![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...En als je die foto wat nader bekijkt, ze hebben al allemaal diezelfde lege, dwaze, nietszeggende, idiote blik in hun ogen, net als dat groenlinks geitenwollensokken, zelfverklaarde doegoed wereldverbeteraar geval.
Is dat waar onderwijzend personeel voor staat tegenwoordig, onbenullen maken van de jeugd, net zulke onbenullen als ze zelf zijn ipv te "onderwijzen"; les te geven. Dat ouders dat toelaten...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 december 2015 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Wie gaat er trouwens mijn boodschappen doen? Zonder auto duurt dit twee keer zo lang en dat zou ik dan pas mogen doen als het lekker druk is. Zowel op de bus als in de winkels. Ben ik nu te gefeminiseerd om dat aan te kunnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van taalfouten maken iig wel, maar soit, deze draad gaat niet over uw perikelen maar als ge graag de interessantmaker/aandachtshoer wilt uithangen ... doe maar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() Dat probeert u dan weer zelf ook door mij daarvan te beschuldigen, kwestie van meteen de aandacht naar mij te richten , natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle werkende mensen zitten met deze problemen. Jij vindt dat je daar van vrijgesteld bent omdat je "problemen" hebt. Problemen aan uw goesting ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() En terug on topic: als mensen niet zo meegaand waren geweest met een typetje zoals Bhairav was die nu aan het werken, en zijn kost aan het verdienen. Onze zachte instelling laat dit soort zever gewoon toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Voor u is autisme zo'n ziekte dat men oploopt door te linkse ouders en dus grotendeels psychologisch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn het gewoon beu dat bepaalde mensen zich maar al te graag altijd in de slachtofferrol wentelen.
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Kijk, zulke mensen die zogezegd 7 kinderen in het ziekenhuis hebben zonder eten verkloot het voor de mensen met echte fysieke/psychische problemen. ![]()
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Hoe dan ook, op de site van De Morgen heeft dit geen enkele reactie.
Het moet nogal leven, dat onderwerp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem dito voor bennyke hierboven. Mijne pa heeft hier niets mee te maken, laat familieleden buiten uw haatdragende bijdragen. Ik ben geen notoire driehoeker, maar ik maak graag uitzonderingen voor lieden die mijn familie, die ze van haar noch pluim kennen, menen te mogen becommentariëren. Wees maar niet bang dat ik ooit gepest ben of ooit gepest heb. Tegenwoordig is dat allemaal bon ton inclusief psychische problemen a volonté omwille van (gebrek aan) opvoeding en deftig onderwijs. Indien ik met 'n jurkje over straat loop of gelopen heb, hoef ik me niet te schamen of gefrustreerd te zijn want ik ben nl geen strandjanet, zelfs niet van (wat moet doorgaan voor) de mannelijke kunne. Met andere woorden, ik ben gene vent.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |