Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2015, 11:33   #201
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zijn mening over moslims is nochtans zonneklaar en gebaseerd op feiten die wereldwijd massaal plaatsvinden. Superstaaf verwoordt zijn mening gewoon op zijn eigen, ludieke manier.
Dat moslimvrouwen niet in het gezelschap van een vreemde man mogen vertoeven is trouwens een feit.
Van seksisme kan je dus beter moslimmannen beschuldigen. Hun vrouwelijke eigendommen mogen niet eens alleen naar een dokter gaan.

Van seksistisch gelul is geen sprake vermits Superstaaf niets heeft tegen vrouwen in het algemeen, noch tegen Congolese vrouwen in het bijzonder. Dat zijn dan ook in de regel geen moslims.
Hij heeft wél duidelijk iets tegen moslims in het algemeen. Mannen én vrouwen. En d�*�*r zijn ze zélf verantwoordelijk voor.

Ik wil ook geen moslims in huis hebben. Geef mij maar een Poolse thuishulp als ik niet voor een Vlaamse schoonmaakster mag kiezen.
Of volstaat dat ook al om van racisme en discriminatie beschuldigd te worden?
Je mag best een mening over moslims hebben, maar feiten die door IS worden gepleegd aanhalen om iemand niet te laten kuisen, zeg eens, moet ik je echt uitleggen dat dit gebazel is van domoren?
En ja, beginnen over uw " bevallige Concolese" is seksistisch gelul, die mevrouw komt kuisen, of ze al dan niet bevallig is doet niet ter zake.
Wanneer u geen moslims in huis wilt, discrimineert u,je mag mensen minstens de kans geven.
Wanneer u er een slechte ervaring mee oploopt, dan kan ik begrijpen dat u liever iemand anders heeft.Maar ook met Belgen en Polen kunt u negatieve ervaringen hebben hoor.

Inderdaad, er zijn moslima's die problemen krijgen met hun vent omdat ze werken bij een man die alleen is, ofhomo is, of Jood, maar het is aan het bedrijf goed te selecteren, wanneer bij sollicitatie die mevrouw aangeeft dat dit een probleem is, neem ze dan niet aan. Ook zij mag niet discrimineren, doet ze dit wel nadat ze werd aangenomen, ontslag om dringende reden is dan perfect mogelijk hoor.
Dan krijgt ze ook geen uitkering, benieuwd of man nog moeilijk doet wanneer hij dit inziet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 01:17   #202
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Inderdaad, ik vraag me af hoe ze dat gaan behandelen op het CGKR.
Ben ik ook benieuwd naar !!

Citaat:
En hoe gaan ze reageren als Marokkaanse mensen liever een Marokkaanse poetsvrouw hebben? Dat mag volgens mij ook niet.
Het zou inderdaad , iedereen gelijk voor de wet , moeten zijn ,
anders stinkt het potje , en wordt er lekker zwaar tonggeknuffeld !!
Zulke knuffels zouden dan letterlijk wetsovertreding op discriminatie zijn !!
In dat geval moet men dit evenzeer aanpakken !!!! Ben ook benieuwd hierover !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 02:33   #203
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, er zijn moslima's die problemen krijgen met hun vent omdat ze werken bij een man die alleen is, ofhomo is, of Jood, maar het is aan het bedrijf goed te selecteren, wanneer bij sollicitatie die mevrouw aangeeft dat dit een probleem is, neem ze dan niet aan.
Wat een omweg terwijl het zo eenvoudig is om dat soort islamitische lulkoek te voorkomen.
Gewoon een Vlaamse werkkracht kiezen volstaat. Die hebben er geen probleem mee dat de werkgever in zijn eigen huis vertoeft terwijl zij de boel schoonmaakt.
Oud 6 maart 2015, 09:31   #204
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een omweg terwijl het zo eenvoudig is om dat soort islamitische lulkoek te voorkomen.
Gewoon een Vlaamse werkkracht kiezen volstaat. Die hebben er geen probleem mee dat de werkgever in zijn eigen huis vertoeft terwijl zij de boel schoonmaakt.
Waarmee uit gaat van de veronderstelling, dat geen enkele moslim(a) gewoon haar werk wil doen, zonder te discrimineren. Toch zijn die er evengoed als werknemers die hun geloof boven algemene regels zetten, kaf van koren scheiden is dus het meest rechtvaardig.

