![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan immers van een partij zeggen dat het zobbelwobbel is, maar is dat een probleem ? Zijn andere partijen ook zobbelwobbel ? Is er een probleem met zobbelwobbelse partijen ? Citaat:
Citaat:
Ik doe de uitspraak, dus moet ik het bewijzen. Jij zegt dat het VB/FN een extreme partij is, dan moet je dat aantonen, en al eens beginnen met wat je blijkbaar verstaat onder "extreem". Tot hier toe zijn daar maar weinig logisch coherente dingen uit gekomen. Citaat:
Maar waarom is het nastreven van een multicul (doet trouwens lachen, in de praktijk is dat een islam-cul en zelfmoord van eigen cul) dwangsolidaire maatschappij MINDER extremistisch dan het nastreven van een eigen cul niet-met-alleman-solidaire maatschappij ? Natuurlijk is het een ANDERE visie, die je kan onderschrijven of niet, maar waarom die andere visie, die je niet onderschrijft, als "extreem" beschouwen ? Ik merk trouwens dat je "Vichy-aanhangers" hebt weggelaten uit uw lijstje. Is dat omdat je ondertussen door had dat Mitterrand een Vichy aanhanger was ? https://fr.wikipedia.org/wiki/Fran%C...uerre_mondiale Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zou even goed koeien kunnen proberen doen te vliegen, zou ik denken... Een Gutmensch WEET immers dat hij gelijk heeft, en DUS heeft hij geen argumentatie noch logica nodig.
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder, zonder direct te vervallen in links-rechtsclichés, een pond of wat gezond verstand is ruim voldoende, om het maatschappelijk verraad van de EU-elite en de door hen gefaciliteerde toevloed van islamitische immigratie/vluchtelingen, als geheel onwenselijk te beschouwen voor de toekomst van Europa’s autochtone bevolkingen. Je weet wel, het gaat vooral om dat rijkelijk betaald tuig uit de link die ik meegaf en die je uiteraard netjes negeerde: http://www.volkskrant.nl/binnenland/...-toe~a4210711/ Je kijkt dus de verkeerde kant op. Citaat:
Het is niet aan de anderen, om aan jou te bewijzen dat het niét zo is, het is andersom, jij beweert iets = jij bewijst dat. Als je d�*t wat je beweert niet kan aantonen en dat kun je dus niét (anders had je dit al lang gedaan), dan ben je gewoon ‘n zoveelste oikofoob wildplassertje, dat met de wind van voren op z’n eigen schoenen ligt te spetteren. Kortom, jij dient dus met ‘n bewijs te kunnen aantonen wat je hier zit rond te toeteren, of je loopt de rest van je forumtijd met bezeken schoenen rond, aan jou de keuze. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Z�*lig hoe jij een stuk onbenul de levieten leest, Diego Raga.
Dit pareltje krijgt een ereplaats in mijn database. ![]()
![]() |
#206 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ook dit antwoord met Sint-Juttemis? Citaat:
Citaat:
Zelf zou u dit soort geneuzel wellicht omschrijven als een woordenbrij van een bijzonder zuur gehalte, een soort maagoprisping van de ergste soort die ruikt maar er niet uitziet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat aan u het oordeel over een vader met een groot gezin die met z'n allen in een traditioneel katholieke parochie kerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U geeft dus eigenlijk toe: ik gebruik graag etiketten, maar kan het op geen enkele wijze verantwoorden als het mij gevraagd wordt. Dus probeer ik nu te vluchten voor mijn eigen woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U, en niemand anders, pakte hier uit met de bewering dat het FN 'extreem-rechts' is. En u herhaalde het meerdere keren, maar dan wel zonder enige argumentatie. Aan u dus om uw eigen woorden enige geloofwaardigheid te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is op dit ogenblik in België slechts één extreme partij, met name de PVDA in Vlaanderen en haar zusterpartij de PTB in Wallonië. Die willen een terugkeer naar een oubollige marxistische samenleving. Bij de PS en haar Vlaamse filiale de SPa huizen ook wel enkele van dergelijke extreme gevallen, maar die zijn voorzichtiger en laten het achterste van hun tong niet zien.
In de week-end editie van de Tijd van twee weken geleden stond een interview met Peter Mertens van de PVDA, in het kader van de wekelijkse rubriek "Tien geldvragen aan..." Het leukste was wanneer de journalist hem vroeg:Belegt u? Antwoord: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
![]() Echter, zo te lezen blijft onze schoenpisser tegen de wind inzeiken, ondanks herhaalde vragen om z’n bewering te onderbouwen. Ik verdenk ‘m er dus van dat ie een EU-agendaatje op zak heeft of iets EU-voordelig voor pappie of zo, en ‘m daarom zo fel van leer trekt tegen FN/VB, gezien die partijen nogal sterk anti-EU zijn ingesteld en omdat de huidige 'EU-bestuurselite' zich volledig richt op de sociale vernietiging van het oude Europa en elk spoor van nationalisme en/of kritiek de kop wil indrukken en ons liever van dat hekele aandachtspunt wenst af te leiden. Over extremisten gesproken... Alhoewel, niemand kan zo dom zijn om hiermee openlijk te collaboreren, dus een wannabe-journo met politiek autisme zou ook kunnen, ntl. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 december 2015 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 december 2015 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl er gewerkt wordt aan dat doel wordt de weg geplaveid voor het toekomstige Europese kalifaat.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 december 2015 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister-President
|
![]() bijvoorbeeld
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Een meer eendrachtig Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettegenstaande dat, blijft de Partij de touwtjes in handen houden en dat blijkt uiteindelijk goed te zijn voor de Chinezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe heette dat plein ook weer waar de Chinezen hun diepe tevredenheid demonstreerden horen over de Partij die de touwtjes in handen heeft, en het met hun leven bekochten?
![]() |