Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2015, 14:52   #201
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

...En als je die foto wat nader bekijkt, ze hebben al allemaal diezelfde lege, dwaze, nietszeggende, idiote blik in hun ogen, net als dat groenlinks geitenwollensokken, zelfverklaarde doegoed wereldverbeteraar geval.

Is dat waar onderwijzend personeel voor staat tegenwoordig, onbenullen maken van de jeugd, net zulke onbenullen als ze zelf zijn ipv te "onderwijzen"; les te geven.

Dat ouders dat toelaten...

Laatst gewijzigd door SDX : 14 december 2015 om 14:53.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2015, 14:59   #202
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Strandjanetten, ruggegraatloze strandjanetten die zich niet kunnen of mogen verdedigen als 't nodig is, dat is wat ze van jongens willen maken en bij uitbreiding van de hele jeugd.

Géén wonder dat meisjes daarmee hun genen niet willen verderzetten en er zovelen zijn die vallen voor bad guys, losers en drop outs met groot bakkes en criminele neigingen.

De vrouwtjessoort zoekt steeds 't sterkste, grootste, meest lawaaierige mannetjesdier om haar genen mee verder te zetten, mee voort te planten. Geen onderdanige ruggegraatloze strandjanetten die cadeautjes inpakken voor de toekomstige overheerser.

@Bhairav; allemaal goed en wel en triest enzo, maar ga uw gezondheids- of geen goesting in werken-perikelen in 'n andere draad uitsmeren.
Ik hou mij alvast bezig met zelfverdediging, van ruggegraadloosheid kunt u mij alvast niet beschuldigen. Ik smeer deze perikelen uit waar ik dat wil.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2015, 15:02   #203
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik ben al gemotiveerd met iets anders bezig waar ik mijzelf WEL ontplooi.
Wie zijn "we" trouwens?
Je mag jezelf zoveel ontplooien als je wilt, maar daar moet niet een ander voor opdraaien.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2015, 15:05   #204
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je mag jezelf zoveel ontplooien als je wilt, maar daar moet niet een ander voor opdraaien.
U draait daar niet voor op. Dat is gewoon 'n gedachte. Alsof u ooit één euro rijker gaan worden door dit af te schaffen.
Wie gaat er trouwens mijn boodschappen doen? Zonder auto duurt dit twee keer zo lang en dat zou ik dan pas mogen doen als het lekker druk is. Zowel op de bus als in de winkels. Ben ik nu te gefeminiseerd om dat aan te kunnen?
Oud 14 december 2015, 15:09   #205
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hou mij alvast bezig met zelfverdediging, van ruggegraadloosheid kunt u mij alvast niet beschuldigen. Ik smeer deze perikelen uit waar ik dat wil.
Van taalfouten maken iig wel, maar soit, deze draad gaat niet over uw perikelen maar als ge graag de interessantmaker/aandachtshoer wilt uithangen ... doe maar.
Oud 14 december 2015, 15:12   #206
Bhairav

Standaard

Citaat:
Van taalfouten maken iig wel, maar soit, deze draad gaat niet over uw perikelen maar als ge graag de interessantmaker/aandachtshoer wilt uithangen ... doe maar.
Dat probeert u dan weer zelf ook door mij daarvan te beschuldigen, kwestie van meteen de aandacht naar mij te richten , natuurlijk.
Oud 14 december 2015, 15:43   #207
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
U draait daar niet voor op. Dat is gewoon 'n gedachte. Alsof u ooit één euro rijker gaan worden door dit af te schaffen.
Wie gaat er trouwens mijn boodschappen doen? Zonder auto duurt dit twee keer zo lang en dat zou ik dan pas mogen doen als het lekker druk is. Zowel op de bus als in de winkels. Ben ik nu te gefeminiseerd om dat aan te kunnen?
Zoals alle andere mensen hun boodschappen doen zonder auto.

Alle werkende mensen zitten met deze problemen. Jij vindt dat je daar van vrijgesteld bent omdat je "problemen" hebt.

Problemen aan uw goesting ja.
Oud 14 december 2015, 15:44   #208
Tavek
Banneling

Standaard

En terug on topic: als mensen niet zo meegaand waren geweest met een typetje zoals Bhairav was die nu aan het werken, en zijn kost aan het verdienen. Onze zachte instelling laat dit soort zever gewoon toe.
Oud 14 december 2015, 15:47   #209
Bhairav

Standaard

Citaat:
Zoals alle andere mensen hun boodschappen doen zonder auto.

Alle werkende mensen zitten met deze problemen. Jij vindt dat je daar van vrijgesteld bent omdat je "problemen" hebt.

Problemen aan uw goesting ja.
Voor u is autisme zo'n ziekte dat men oploopt door te linkse ouders en dus grotendeels psychologisch is.
Oud 14 december 2015, 15:49   #210
Bhairav

Standaard

Citaat:
En terug on topic: als mensen niet zo meegaand waren geweest met een typetje zoals Bhairav was die nu aan het werken, en zijn kost aan het verdienen. Onze zachte instelling laat dit soort zever gewoon toe.
Controleartsen, psychiaters, psychologen. Allemaal linkse gekken, natuurlijk...
Oud 14 december 2015, 15:54   #211
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze passen een wetgeving toe die krom is.
Oud 14 december 2015, 15:56   #212
Bhairav

Standaard

Citaat:
Ze passen een wetgeving toe die krom is.
NVA'ers-praat.
Oud 14 december 2015, 16:02   #213
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
NVA'ers-praat.
Oud 14 december 2015, 16:29   #214
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er wordt door bepaalde individuen teveel geprofiteerd, dat klopt. Je moet daar natuurlijk ook niet teveel met opscheppen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle mensen met een uitkering tuig zijn dat niet wil werken.

Mensen zijn het gewoon beu dat bepaalde mensen zich maar al te graag altijd in de slachtofferrol wentelen.
Oud 14 december 2015, 16:35   #215
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Kijk, zulke mensen die zogezegd 7 kinderen in het ziekenhuis hebben zonder eten verkloot het voor de mensen met echte fysieke/psychische problemen.
Oud 14 december 2015, 17:47   #216
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Er wordt door bepaalde individuen teveel geprofiteerd, dat klopt. Je moet daar natuurlijk ook niet teveel met opscheppen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle mensen met een uitkering tuig zijn dat niet wil werken.

Mensen zijn het gewoon beu dat bepaalde mensen zich maar al te graag altijd in de slachtofferrol wentelen.
Ik zit hier niet te "bembem"-en. Het kwam eigenlijk ter sprake omdat iemand geen argumenten meer had.
Oud 14 december 2015, 18:24   #217
Bhairav

Standaard

Hoe dan ook, op de site van De Morgen heeft dit geen enkele reactie.
Het moet nogal leven, dat onderwerp...
Oud 15 december 2015, 12:08   #218
Benny1
Partijlid

Benny1's schermafbeelding

Standaard Mesquin:

Citaat:
Strandjanetten, ruggegraatloze strandjanetten die zich niet kunnen of mogen verdedigen als 't nodig is, dat is wat ze van jongens willen maken en bij uitbreiding van de hele jeugd.

Géén wonder dat meisjes daarmee hun genen niet willen verderzetten en er zovelen zijn die vallen voor bad guys, losers en drop outs met groot bakkes en criminele neigingen.

De vrouwtjessoort zoekt steeds 't sterkste, grootste, meest lawaaierige mannetjesdier om haar genen mee verder te zetten, mee voort te planten. Geen onderdanige ruggegraatloze strandjanetten die cadeautjes inpakken voor de toekomstige overheerser.

@Bhairav; allemaal goed en wel en triest enzo, maar ga uw gezondheids- of geen goesting in werken-perikelen in 'n andere draad uitsmeren.
Uit de geborneerde stompzinnigheid van dit soort bijdragen, mag men zonder enige twijfel besluiten dat ook in jouw opvoeding iets ernstig misgelopen is.
Benny1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 12:42   #219
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny1 Bekijk bericht
Uit de geborneerde stompzinnigheid van dit soort bijdragen, mag men zonder enige twijfel besluiten dat ook in jouw opvoeding iets ernstig misgelopen is.
Ooit door zijn pa met 'n jurkje de straat op gestuurd, dan werd hij harder door gepest te worden.
Oud 15 december 2015, 13:01   #220
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ooit door zijn pa met 'n jurkje de straat op gestuurd, dan werd hij harder door gepest te worden.
Ook zonder argumenten dat ge persoonlijk moet worden?

Idem dito voor bennyke hierboven.

Mijne pa heeft hier niets mee te maken, laat familieleden buiten uw haatdragende bijdragen. Ik ben geen notoire driehoeker, maar ik maak graag uitzonderingen voor lieden die mijn familie, die ze van haar noch pluim kennen, menen te mogen becommentariëren.

Wees maar niet bang dat ik ooit gepest ben of ooit gepest heb.

Tegenwoordig is dat allemaal bon ton inclusief psychische problemen a volonté omwille van (gebrek aan) opvoeding en deftig onderwijs.

Indien ik met 'n jurkje over straat loop of gelopen heb, hoef ik me niet te schamen of gefrustreerd te zijn want ik ben nl geen strandjanet, zelfs niet van (wat moet doorgaan voor) de mannelijke kunne.

Met andere woorden, ik ben gene vent.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be