Wederkerigheid kan een goed uitgangspunt zijn, wanneer een bedrijf enkel allochtonen aanneemt schreeuwt u ( terecht) moord en brand maar ondertussen houdt u wel een pleidooi voor het omgekeerde.

Ik vind wel dat een klant, eenmaal er negatieve ervaring is, het recht heeft om te zeggen" geen tweede keer" en dan iemand krijgt waarmee die problemen er zeker niet zullen zijn.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 11:29   #205
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik blijf erbij: het is niet goed dat de bedrijven zelf de vraag stellen of men nu allo dan wel autochtone mensen wil. Als men die vraag niet stelt, zullen er weinigen expliciet vragen naar een blonde blauwogige vlaamse madam.
Je bent weer aan het fantaseren. Het is niet zij die die vraag stellen (of dat zou toch niet mogen), maar het zijn de klanten. Of waarom dacht je anders dat in die reportage de dame van het dienstencheque bedrijf zei: "die vraag krijgen we wel vaker"?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 11:34   #206
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Afkomst is wel degelijk een irrelevant criterium als het om cultuur gaat, en daar hoort ook schoonmaken bij.
In Istanbul kieperden de mensen hun afval nog open en bloot op straat toen ik er een kijkje ging nemen.
Vlamingen staan er niet alleen om bekend dat ze harde werkers zijn, maar ook dat het mensen zijn die (in de regel) op orde en netheid gesteld zijn.
Er van op voorhand van uitgaan dat allochtonen competenter zijn dan autochtonen, d�*t is pas racisme. Racisme waar de OCMW's blijkbaar kampioen in zijn. Klaag d�*t aan ipv de mensen die zich ervan verzekeren dat ze iemand betalen die beantwoordt aan de Vlaamse manier van werken.
Nog eentje die aan het fantaseren is. Niemand gaat ervan uit dat allochtonen competenter zijn dan autochtonen. Jij daarentegen gaat er wel van uit dat allochtonen niet zouden gesteld zijn op orde en netheid. Dat kan alleen maar uit de mond komen van iemand die zelden of nooit in contact komt met allochtonen. Of met autochtonen die het ook niet zou nauw nemen met die orde en netheid.

Blijkbaar heb je trouwens geen idee van de TONNEN zwerfvuil die men HIER jaarlijks langs de wegen moet opruimen.
Oud 6 maart 2015, 11:39   #207
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

De dienstencheque-bedrijven hebben al een oplossing gevonden.

Als iemand belt voor een poetsvrouw, dan bieden ze aan om foto en bepaalde gegevens van recruteringsbelang (vb. afstand woon- werkplaats ...) van alle beschikbare poetsers en poetsters te mailen, of te komen bekijken "op den bureau".

Pech natuurlijk voor die Vlaamse mannen, wiens vrouwen niet zo gauw een exotische schone zullen uitkiezen ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 11:41   #208
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is ver gekomen dat men het werkvolk dat men zélf betaalt, al is het maar gedeeltelijk, niet eens meer mag uitkiezen.
Of zijn de dienstenchecks bedoeld voor uitsluitend allochtonen?
Jij mag gerust je eigen werkvolk uitkiezen, maar dan moet je dat ook zelf doen. Wanneer je een bedrijf inschakelt om voor jou werkvolk te zoeken, dan kan je niet kiezen. En zeker niet wanneer het grootste deel van die arbeid dan nog eens betaald wordt door anderen.

Geen idee waar je het idee trouwens haalt dat dienstencheques er uitsluitend zouden zijn voor allochtonen.
Oud 6 maart 2015, 11:49   #209
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Mijn kuisvrouw is van Poolse origine. Tot daar uw hypothese.
Welke hypothese? Dat je discrimineert als je zegt dat moslims er bij jou niet in komen. Omdat ze zogezegd op basis van hun moslim zijn niet de competenties hebben als thuishelper? Meen je dat nu serieus? Wat heeft die Poolse poetsvrouw in hemelsnaam te maken met je discriminatie van moslims?

