Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2004, 17:53   #201
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Reeds een enorm verschil tussen "buitengooien" en "een pak slaag geven" !!!
En m'n vrouw maakt nooit couscous daar ze het zelf niet lust, dus van werkelijk buitengooien was er nooit sprake geweest.
Zo ziet men maar hoe gemakkelijk Links woorden tracht te verdraaien en uit hun context tracht te rukken !
En deze schreinende waarheid gebeurt helaas ook op politiek vlak vanwege Links tenkoste van eigen Volk.
Ooh dus u maakte een """" GRAPJE """"... Wel je raadt het nooit. De 'linkie-winkies' ook jongen... zij ook...

ps: Als je niet om kan gaan met excuses zal ik deze in het vervolg niet meer geven. Ik vond toch al niet dat je ze verdiende.

Laatst gewijzigd door Musketo : 1 oktober 2004 om 17:54.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 17:54   #202
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Kan IEMAND deze persoon uitleggen wat K&K eigenlijk IS???

Wederom krijg ik geheel onterecht dergelijk kinderachtig antwoord vanwege een linkie-winkie wanneer ik iets zeg dat hun niet aanstaat, nl. dat ze op hun postings afgaande maar weinig respect voor vrouwelijke wezens vertonen ! Over verdraagzaamheid gesproken !
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 17:56   #203
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Wederom krijg ik geheel onterecht dergelijk kinderachtig antwoord vanwege een linkie-winkie wanneer ik iets zeg dat hun niet aanstaat, nl. dat ze op hun postings afgaande maar weinig respect voor vrouwelijke wezens vertonen ! Over verdraagzaamheid gesproken !
Je hebt gelijk. *hint* gaskamer *hint*
Oud 1 oktober 2004, 17:56   #204
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ooh dus u maakte een """" GRAPJE """"... Wel je raadt het nooit. De 'linkie-winkies' ook jongen... zij ook...

ps: Als je niet om kan gaan met excuses zal ik deze in het vervolg niet meer geven. Ik vond toch al niet dat je ze verdiende.
Er worden wel verdacht veel "grapjes" gemaakt over de vrouw ter bespotting van haar door linkie-winkies, de ene "grapje" na de andere. Op den duur gaat een mens nog afvragen, en terecht ook, of het wel degelijk om "grapjes" gaat, gezien de wel overvloedige aanwezigheid en aanéénschakeling van dergelijke "grapjes" !
Oud 1 oktober 2004, 17:59   #205
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ligt niet in de aard van Rechts om aan intimidatie te doen, daar we openlijk voorstander zijn voor vrije meningsuiting en het doorbreken van taboes.
Citaat:
Hoe ik hierop zou reageren ? Wel, vandaag heeft een gesluierde moslimvrouw die me voorbijwandelde op de trottoir een flinke schouderstoot gekregen in het voorbijpasseren. Vanwege m'n lichaamsbouw heeft ze het niet gewaagd, noch haar vent, hierop te reageren. Dat noem ik : "respect hebben voor z'n meerdere" hehe.
Als iemand me openlijk provoceert, dan krijg je van mij een reactie terug. Een hoofddoek dragen IS gewoon provocerend daar we duidelijk weten wat dit hoofddoek moet vertegenwoordingen binnen de samenleving : haat tegen al wat Westers is.
Citaat:
O ja, nog iets. Daar dit toch een thread is die over hoofddoeken gaat ... eergisteren een moslima met provocerende hoofddoek op haar plaats gezet. Dat komt er van als ze met provocerende haatsymbolen tegen de Westerse maatschappij rondlopen terwijl ze wel profiteren van een Westerse recht zoals leefloon en kindergeld.
Blijkbaar voelen moslims dan toch paniek en angstzweet wanneer ze niet rondlopen met een bom rond hun lijf.
En denk je dat een blanke burger op straat ook maar oog had voor die moslima toen ik haar niet bepaald zachthandig op haar plaats zette ? Nep, het kon hun geen barst schelen, een moslima behoort immers niet in deze maatschappij thuis.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=19735
U zegt?

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 18:13   #206
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's een """" grapje """""
Oud 1 oktober 2004, 18:30   #207
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Aaaaaaaanyway, heb wat research gedaan naar de eventualiteit dat vrouwen het voor het zeggen hebben, maar ik moet zeggen dat de uitkomst me een beetje zorgen baart. In de archieven van professor dr. P.Eace, expert in hersenonderzoek bij andersseksuelen en vrouwen (en gaarne de 2 met elkaar in verband brengen al moet hij het zelf creeren) vond ik namelijk deze doorsnede:

Ingenious gaf net al een lichtend voorbeeld dat deze theorieen onderschrijft

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 1 oktober 2004, 18:58   #208
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat neemt gij op voor een vrouw? FC de kampioenen?
Het ontbreekt Links blijkbaar niet aan fantasie om kinderachtige dwaasheid te blijven rondspuien !
Oud 1 oktober 2004, 19:00   #209
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ontbreekt Links blijkbaar niet aan fantasie om kinderachtige dwaasheid te blijven rondspuien !
Ge snapt de bedoeling van K&K duidelijk niet eh

Misschien blijft ge hier dan beter weg?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 19:04   #210
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Aaaaaaaanyway, heb wat research gedaan naar de eventualiteit dat vrouwen het voor het zeggen hebben, maar ik moet zeggen dat de uitkomst me een beetje zorgen baart. In de archieven van professor dr. P.Eace, expert in hersenonderzoek bij andersseksuelen en vrouwen (en gaarne de 2 met elkaar in verband brengen al moet hij het zelf creeren) vond ik namelijk deze doorsnede:

Ingenious gaf net al een lichtend voorbeeld dat deze theorieen onderschrijft
En maar verder blijven bespotten achter de rug van de vrouw ! Ongelofelijk gewoon, geen greintje respect tot op heden te bespeuren bij een linkie-winkie omtrent de vrouw ! En toch durven beweren dat het "slechts" om een "grapje" gaat, hetgeen wel verdacht lang duurt blijkbaar.
Oud 1 oktober 2004, 19:04   #211
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Oud 1 oktober 2004, 19:05   #212
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En maar verder blijven bespotten achter de rug van de vrouw ! Ongelofelijk gewoon, geen greintje respect tot op heden te bespeuren bij een linkie-winkie omtrent de vrouw ! En toch durven beweren dat het "slechts" om een "grapje" gaat, hetgeen wel verdacht lang duurt blijkbaar.

Oud 1 oktober 2004, 19:07   #213
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Ge snapt de bedoeling van K&K duidelijk niet eh

Misschien blijft ge hier dan beter weg?
Omdat deze thread over de vrouw zich toevallig bevindt in K&K wordt volgens Links gerechtvaardigd dat men eindeloos op de vrouw kan zitten kakken. Een beetje meer respect voor de vrouw is toch niet zo moeilijk voor een linkie-winkie of zijn jullie daar werkelijk niet toe in staat ????
Oud 1 oktober 2004, 19:09   #214
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Omdat deze thread over de vrouw zich toevallig bevindt in K&K wordt volgens Links gerechtvaardigd dat men eindeloos op de vrouw kan zitten kakken. Een beetje meer respect voor de vrouw is toch niet zo moeilijk voor een linkie-winkie of zijn jullie daar werkelijk niet toe in staat ????
Citaat:
Hoe ik hierop zou reageren ? Wel, vandaag heeft een gesluierde moslimvrouw die me voorbijwandelde op de trottoir een flinke schouderstoot gekregen in het voorbijpasseren. Vanwege m'n lichaamsbouw heeft ze het niet gewaagd, noch haar vent, hierop te reageren. Dat noem ik : "respect hebben voor z'n meerdere" hehe.
Als iemand me openlijk provoceert, dan krijg je van mij een reactie terug. Een hoofddoek dragen IS gewoon provocerend daar we duidelijk weten wat dit hoofddoek moet vertegenwoordingen binnen de samenleving : haat tegen al wat Westers is.
Citaat:
O ja, nog iets. Daar dit toch een thread is die over hoofddoeken gaat ... eergisteren een moslima met provocerende hoofddoek op haar plaats gezet. Dat komt er van als ze met provocerende haatsymbolen tegen de Westerse maatschappij rondlopen terwijl ze wel profiteren van een Westerse recht zoals leefloon en kindergeld.
Blijkbaar voelen moslims dan toch paniek en angstzweet wanneer ze niet rondlopen met een bom rond hun lijf.
En denk je dat een blanke burger op straat ook maar oog had voor die moslima toen ik haar niet bepaald zachthandig op haar plaats zette ? Nep, het kon hun geen barst schelen, een moslima behoort immers niet in deze maatschappij thuis.
U zegt?

