![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan je eens een voorbeeld aanhalen van een ander land en hoe het daar juist verloopt ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Parlementslid
|
Dat was (onder meer) Vincent Pardoen, ex-verantwoordelijke voor de financiën op het Paleis.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Banneling
|
Sire,
vergeef me de vrijheid die ik hier nu neem om U onderdanig te eren vergun me de tijd om thans zonder fleem Uw hoogheid zo fel te waarderen wil goedschiks aanvaarden waarom ik hier nu met de deur in huis kom te vallen : het is van geen waarde om u ambigu te omringen met slijmende kwallen wees dus heel attent en vergis u toch niet in gladde perverte janussen maar weet dat mijn talent zijn gevolg achterliet om Uw edele delen te kussen HDC |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Parlementslid
|
*pinkt traantje weg*
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als royalist kan ik me in deze kwestie niet onbetuigd laten.
Kunnen we deze op het eerste zicht netelige kwestie een draai geven zodat onze goede vorst er niet uitkomt als een hebzuchtige wereldvreemde potverteerder? Want dat is hoe we iemand zouden noemen die in deze barre tijden een dergelijke vraag om geld voor zijn luxe yacht zou durven stellen. Ik spreek bewust in de voorwaardelijke wijs, want ik geloof helemaal niet dat Albert II zoiets nog maar zou bedenken. Het was hijzelf toch die ons opriep tot soberheid en solidariteit? Je kan gewoon niet geloven dat iemand die het spreekwoordelijke Belgische 'huis én de meubelen' zo exemplarisch beredderde gedurende zijn koninklijke ambtstermijn nu met zo een dommigheid zijn ruiten zou insmijten? Een beetje man uit zijn entourage, zou toch ingrijpen vooraleer Albert dergelijke slip of the tongue te laten begaan? Neen, enkel opruiers wensen dat dergelijke fabels een eigen leven gaan leiden. De realiteit is: niemand heeft dat verzoek ooit uit Alberts mond horen rollen. Het is simpelweg een complot, een smerige streek, een vuile toer, een verachtelijke truuk om onze dynastie in diskrediet te brengen, én bovendien het land te ondermijnen. En uit welke hoek kunnen we zulks verwachten? Dat hoeft echt geen nadere omschrijving. We weten allemaal waar de separatisten-annex-confederalisten zich schuilhouden..... Dus, makkers, staakt uw wild geraas, en schaar u eendrachtig achter onze ex-vorst, en zijn zoon (en uiteraard de lieftallige koningin) Zoek niet steeds het slechtste in de mens. Denk positief. Dat helpt het land, én uzelf persoonlijk vooruit. Leve België. Leve de koning.
|
|
|
|
#206 |
|
Parlementslid
|
Ik dacht ook direct aan een complot van de Marsmannetjes. Die smerige groene etterbakjes deinzen werkelijk voor niets terug.
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De politieke invloed die het koningshuis nu heeft (o.a. via de bedeling van adellijke titels) leidt tot gewilde of ongewilde kuiperijen en gatlikkerij. De Croo zou zo graag baron worden .... al die grootkruizen zijn maar blikken rommel ... |
|
|
|
|