Citaat:
Het is vrij duidelijk waarom Moslims hun werk niet naar behoren kunnen uitoefenen. Ten eerste ben ik in hun ogen een minderwaardig wezen, ten tweede is varkensvlees voor hen onrein en is er dus wel degelijk een probleem bij het opruimen van frigo en diepvries. Ten derde, tijdens de ramadam kunnen die mensen onmogelijk aan 100% werden. Het eerste is natuurlijk wel de belangrijkste reden, dat is duidelijk.^
Ik hoop dat je zelf wel beseft dat je uit je nek aan het lullen bent. Ofwel ben je wereldvreemd, dat kan natuurlijk ook. Blijkbaar is het je ontgaan dat er massa's moslims gewoon werken. Ook tijdens de ramadaN en ook bijvoorbeeld als cassière in een supermarkt waar ook varkensvlees en dergelijke wordt verkocht. Je haat tov van moslims druipt ervan af. Het is duidelijk dat jij hen als minderwaardig beschouwt. Gelieve dat gevoel niet op hen te projecteren.
Oud 6 maart 2015, 12:07   #210
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik ken de precieze redenen van Fox niet, maar ik je wel mijn persoonlijke redenen geven waarom ik liever geen moslims als kuispersoneel (m/v) in dienst neem:
-De islamitische man van mijn vorige kuisvrouw eiste dat ik het huis uit ging als ze kwam werken, en dat gaf problemen als ik werk moest afkrijgen.
Ik heb de onzin uit je post geknipt. Blijft over één zielig non-argumentje op basis van een al dan niet gefantaseerde ervaring met 1 moslima. Dat er ondertussen vele moslima's aan het werk zijn als poetsvrouw zonder enige problemen, negeer je dan maar even. Het is nochtans heel simpel: als je poetsvrouw zoiets eist, dan heb je meteen ook een terechte reden om die vrouw te weigeren en zij zal dan ook vrij snel aan de deur staan bij het bedrijf in kwestie.

Citaat:
Je verwart discriminatie met een gezond principe: baas in eigen huis.
Als jij religieuze kwieten in huis wil halen, dan verbiedt niemand jou dat.
De keerzijde is dat niemand zich zou moeten bemoeien met het personeel dat ik binnen laat.
Ik snap trouwens niet waarom iemand me dat recht zou ontzeggen als ik dat van anderen respecteer.
Neem jij dus gerust een islamitische staatsman als poetshulp, ik hou het bij een fraaie Kongolese.
Zo heeft iedereen werk.
Leuk toch, niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Jij mag gerust je eigen werkvolk uitkiezen, maar dan moet je dat ook zelf doen. Wanneer je een bedrijf inschakelt om voor jou werkvolk te zoeken, dan kan je niet kiezen. En zeker niet wanneer het grootste deel van die arbeid dan nog eens betaald wordt door anderen.
Maw als ik naar een dienstenchequebedrijf stap voor een thuishelper, dan evalueer ik de persoon die dit bedrijf inzet bij mij. En pas als blijkt dat hij/zij het werk niet naar behoren uitvoeren, zal ik laten weten aan het bedrijf dat ik iemand anders wens. Of het werk naar behoren wordt uitgevoerd is immers het enige dat relevant is in deze, voor de rest maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, een twintiger of een vijftiger, een blanke of een zwarte, een gelovige of een niet gelovige. Simpel toch, niet?
Oud 6 maart 2015, 12:18   #211
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd toch dat je Edina en haar politiek correcte geloofsgenoten over DIE discriminatie NOOIT moord en brand zult horen schreeuwen.
Ze zwijgen trouwens ook als vermoord als de groepsverkrachtingen van meisjes en kinderen ter sprake komen. Toch als het overgrote percentage van dat soort misdrijven door moslims gepleegd worden.
Waar haal je het vandaan dat ik discriminatie door allochtonen zou goedkeuren? Laats staan verkrachtingen? Dat je met dergelijke vuile insinuaties discriminatie meent te moeten goedpraten, zegt veel over jou.

Het verschil tussen jou en mij, is net dat ik elke vorm van discriminatie veroordeel. Of dit nu door autochtonen of door allochtonen gebeurt. Jij bent degene die hier openlijk de discriminatie van allochtone poetsvrouwen zit te verdedigen hé!

Ik beoordeel mensen op hun persoon, niet op basis van een groep waartoe ze behoren. Misschien moet jij dat ook maar eens proberen.
Oud 6 maart 2015, 12:30   #212
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nuance, dat bleken vooral overheidsdiensten te zijn, en waarom wordt nooit eens nagegaan waarom klanten die vraag stellen? Dat zou wel eens verassend kunnen zijn, of dacht je van niet?
Nu, in vind dat ieder bedrijf duidelijk moet zijn, noch klanten noch werknemers mogen discrimineren, punt uit en die regel hanteren de meeste van die bedrijven.
Klopt dus niet, de overheidsdiensten deden het idd het slechtste: daar ging 3 op de 4 bedrijven in op de vraag tot discriminatie. Maar in de private sector was dat nog steeds 2 op de 3 hoor... En de social profit kwam er "het beste" uit met 1 op 2. De meeste bedrijven doen het dus wel!

En de reden voor die vraag van de klanten is niet relevant. Discriminatie kan immers idd niet. Blij dat je het daarmee eens bent.
Oud 6 maart 2015, 12:33   #213
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent weer aan het fantaseren. Het is niet zij die die vraag stellen (of dat zou toch niet mogen), maar het zijn de klanten. Of waarom dacht je anders dat in die reportage de dame van het dienstencheque bedrijf zei: "die vraag krijgen we wel vaker"?
Ik HEB een poetsvrouw.
Men vroeg AAN MIJ of ik een probleem had met allochtone poetsvrouwen.

Ik STEL daarom dat "het is niet goed dat de bedrijven zelf de vraag stellen of men nu allo dan wel autochtone mensen wil. Als men die vraag niet stelt, zullen er weinigen expliciet vragen naar een blonde blauwogige vlaamse madam."
Als men de vraag stelt als in "u heeft de keuze", zullen mensen sneller hun eigen voorkeur uiten dan indien men die vraag niet stelt.

en hou in het vervolg uw fantasie voor uzelf.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 maart 2015 om 12:34.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 12:36   #214
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen idee waar je het idee trouwens haalt dat dienstencheques er uitsluitend zouden zijn voor allochtonen.
Vermits men niet mag vragen naar autochtonen krijgt men wel die indruk.

Zowel ik als mijn moeder hebben beiden op de vraag (wil je auto of allochtoon) die gesteld werd door TWEE verschillende bedrijven, positief geantwoord dat het niets uitmaakte.
Resultaat: geen van ons beiden hebben al ooit één vlaamse poetsvrouw gezien.

Nog iets uit je fantasie?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 maart 2015 om 12:39.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 13:44   #215
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Bij wie is uw poetsvrouw in dienst? Juist ja, bij een bedrijf, zij betalen haar op basis van bij u geleverde prestaties, waarvoor u cheques meegeeft.
De poetsvrouw is in mijn dienst, want ik betaal uiteindelijk.
Nogmaals: als jij een bedrijf kent dat in mijn plaats betaalt, dan had ik dat graag geweten.
Citaat:
Wat denkt je, mee nu? Goed zo
Ik denkt dat ik het nog niet snapt.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 maart 2015 om 13:44.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 13:46   #216
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb de onzin uit je post geknipt. Blijft over één zielig non-argumentje op basis van een al dan niet gefantaseerde ervaring met 1 moslima. Dat er ondertussen vele moslima's aan het werk zijn als poetsvrouw zonder enige problemen, negeer je dan maar even. Het is nochtans heel simpel: als je poetsvrouw zoiets eist, dan heb je meteen ook een terechte reden om die vrouw te weigeren en zij zal dan ook vrij snel aan de deur staan bij het bedrijf in kwestie.

Maw als ik naar een dienstenchequebedrijf stap voor een thuishelper, dan evalueer ik de persoon die dit bedrijf inzet bij mij. En pas als blijkt dat hij/zij het werk niet naar behoren uitvoeren, zal ik laten weten aan het bedrijf dat ik iemand anders wens. Of het werk naar behoren wordt uitgevoerd is immers het enige dat relevant is in deze, voor de rest maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, een twintiger of een vijftiger, een blanke of een zwarte, een gelovige of een niet gelovige. Simpel toch, niet?
Allemaal best mogelijk.
Hoe jij te werk gaat is uw zaak.
Waarom meen jij het recht te hebben om mijn selectiecriteria te mogen kennen én bekritiseren?
Waarom mag jij baas in eigen huis zijn, en ik niet?
Oud 6 maart 2015, 13:47   #217
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Discriminatie kan immers idd niet.
Vanwege de overheid: akkoord.
Vanwege een privee-persoon: bullshit.
Noch jij noch een overheid zou het recht mogen hebben om in mijn plaats mijn aanwervingscriteria te bepalen (ik bet�*�*l, snap je)

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 maart 2015 om 13:48.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 13:52   #218
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke hypothese? Dat je discrimineert als je zegt dat moslims er bij jou niet in komen. Omdat ze zogezegd op basis van hun moslim zijn niet de competenties hebben als thuishelper? Meen je dat nu serieus? Wat heeft die Poolse poetsvrouw in hemelsnaam te maken met je discriminatie van moslims?

Ik hoop dat je zelf wel beseft dat je uit je nek aan het lullen bent. Ofwel ben je wereldvreemd, dat kan natuurlijk ook. Blijkbaar is het je ontgaan dat er massa's moslims gewoon werken. Ook tijdens de ramadaN en ook bijvoorbeeld als cassière in een supermarkt waar ook varkensvlees en dergelijke wordt verkocht. Je haat tov van moslims druipt ervan af. Het is duidelijk dat jij hen als minderwaardig beschouwt. Gelieve dat gevoel niet op hen te projecteren.
U mag zoveel roepen als u wil hoor. Moslims mogen van mij staan en gaan waar ze willen. Maar ze hebben omwille van hun geloof niet de skills en mogelijkheden die een niet moslim wel heeft. U noemt dat discriminatie, ik noem dat selectie op basis van mogelijkheden. Als ik een boekhouder zoek, ga ik ook niemand aanwerven die niet de nodige diplomas kan voorleggen. Moslims mogen bepaalde zaken niet doen vanuit hun geloof, dus ze vallen dan ook af. Dat is niet mijn schuld hé. Van zodra een Moslim zijn geloof afzweert is hij bij mij meer dan welkom. Maar iemand die aanhanger is van een geloof dat mij als minderwaardig wezen beschouwt, een wezen dat desnoods vermoord mag worden, dan houdt het natuurlijk ook op. Ik ben een veel te grote voorstander van rechten voor holebis om toe te laten dat dergelijke adepten met mij geassocieerd worden. Nogmaals, dat is niet mijn fout, maar de fout van de Islam. U mag nu blijven roepen, maar dat verandert helemaal niks aan de feiten en die zijn dat de Islam onverenigbaar is met de normen en waarden van de samenleving waar ik voor sta. Van enige samenwerking met Moslims kan dan ook geen sprake zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 18:11   #219
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
U mag zoveel roepen als u wil hoor. Moslims mogen van mij staan en gaan waar ze willen. Maar ze hebben omwille van hun geloof niet de skills en mogelijkheden die een niet moslim wel heeft. U noemt dat discriminatie, ik noem dat selectie op basis van mogelijkheden. Als ik een boekhouder zoek, ga ik ook niemand aanwerven die niet de nodige diplomas kan voorleggen. Moslims mogen bepaalde zaken niet doen vanuit hun geloof, dus ze vallen dan ook af. Dat is niet mijn schuld hé. Van zodra een Moslim zijn geloof afzweert is hij bij mij meer dan welkom. Maar iemand die aanhanger is van een geloof dat mij als minderwaardig wezen beschouwt, een wezen dat desnoods vermoord mag worden, dan houdt het natuurlijk ook op. Ik ben een veel te grote voorstander van rechten voor holebis om toe te laten dat dergelijke adepten met mij geassocieerd worden. Nogmaals, dat is niet mijn fout, maar de fout van de Islam. U mag nu blijven roepen, maar dat verandert helemaal niks aan de feiten en die zijn dat de Islam onverenigbaar is met de normen en waarden van de samenleving waar ik voor sta. Van enige samenwerking met Moslims kan dan ook geen sprake zijn.
2 .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2015, 18:21   #220
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb de onzin uit je post geknipt
... maar niet weerlegd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be