![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, ik dacht dat U het ging vertellen. Dus, ook geen antwoord op mijn vraag? Ik stel enkel vast d�*t........ Heeft het soms te maken met( nu ga ik voorzichtig wezen) de inzet van Oostfrontiérs....of (dat moeilijk woord)met colla...,niet Marcel Colla hé,maar ge weet wel..... Pure gissing, hoor. Zegt U het me, beste Andijvie. Oeps, een uitschuivertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Mis poes! Ik ben geen kampioen, zo is er maar ene. En het is erger dan mank wezen, voor de Niveanen zal er een pater Damiaan nodig zijn. Meester PrikkeBart...de laatste slagen zijn gevallen....de mensen lopen om hem heen.....hij blijft alleen....nooit zien we hem weer(goddank).....Vaarwel en tot..... Niet nodig, den Bracke heeft hem ferm bij zijn...rozijntjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() tja, de nva en vb doen dan ook niets anders dan op andere partijen bashen.
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een partij met opeens 1600 gemeenteraadsleden kent nu eenmaal groeipijnen, dat van Bracke stoort mij veel erger dan N-VA poepkapelle.
De BUB mag al blij zijn met 0,001 verkozenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Dat is niet bashen.
De Wever heeft trouwens al ettelijke keren gezegd dat hij respect heeft voor Di Rupo. Laatst gewijzigd door stuyckp : 22 oktober 2013 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doet u wel graag he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel het strikje van Bracke. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 oktober 2013 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb "die" geschiedenisfase niet gemaakt,toch? En tot dusver zijn de neo-Dietschers er nog niet in geslaagd, om ze te verwijderen. Trouwens, we moeten onze argumenten uit de geschiedenis halen, het moet reeds gezegd of gebeurd zijn.....U bent mee ? Zelfs deze posting is geschiedenis, mijn waarde. En zodoende kan en "mag" U erop reageren. |
|
![]() |
![]() |