![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkiest u het geval van mijn gepensioneerde bovenburen? Of dat van het gros van de al dan niet werkende ouders van mijn leerlingen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
,maar wel tegen de verfransing van de Vlaamse Rand zijn zeker ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dit is zeker niet bevorderlijk voor zijn functioneren als Koninklijk bemiddelaar bij de toekomstige regeringsonderhandelingen. Het vormen van een federale regering zal er zeker niet door geholpen worden en dus zeg ik welgemeend ; Merci Albert,Merci ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb vooral NVA gestemd omwille van hun standpunt ivm criminaliteit en justitie. Wat er met België of Vlaanderen gebeurt, zal me écht worst wezen. Maar blijkbaar is dat standpunt nu nog het enige dat ik gemeen heb met NVA, en dat is té weinig om er nogmaals op te stemmen. Nu BDW openlijk gezegd heeft dat hij in het VP een coalitie wil met CD&V en OVLD, om later in het federale parlement een zelfde coalitie te smeden, hou ik het helemaal voor bekeken: NOOIT zal OVLD mijn stem krijgen, en NVA stemmen houdt nu dus blijkbaar een onrechtstreekse stem voor OVLD in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Europees Commissaris
|
![]() In elk geval gaat OVLD nu voluit voor federalisme en een federale kieskring. Hoe gaat NVA deze tegengestelde standpunten met elkaar verzoenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() In ruil voor een postje verkopen open-vld'ers hun moeder.Het is te zien wie het meeste zal bieden aan stekkerman De Croo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als er niemand bereid is dat voor hen te doen, doen ze het zelf, maar béter ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna alle politieke kopstukken. Die zijn allemaal uit het zelfde hout gesneden. Als die morgen met hun familie schipbreuk lijden, kruipen die eerst op de schouders van hun vader of moeder om zelf boven te blijven, daarna op die van hun echtgenote en als laatste uitweg op die van hun kinderen. Dat zit erin gebakken.
Laatst gewijzigd door Garry : 11 mei 2014 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zouden ze die 'alfa' anders vandaan kunnen halen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 mei 2014 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet toevallig noemen de "Vlamingen" waar jij naar verwijst zich liever Belg.
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dezelfde manier als de PS, die dubbele zoveel stemmen haalde als de VLD, zich met de VLD "verzoend" heeft, zeker?
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zouden peper en zout zijn zonder goeie 'fond', hé? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is begrepen, djimy.
![]()
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat o-vld duidelijk genoeg is geweest : exit confederalisme. Ik denk ook dat cd&v duidelijk geweest is : géén volgende communautaire ronde. Ze hebben het eindelijk gesnapt dat je als partij niet moet meestappen in een logica en in de core business van je belangrijkste electorale tegenstander. Face it : enkel n-va pleit nog voor confederalisme. Ik gebruik het werkwoord pleiten, en niet 'streven naar' omdat er ondertussen al voldoende tekenen zijn dat het na 25 mei voor n-va ook best mogelijk is zonder confederalisme als er maar voldoende economische eigen punten in het volgende regeerakkoord kunnen. (dixit de Leider himself) Weinig zaken zijn zo met absolute zekerheid voorspelbaar dan dat het confederalisme voor minimum 5 jaar terug in de kast zit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |