![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar wacht je op,schrijf de waarheid..... Of is de kans heel reëel dat de waarheid wat u betreft niet al te véél op de échte waarheid gaat gelijken... Maar daar hebben we knuppel voor,uw biografische corrector om wat u scheef praat recht te zetten.... De pek en de veren komen steeds weer dichterbij,als ik u was,zou ik mij ook zorgen maken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jammer nou. En het is nog lang geen 5 uur in de morgen. ![]()
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Ik werk niet gratis voor mijn detractoren. Ik heb mijn criteria herzien. Leg maar samen voor mijn versie van wat ik zelf beleefd heb. En zie maar dat het genoeg is. Doei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Ik ga gvd zelfs niet meer het verhaaltje vertellen van mijn andere twee nare verhuurders...
Laat de draad maar zinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juni 2015 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klagen en zagen, d�*t is het dada van Eno. Klagen dat de "armpjes" hun eigen waterverbruik moet betalen. Klagen dat ze het einde van de maand niet halen met hun veel te lage uitkering. Klagen omdat hun huisbaas tegen hun proletarische kar rijdt. Klagen en zagen omdat niet zij, maar "de anderen" schuldig zijn aan hun toestand: De verhuurder, de werkgever, het OCMW, de maatschappij. Afgunst en nijd op iedereen die werkt en het daardoor beter heeft dan zij. Wraakzucht voor wat hen, de armpjes, wordt aangedaan door de rijkjes. Maar we dwalen af. Deze draad gaat over nare huurders verhalen. Jammer genoeg durft Eno het nare-huurdersverhaal dat hem een forumban opleverde niet uit de doeken te doen. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 juni 2015 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We vragen wél naar het nare huurdersverhaal dat jou een forumban kostte. Citaat:
Maar deze draad zal pas zinken als de waarheid, die jij op alle mogelijke manieren ontwijkt, boven water is gekomen. ![]()
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij wordt hier door één bepaalde persoon de vlucht vooruit genomen om door middel van een dubbelnick een permanente forumban te krijgen om alzo een smadelijke afgang te vermijden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje zoekwerk doet wonderen. Ik heb voldoende materiaal kunnen opsnorren (thx to Knuppel & Google) en kan dus min of meer reconstrueren hoe jouw banverhaal in dit nare (ver)huurdersdraadje kadert. Maar... het is niet mijn gewoonte om definitieve conclusies te trekken vooraleer ik 'de andere klok' heb gehoord. Daarom ben ik razend benieuwd naar jouw versie. Wil je die niet geven? Prima, daar heb ik alle begrip voor, want fraai is anders, maar dan weet ik toch genoeg. En dan is onderstaand prentje de perfecte illustratie voor dit draadje: ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 juni 2015 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In post 11 besloot Erna dit draadje van bembem een duwtje te geven omdat het niet van de grond geraakte. Het is nu van de grond, maar we zien Eno niet meer. Zou hij nog slapen? Of zou hij de verhalen over zijn eigen nare verhuurders aan het herschrijven zijn?
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees sportief en geef hem ridderlijk kwartier: een goede gewoonte waaraan de Vlamingen in 1302 een einde maakten, toen ze de gevallen ridders niet lieten rechtkomen om ze krijgsgevangen te nemen, maar ze ter plekke doodknuppelden. Een gevallen vijand in leven, kan veel nuttiger of plezanter zijn, dan een snel afgemaakt kadaver. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk Eno, ik blijf netjes on topic in een draad die ik niet zelf heb opgestart. Ik laat ook jouw gescheld en beschuldigingen aan mijn adres langs me heengaan. Ik wéét immers waarom je opeens niet meer zo happig bent om het hele forum deelachtig te maken van één welbepaald nare huurders verhaal. Mij interesseren je nare verhalen niet eens.....op één na. Namelijk het verhaal waarin zowel jijzelf, als een inspecteur van de politie, als jouw allerlaatste huisbaas in België, als Maarten Malaise in betrokken waren. Komaan Eno. Vijf minuten moed volstaan om de reden van je ban op te biechten. Bovendien kan je toelichten hoe je het presteerde om je nare huisbaas ook nog eens 10.000 euro lichter te maken. Je kan hier zelfs een verklaring geven voor het feit dat je na dat geval met je laatste nare huisbaas op het buitenlands landgoed bent gaan wonen van een dame die (volgens je eigen zeggen) voor een groot deel bijdraagt aan jouw geluk. Als de waarheid niet kwetst zie ik geen reden waarom jij dat verhaal opeens alleen via pb kwijt wil. Behalve natuurlijk als je via pb een bewerkt verhaal doorstuurt en op die manier wil voorkomen dat ik de onbewerkte waarheid tegenover jouw "story" zet.....met de bewijzen erbij.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 juni 2015 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bezweken tegenstander laat je in zijn graf rusten. Ik ben de Hertog van Alva niet hee. Ik strijd net zoals Keizer Karel enkel tegen de levenden.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid kan inderdaad vuil zijn...
Heel vuil. De stank van een welbepaald 'narehuurder-verhaal' drijft hier al een tijdje rond.
![]() |