![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
|
Citaat:
Hoeveel ambtenaren waren ook weer als 'ongeschikt' geklasseerd? Een paar op honderdduizenden? Niet onnozel doen hé... |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 september 2014 om 21:52. |
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
tv,zonder badkamer,zonder auto,wij zorgden voor een huisje voor ons en onze kinderen,wij hebben geen schuld man,net zoals andere generaties waren er goede en slechte tijden,en rijke en arme mensen,ik mis respect van uw generatie,voor hun ouders en hun mogelijkheden!
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
|
Citaat:
Eentje zoals de politie vandaag heeft georganiseerd... of een tijdje geleden de EU ambtenaren omdat hun opslag werd uitgesteld.... of..... ik denk dat het duidelijk is nietwaar? |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#211 |
|
Banneling
|
Staken is een basisrecht dat we niet uit handen mogen geven. Ok mensen zijn pissed omdat ze niet geraken waar ze willen, maar het alternatief is erger: we ontwapenen ons tov de politiek en het patronaat.
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik reageerde op de volgens mij veel te absolute stelling dat mensen die kiezen in functie van werkzekerheid binnen de kortste keren ballast zijn voor een bedrijf. Werkzekerheid als waarde hoog of laag inschatten heeft niets te zien met de manier waarop iemand functioneert in een bedrijf. |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De staatsschuld en het pensioen probleem is de verantwoordelijkheid van uw generatie en jullie wentelen de kosten ervan volledig af op de generaties na u, ondertussen genietend van een brugpenioen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 september 2014 om 06:46. |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat en de afschaffing van de perequatie, en je maakt volgens mij al besparingen om U tegen te zeggen.
|
|
|
#216 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vandaag is die bijna 41 miljard Euro en dat loopt al op tot 53 miljard Euro als de legislatuur vd nieuwe regering eindigt. Om dit te betalen moet de regering elke werkdag opnieuw een nieuwe belasting heffen van 15 miljoen Euro!! en dit gedurende meerdere decennia. Dit is onmogelijk op te brengen!! Op een dag in de zeer nabije toekomst zullen de politici moeten toegeven dat ze niet meer in staat zijn om nog fatsoenlijke pensioenen te betalen en gaan wij naar een basispensioen van max 1.000 Euro per maand. Laatst gewijzigd door demonen : 19 september 2014 om 08:15. |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hecht aan jouw doemdenken niet veel belang. Het zal ruimschoots volstaan om de gemiddelde reële pensioenleeftijd te doen opschuiven naar bijna 65, om de pensioenen betaalbaar te houden. Wel onder de voorwaarde dat daar niet teveel meer mee getalmd wordt. Want zelfs nu zal het al pijnlijk voelbaar zijn. En er zal flinke overschot zijn, zodra Wallonië "uitgenodigd" wordt uit de hangmat te komen. Ook hier zal niet te lang meer getalmd mogen worden. De huidige verliezen, die in de bodemloze put gegooid worden, zijn ondraaglijk zwaar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#219 | |
|
|
Citaat:
En daarbovenop blijf ik er bij dat beloftes moeten gehonoreerd worden.....of dat er anders door iedereen, dus ook door de privé, in overeenkomstige mate moet worden ingeleverd (en dat er nu weer niet wordt af gekomen met ' jamaar, aan de staat kan je niet buiten vliegen' of 'de staat gaat niet faillilet', en dergelijke....'t gaat hier enkel over 't pensioen
|
|
|
|
#220 | |
|
|
Citaat:
En een klein kind weet dat al veel langer, namelijk vanaf de jaren dat de geboortecijfers pieken bereikten. Politici echter, vakbonden echter,.... Ik vermoed dat je echter bedoelt dat het nooit te laat is om de statuten te veranderen ? Het is inderdaad te laat, maar da's geen reden om het niet te doen natuurlijk, maar dan wel met respect voor de vroeger aangegane én uitgevoerde 'beloften'.
|
|