![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, beginnen over uw " bevallige Concolese" is seksistisch gelul, die mevrouw komt kuisen, of ze al dan niet bevallig is doet niet ter zake. Wanneer u geen moslims in huis wilt, discrimineert u,je mag mensen minstens de kans geven. Wanneer u er een slechte ervaring mee oploopt, dan kan ik begrijpen dat u liever iemand anders heeft.Maar ook met Belgen en Polen kunt u negatieve ervaringen hebben hoor. Inderdaad, er zijn moslima's die problemen krijgen met hun vent omdat ze werken bij een man die alleen is, ofhomo is, of Jood, maar het is aan het bedrijf goed te selecteren, wanneer bij sollicitatie die mevrouw aangeeft dat dit een probleem is, neem ze dan niet aan. Ook zij mag niet discrimineren, doet ze dit wel nadat ze werd aangenomen, ontslag om dringende reden is dan perfect mogelijk hoor. Dan krijgt ze ook geen uitkering, benieuwd of man nog moeilijk doet wanneer hij dit inziet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
anders stinkt het potje , en wordt er lekker zwaar tonggeknuffeld !! Zulke knuffels zouden dan letterlijk wetsovertreding op discriminatie zijn !! In dat geval moet men dit evenzeer aanpakken !!!! Ben ook benieuwd hierover !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon een Vlaamse werkkracht kiezen volstaat. Die hebben er geen probleem mee dat de werkgever in zijn eigen huis vertoeft terwijl zij de boel schoonmaakt.
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wederkerigheid kan een goed uitgangspunt zijn, wanneer een bedrijf enkel allochtonen aanneemt schreeuwt u ( terecht) moord en brand maar ondertussen houdt u wel een pleidooi voor het omgekeerde. Ik vind wel dat een klant, eenmaal er negatieve ervaring is, het recht heeft om te zeggen" geen tweede keer" en dan iemand krijgt waarmee die problemen er zeker niet zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent weer aan het fantaseren. Het is niet zij die die vraag stellen (of dat zou toch niet mogen), maar het zijn de klanten. Of waarom dacht je anders dat in die reportage de dame van het dienstencheque bedrijf zei: "die vraag krijgen we wel vaker"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb je trouwens geen idee van de TONNEN zwerfvuil die men HIER jaarlijks langs de wegen moet opruimen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dienstencheque-bedrijven hebben al een oplossing gevonden.
Als iemand belt voor een poetsvrouw, dan bieden ze aan om foto en bepaalde gegevens van recruteringsbelang (vb. afstand woon- werkplaats ...) van alle beschikbare poetsers en poetsters te mailen, of te komen bekijken "op den bureau". Pech natuurlijk voor die Vlaamse mannen, wiens vrouwen niet zo gauw een exotische schone zullen uitkiezen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Geen idee waar je het idee trouwens haalt dat dienstencheques er uitsluitend zouden zijn voor allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen jou en mij, is net dat ik elke vorm van discriminatie veroordeel. Of dit nu door autochtonen of door allochtonen gebeurt. Jij bent degene die hier openlijk de discriminatie van allochtone poetsvrouwen zit te verdedigen hé! Ik beoordeel mensen op hun persoon, niet op basis van een groep waartoe ze behoren. Misschien moet jij dat ook maar eens proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
En de reden voor die vraag van de klanten is niet relevant. Discriminatie kan immers idd niet. Blij dat je het daarmee eens bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men vroeg AAN MIJ of ik een probleem had met allochtone poetsvrouwen. Ik STEL daarom dat "het is niet goed dat de bedrijven zelf de vraag stellen of men nu allo dan wel autochtone mensen wil. Als men die vraag niet stelt, zullen er weinigen expliciet vragen naar een blonde blauwogige vlaamse madam." Als men de vraag stelt als in "u heeft de keuze", zullen mensen sneller hun eigen voorkeur uiten dan indien men die vraag niet stelt. en hou in het vervolg uw fantasie voor uzelf.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 maart 2015 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel ik als mijn moeder hebben beiden op de vraag (wil je auto of allochtoon) die gesteld werd door TWEE verschillende bedrijven, positief geantwoord dat het niets uitmaakte. Resultaat: geen van ons beiden hebben al ooit één vlaamse poetsvrouw gezien. Nog iets uit je fantasie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 maart 2015 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: als jij een bedrijf kent dat in mijn plaats betaalt, dan had ik dat graag geweten. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 maart 2015 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe jij te werk gaat is uw zaak. Waarom meen jij het recht te hebben om mijn selectiecriteria te mogen kennen én bekritiseren? Waarom mag jij baas in eigen huis zijn, en ik niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwege de overheid: akkoord.
Vanwege een privee-persoon: bullshit. Noch jij noch een overheid zou het recht mogen hebben om in mijn plaats mijn aanwervingscriteria te bepalen (ik bet�*�*l, snap je)
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 maart 2015 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |