![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer niet goed.
![]() |
![]() |
#202 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is dus inderdaad zo dat Brussel 100% het Ulster is van Vlaanderen: - Brussel = Ulster - "Brussels Gewest" / "Fédération Wallobrux" = "Noord Ierland" - Vlaanderen = Ierland - Franstaligen = Protestanten (minderheid die meerderheid werd) - Katholieken = Nederlandstaligen (voormalig meerderheid) Maar hier komt het verschil: - Ieren lieten Ulster los en werden onafhankelijk - NVA liet Vlaanderen los en werd de kinderoppas in dienst van papa Belgique . Laatst gewijzigd door Tempest : 7 juni 2015 om 04:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de geringste communautaire heropflakkering zal de N-VA dan in staat zijn om de Vlaamse onafhankelijkheid uit te roepen met een bekwaam kader. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U spreekt erover alsof je een éénpartijstaat beoogt. Genoteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel, Brussel even denken waar lag dat ook alweer.
Ik zal de Google maps moeten raadplegen want ik ben het spoor bijster. Was dat daar niet dat er een ventje op alles plaste, zijn zusje enkele straatjes verderop ook op alles plaste? Gelijk hebben ze, op Brussel moet je plassen wegens 'Ausland' zijnde. ![]() Mijn kort bochtenwerk is weer zalig de dag van vandaag niet ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel was ooit een Nederlandse stad, en tot ergens in de jaren '50 overwegend Vlaams/Nederlandstalig.
Voor mij is dit nog steeds "onze" hoofdstad.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal van de kiezers afhangen ,maar de kans dat de N-VA de absolute meerderheid zal behalen lijkt mij klein : Maar de N-VA zal waarschijnlijk wel de grootste partij blijven en zal dus vele bestuursmandaten moeten invullen in een onafhankelijk Vlaanderen. En zijn die kaders die nu versneld gevormd worden tijdens de huidige communautaire luwte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik denk niet dat het zal gebeuren. Maar stel dat de N-VA 51% haalt, wat is daar dan mis mee? Als de kiezers dat beslissen dmv van verkiezingen. Dat is de democratie, weet je nog en dat heeft niets met een totalitaire staat te maken . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of samen met een andere partij of meerdere andere partijen de absolute meerderheid heeft , kan die de onafhankelijkheid uitroepen en dan is dat volledig democratisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar laat me u helpen: het parlement zou dat desgevallend doen. Al dan niet na een referendum. Aber keine Partei... Laatst gewijzigd door dalibor : 7 juni 2015 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Walen waren slimmer, die zitten knus in Namen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is dat dom? Kunt u dat uitleggen, Dadelidoedoeki? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Henrike is best grappig =)
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men bijvoorbeeld Gent of Antwerpen zou genomen hebben zou dat veel volwassener geweest zijn. Nu was het een pathetische poging om te zeggen dat Brussel nog altijd Vlaams is (wat het overduidelijk niet is). Edit: waarmee ik niet wil zeggen dat Antwerpen geen vuile stinkende stad is die in een verkeersknoop ligt ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 juni 2015 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen Onafhankelijke Republiek. |
|
![]() |
![]() |