Oud 1 oktober 2004, 19:12   #215
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:

Bij nu kan men inmiddels wel aannemen dat je van Links geen discussie moet terugverwachten, enkel onnozele off-topic prentjes vanwege een gebrek aan argumentatie vanwege Linkse fascisten.
Opgemerkt kan ook worden dat Links hier overduidelijk niet tracht te weerleggen dat ze vrouwonvriendelijk zijn en een minachtige houding aannemen tegenover het vrouwelijk geslacht ! Tot op heden kan een ieder geen weerlegging in hun postings bemerken, laat staan een poging tot.
Het enige dat je terug mag verwachten is fascistisch gescheld en domme plaatjes.
Tja, we mogen aannemen dat de waarheid hun blijkbaar kwetst !!!
Oud 1 oktober 2004, 19:14   #216
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bij nu kan men inmiddels wel aannemen dat je van Links geen discussie moet terugverwachten, enkel onnozele off-topic prentjes vanwege een gebrek aan argumentatie vanwege Linkse fascisten.
Opgemerkt kan ook worden dat Links hier overduidelijk niet tracht te weerleggen dat ze vrouwonvriendelijk zijn en een minachtige houding aannemen tegenover het vrouwelijk geslacht ! Tot op heden kan een ieder geen weerlegging in hun postings bemerken, laat staan een poging tot.
Het enige dat je terug mag verwachten is fascistisch gescheld en domme plaatjes.
Tja, we mogen aannemen dat de waarheid hun blijkbaar kwetst !!!

Oud 1 oktober 2004, 19:15   #217
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Je rukt hier overduidelijk woorden uit z'n context om jezelf trachten goed te praten. Hier was sprake van provocatie vanwege moslima's.
Oud 1 oktober 2004, 19:16   #218
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Opgemerkt kan ook worden dat Links hier overduidelijk niet tracht te weerleggen dat ze vrouwonvriendelijk zijn en een minachtige houding aannemen tegenover het vrouwelijk geslacht !
Citaat:
Citaat:

U zegt?

Oud 1 oktober 2004, 19:19   #219
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Is sunshine eigenlijk van het vrouwelijke type? 't Lijkt alleszins alsof hij/zij hier de baas wil spelen
In dit voorbeeld is deze linkie-winkie in z'n vooroordelen ervan overtuigd dat iedere vrouw de baas tracht te spelen, hetgeen hem blijkbaar niet zint. Waarschijnlijk doet een bazige vrouw z'n mannelijke eer aantasten, hetgeen deze macho zo belangrijk vindt. Over ongeëmancipeerd gedrag gesproken ...
Oud 1 oktober 2004, 19:21   #220
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
In dit voorbeeld is deze linkie-winkie in z'n vooroordelen ervan overtuigd dat iedere vrouw de baas tracht te spelen, hetgeen hem blijkbaar niet zint. Waarschijnlijk doet een bazige vrouw z'n mannelijke eer aantasten, hetgeen deze macho zo belangrijk vindt. Over ongeëmancipeerd gedrag gesproken ...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be