat een naieve opmerking is dit.
Iedereen weet dat men hier in het Westen (tot nader order) in een judeo-christelijke maatschappij leeft. Ook al is men atheist, toch zijn onze normen en waarden afgestemd op die judeo-christelijke waarden.

Islam heeft totaal andere normen en waarden: de islamitische maatschappij is op die normen en waarden ingesteld. Dus zolang men niet wenst te integreren, te assimileren in die judeo-christelijke mentaliteit, is men veroordeeld tot het niveau van de islamitische paradijzen. Of jahjah dat nu leuk vindt of niet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 17 september 2013, 16:34   #207
Bezeke
Schepen

Bezeke's schermafbeelding

Standaard

Die kerel heeft hier niets verloren
Bezeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 16:39   #208
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Bij De Morgen hemelen die klootzakken hem nog op ook, ongelofelijk. Ze vergelijken hem met 'a nigger with an attitude', wat een belediging voor de zwarte strijd in de VS. De Morgen bakt het tegenwoordig wel erg bruin.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...u-Jahjah.dhtml
Yves Desmet haalt zelfs vol nostalgie herinneringen op aan een debat waarbij hij op hoogst arrogante wijze de les gespeld kreeg over de aanspreektitel van meneer de hooggeëerde edele asielbedrieger Dyjab abu fapfap.
Desmet is dan ook het prototype van een etnomasochistische zelfhaatblanke.
Een zwakke, bange, inhoudsloze cultuurrelativist die nergens voor staat, want ergens voor staan kan kwetsend zijn voor minderheden die ergens anders voor staan zie je.
Gelukkig zijn mainstreammedia zoals De Morgen hun monopolie op de publieke opinie voorgoed kwijt.
Onder de 20 jaar zijn zul je er niet veel meer vinden die weten wie Yves Desmet is.
Die mensen denken wel voor zichzelf, Yves.
En die maken zelf wel uit hoe ze een vreemdeling aanspreken ipv zich publiekelijk te laten alphamalen door een zandbakvluchteling en het nog leuk te vinden ook.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 17 september 2013 om 16:40.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 17:00   #209
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 dit wringt een beetje met de steengoede reputatie van zorgvuldig documenteren en archiveren die ik je toedicht ...
Geloof me vrij. Als ik het had geweten toen ik het las, en vanaf toen mijn zoektocht naar kennis over islam begon, dan had ik het zeker en vast gekopieerd en op mijn eigen harde schijf bewaard.... alleen: die is ondertussen ook al eens gecrashed zonder backup. En verder: als ik die zonder bronvermelding had geplaatst was het volgens Edina ook niks waard geweest.

Citaat:
2 hij blijft natuurlijk wel politicus ... en dan volg ik liever de daden dan de woorden ... en als ik dan kijk ... zie ik eigenlijk nog nen helen brave en gematigde ... itt anderen ...
Dat was Dolfje ook dacht Chamberlain.

Het pamflet ging dan wel niet over het Dritte Reich, maar wel over de islamitische ummah die zich over heel Europa zou gaan uitstrekken. Geloof me vrij, als ik toen niet zo gechoqueerd was had ik het nu niet meer onthouden na tien jaar.

Voor de overtuigden die vinden dat Jahjah zo ongelovig is (als kind van een ongelovige katholiek euh.. sjiiet - what's in a name voor de ongelovige - moet dat kunnen) volgend stukje uit 2003 :

Citaat:
"Als in een land alle voorzieningen aanwezig zijn, en iemand steelt, dan mag je hakken": een uitspraak door dagblad Trouw opgetekend uit de mond van Abou JahJah, voorman van de AEL. JahJah pleit in het interview onomwonden voor invoering van de sharia. In een interview in Parool van 26 april jl. bepleit de beoogd voorzitter van de AEL in Nederland, Mohammed Cheppih, de invoering van islamitische wetgeving in Nederland. Refererend aan de jihad geeft Cheppih in hetzelfde interview aan "een terrorist te zijn in woord en daad". Dit was al nadat hij in de NRC door Gerrit Komrij was aangesproken op zijn stelling het fantastisch te vinden als jongeren hun leven willen geven voor hun idealen, daarmee doelend op de zelfmoordenaars in Israël.
http://www.joost-eerdmans.nl/asp/inv...t=show&id=1507

den braven mensch nietwaar?

Ik vind nog een leuke commentaar voor degenen die het over den ongelovige Jahjah willen hebben. Leuk stukje over de samenwerking tussen AEL en PVDA indertijd: Resist. (leuk meegenomen is nu wel dat zonder AEL, de PVDA wel goed scoorde in Borgerhout - waarschijnlijk mede dankzij stemmen van den linkschen gutmensch.
Ik quote een commentaar van "een AEL-er" (met eigen AELse schrijfwijzen)

Citaat:
geen migranten partij maar een moslim democratische partij
by AELer Sunday June 29, 2003 at 06:28 PM

grooter verschil is dat wel , een migranten partij is inderdaad niet echt de bedoeling, maar een partij op basis van gedachtegoed, in dit geval het moslim-democratisch gedachtegoed is de normalste zaak van de wereld. Ja kan tegen of voor zijn, maar je kan niet ontkennen dat het op ideoilogisch basis gefundeert is.
Dus graag wat intellectuele eerlijkheid.
http://archive.indymedia.be/news/2003/06/69625.html

volgens mij is de AEL website nu helemaal verdwenen... dus AEL heeft nooit bestaan?

