![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Fouilleren enkel door vrouwen ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar er zitten ook dokters aldaar !! Mocht bij uw dokteres ook dokters zitten , en u bent strontziek , of u hebt net in uw pols of hand gekapt , maakt het voor u uit of het een dokter of dokteres is die u in nood helpt ?? Of er zit dan net geen dokteres ?? Wat dan ?? Fout , u wordt aangenomen of niet !! Of wat indien er nieuwe baas wordt gestemd , en het blijkt een vrouw te zijn ?? Citaat:
Citaat:
Of toen mijn moeder in't ziekenhuis lag , als ze maar geholpen werd !! Toen ik moest bevallen , het was toen een vroedman !! Citaat:
Wat met 2 vrouwen die neuken ?? Wat met een man die een vrouw neukt ?? Anders: Wordt politieker , kom op , en laat u verkiezen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 mei 2014 om 22:48. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 mei 2014 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dergelijke zaken overkomen mooie mannen als mij dikwijls . Het zijn handtastelijkheden onder dwang , simpelweg zware criminaliteit getolereerd door het systeem .
![]() |
![]() |
#204 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Fouillering is geen nood , 2 mannen arresteren een verdachte = geen schuldige , een verdachte . Er is een vermoeden dat hij verboden wapens bij heeft , geen probleem , boei hem vast en laat een vrouwelijke agente komen , en duurt het 3 uur , het duurt 3 uur . Hetzelfde voorbeeld dat je gaf met opa die moet gewassen worden , dit is geen nood , ik laat wel een verpleegster of de buurvrouw komen en duurt het 3 uur , het duurt 3 uur , dit is geen nood .
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() Ik bedenk me net: als u nu volgende keer vraagt of ze elk een kant willen wegen?
Zoals u weet zijn homo's erg jaloers en die zullen dus nooit aanvaarden uw beurs te delen. Als het hetero's zijn hebt u niets te vrezen want dan gebeurt de weging zonder enige lust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is geen misdrijf . Mooie mannen die gefouilleerd worden door mannen stemmen daar niet mee in , ze moeten het ondergaan of je wordt ineengeschopt door 6 agenten . Dit is een misdrijf .
![]() |
![]() |
#207 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Homo's , ze moeten ergens zitten ...
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn gewoon sexgekken en sexverslaafden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je bent me er eentje , steeds afwijken , straks begin je , als je op een overvolle trein toevallig tegen de borsten van een vrouw loopt , is het dan aanranding .
Aanraking van de geslachtsdelen in de medische sector is vrijwillig = geen misdrijf . Aanraking van de geslachtsdelen per ongeluk = geen misdrijf . Aanraking van de geslachtsdelen onder dwang met mogelijk gebruik van geweld = misdrijf . Fouilles zijn echter soms nodig voor de veiligheid , laat iedereen door vrouwen fouilleren , dan is het voor niemand dwang = geen misdrijf .
![]() |
#210 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan is't een heuse vetlap !!!! 2) Die kerel helpt mee aan de geboorte , dit valt niet onder vetlapperij !! 3) Kan jij een thread zonder sexuele inslag openen ?? Citaat:
die kan u mee helpen genezen van uw probleem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet je doen om mooi te zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zou op deze manier 3 uur opgesloten moeten worden , dan zal je wel anders piepen !!!! Of 3 uur opsluiten met z'n verstopte wapens op zak ?? Dat wordt nog een spannende dag !!!! Citaat:
uw opa kan u geen moer schelen , want .... die 3 uur laten wachten is blijkbaar geen probleem voor u !! Wat is respekt ???? Jij begrijpt het niet , of wil het zelfs niet begrijpen !!!! ok , U gaat naar uw buurvrouw , en indien die uw opa niet wil helpen , wat ga jij doen ?? Klacht neerleggen tegen haar ?? Verder iemand zoeken die uw opa wil verzorgen , wat jij zelf aankan ?? Ze gaan u aanpakken , wegens weigeren van hulp aan mensen in nood !!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder lijk je iets met opa's te hebben . Heb je ooit gehoord van vrije wil . Als ik opa niet wil wassen doe ik het niet = vrije wil . Als opa zich niet wil laten wassen door kleinzoon = vrije wil . Iemand in elkaar schoppen omdat hij zich niet wil laten betasten = dictatuur , wat jij wil .
![]() |
![]() |
#215 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft een heel leven gehad om geld te sparen om zich te laten verzorgen door verpleegsters . Heeft hij dat niet gedaan , tant pis , ik ga zijn kalknagels niet afknippen .
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat jij nooit in zo'n situatie terecht komt !!!!
Citaat:
Citaat:
Jij laat die liever 3 uur of langer liggen wachten ?? SM of BDSM ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 mei 2014 om 16:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom kan opa geen 3 uur wachten op een verpleegster waar zit het noodgeval . Opa heeft trouwens 3 uur nodig om een begin van erectie te krijgen tot de verpleegster komt .
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Respekt ken jij blijkbaar niet !!
Wacht maar tot gij ooit 80 jaar wordt , en niets meer kan !!
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn onderwerp gaat er enkel over dat ik niet ongevraagd betast wil worden aan mijn geslachtsorganen . Opa heeft dat ook , hij wordt liever gewassen door een verpleegster dan door de kleinzoon , ik wordt liever gefouilleerd door een vrouw dan door een seksgek . Je afwijkende stellingen bewijzen zelfs mijn grote gelijk , daarom ben ik ook hert creatieve geniale brein van politics .
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geniaal
![]() 1) Afwijkende stellingen ?? Oei , ben ik homo ?? 2) Als jij gearresteerd wordt bv in de USA of Saudi-Arabië , probeer eens te vragen of een vrouw u komt fouilleren ?? 3) Als iemand in coma ligt , een man wil die helpen wassen , wat een vetzak is me dat !!!! 4) Ik heb thuisverpleging , en zoals ik reeds toegaf , verpleegsters , en die zullen mij eens komen betasten ????
![]() |
![]() |