![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mag gerust een beetje meer zijn als je een kind van 16 maand penetreert en doodslaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om hun vriendjes van de PS te steunen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel postjes denken jullie bij elkaar te scheppen in het "liberale" PS-model van Elio Di Rupo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen hij zowel lichamelijk als mentaal helemaal kapot gaan ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wéét gewoon wie dit soort van barbarij gaat goedkeuren... Triest...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee eens.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is als homofiel geen goed idee om het op te nemen voor pedofielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kun je dat maar beter niet doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel... Waar zie jij het hier iemand opnemen voor pedofielen?
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien je dit soort praktijken goedkeurt, ga ik ervan uit dat je sinds kort een bocht hebt gemaakt en een lans breekt voor homofilie. Het waren immers geen vrouwen die hem hebben aangepakt...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle pedofielen op de brandstapel willen gooien is hier hetzelfde als het voor ze opnemen....
Tja, op die manier is een fatsoenlijke discussie natuurlijk onmogelijk. Wel een mooi topic om te trollen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Burger
|
![]() Dit is een drama voor de maatschappij.
Als iemand al niet meer veilig is tijdens zijn bewaking. Er is absoluut geen voordeel om een misdaad te bestraffen met meer verkrachting. Ik ben grote voorstander voor castraties. Ik ben ook voorstander van efficiënte celstraffen. Een gevangenis heeft niet de bedoeling mensen als beesten te laten leven. Ik praat niet deze man zijn misdaad niet goed. Maar als maatschappij moeten we degelijke oplossingen vinden om dit aan te pakken. |
![]() |
![]() |