Laatst gewijzigd door circe : 17 september 2013 om 17:28.
Oud 17 september 2013, 17:14   #210
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lol, gaan we alle marketing professionals nu als "warrig" afdoen ??

zeker en vast niet, maar het werd niet echt gespecifieerd, dus twijfel ik aan het waarheidsgehalte van dat statement.

Oud 17 september 2013, 17:44   #211
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 dit wringt een beetje met de steengoede reputatie van zorgvuldig documenteren en archiveren die ik je toedicht ...
Ik weet dat het vergezocht is, maar kan onderstaande quote U misschien op andere gedachten brengen? Dit is dus exact waar ik het over had. Jahjah gebruikte zeker en vast de termen "ghetto" en het voorbeeld van pre-burgeroorlog Libanon. Uiteraard was het de bedoeling dat Joden en Christenen in de getto's zaten, want het land zou bestuurd worden door... de ummah natuurlijk.

Citaat:
waar men het meest van zou moeten schrikken is dat bij een discussie met AEL leden ze vonden dat Allochtonen vooral in aparte wijken moeten blijven wonen ze willen een soort van subcultuur in de samenleving Getto's in Amerika zijn een goede voorbeeld van waar allochtonen dan terecht zullen komen.
http://forums.marokko.nl/archive/ind.../t-302813.html

Laatst gewijzigd door circe : 17 september 2013 om 18:10.
Oud 17 september 2013, 18:03   #212
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Iemand die wat constructief keet komt schoppen, wat kan daar nu op tegen zijn?

Meer blanke Vlamingen zouden hem als rolmodel moeten zien!
Oud 17 september 2013, 19:06   #213
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Yves Desmet haalt zelfs vol nostalgie herinneringen op aan een debat waarbij hij op hoogst arrogante wijze de les gespeld kreeg over de aanspreektitel van meneer de hooggeëerde edele asielbedrieger Dyjab abu fapfap.
Desmet is dan ook het prototype van een etnomasochistische zelfhaatblanke.
Een zwakke, bange, inhoudsloze cultuurrelativist die nergens voor staat, want ergens voor staan kan kwetsend zijn voor minderheden die ergens anders voor staan zie je.
Gelukkig zijn mainstreammedia zoals De Morgen hun monopolie op de publieke opinie voorgoed kwijt.
Onder de 20 jaar zijn zul je er niet veel meer vinden die weten wie Yves Desmet is.
Die mensen denken wel voor zichzelf, Yves.
En die maken zelf wel uit hoe ze een vreemdeling aanspreken ipv zich publiekelijk te laten alphamalen door een zandbakvluchteling en het nog leuk te vinden ook.

Mja uw handtekening laat duidelijk zien waar uw gedachtegoed zich bevindt.
Voor alle duidelijkheid die quote komt niet van Aristoteles. Dat is een verzinsel van christelijk extreem rechtse websites.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 19:12   #214
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht

Voor alle duidelijkheid die quote komt niet van Aristoteles. Dat is een verzinsel van christelijk extreem rechtse websites.
Bedoel je nu dat je 't niet eens was met mijn post?
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 19:14   #215
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Bedoel je nu dat je 't niet eens was met mijn post?
Goh toen ik uw handtekening las wist ik al dat het geen zin meer had om een doordacht antwoord te formuleren.
Zal die apathie van mijn kant zijn zeker.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 september 2013 om 19:14.
Oud 17 september 2013, 19:23   #216
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Toen hij naar Libanon vertrok ging hij daar zogezegd 'vechten tegen de zionisten', maar bleek gewoon in zijn dorpje bij mama te gaan wonen, ver van het geweld.

Nu dat het ook daar een beetje te warm wordt vanwege Syrië, komt hij met zijn staart tussen de benen weer naar veilig België, zogezegd omdat zijn werk daar 'klaar' is en hij hier nog wat dossiers moet gaan afhandelen.

Man, man wat een loser.
Och , hij is altijd nen bleiter, een dikke lafaard , een luierik, een steuntrekker en zoals ge zegt een loser geweest
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 19:33   #217
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Och , hij is altijd nen bleiter, een dikke lafaard , een luierik, een steuntrekker en zoals ge zegt een loser geweest
Ik ben ook liever een levende lafaard dan een dode held.
Kan zijn dat dat voor u anders is.

Oud 17 september 2013, 19:42   #218
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben ook liever een levende lafaard dan een dode held.
Kan zijn dat dat voor u anders is.
Hij ging toch vechten tegen Israël met de bond van achterlijken en geestesgestoorden , ook wel hezbollah genoemd ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 19:57   #219
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik vind het ook altijd grappig wanneer we plots een Engels sprekende Aristoteles tegenkomen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 20:05   #220
The Bold Revenger
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
waarom denk jij daar zaken mee te hebben ?
Waarom ik dat denk, zijn jouw zaken niet.
The Bold Revenger is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be